• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання газонів вулиць, тротуарів вулиць, спортивних та дитячих майданчиків)

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання газонів вулиць, тротуарів вулиць, спортивних та дитячих майданчиків)

Завершена

4 302 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 510.50 UAH
Номер: 7b477773546d496da4d93c6d8977fe83
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.03.2021 12:54 - 13.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о.начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.03.2021 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-01-25-003074-c 25.01.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 2 та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08.04.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 25.01.2021 № 5, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Управління міським господарством» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.02.2021, протокол розкриття, протокол щодо визначення переможця від 18.02.2021 № 14, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2021, договір від 04.03.2021 № 33, пояснення Замовника від 25.03.2021 та від 06.04.2021. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, чим порушено вимоги пункту 2 та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 12.04.2021 11:08 - 27.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2021 11:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з послуг з прибирання та підмітання вулиць (прибирання газонів вулиць, тротуарів вулиць, спортивних та дитячих майданчиків), очікуваною вартістю 4 302 100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-003074-c) повідомляємо: Комунальне підприємство «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області з огляду на встановлене порушення та зауваження Північного офісу Держаудитслужби, а саме: « тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, чим порушено вимоги пункту 2 та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII», зобов’язується не допускати вказаних помилок в подальшій роботі, щодо закупівель в Prozorro. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Дата публікації звіту: 20.04.2021 12:25

Запити/Пояснення