• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Теплова енергія

Завершена

285 700.00 UAH з ПДВ
Номер: f541ec11e28c4d8ea3d43b60e584d2c4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-03-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 03.06.2021 10:05 - 26.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2021 № 360 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.06.2021 №360 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-25-003916-b від 25.01.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладення змін до договору і його опублікування встановлено порушення вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісуДержаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлю, порушення строків оприлюднення інформації про закупівлю та укладенні додаткових угод та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Крупівський навчально-реабілітаційний центр (далі – Замовник), оголошення про проведення переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 25 січня 2021, договір про закупівлю від 15.02.2021 № 6, додаткову угоду від 22 квітня 2021 №1. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником було внесено зміни в істотні умови Договору про закупівлю від 15.02.2021 № 6 шляхом укладення додаткової угоди від 22 квітня 2021 №1, дата публікації зазначеної додаткової угоди відповідно до даних електронної системи 12 травня 2021. Отже, Замовником оприлюднено додаткову угоду від 22 квітня 2021 №1 на 14 робочий день з дня внесення змін, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 11.06.2021 15:49 - 30.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2021 15:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Причиною виявленого органом державного фінансового контролю порушення законодавства у сфері публічних закупівель стала технічна помилка у особистому кабінеті Smart Tender (а саме Дата додавання рядка Лошак Віта 22.04.2021.року 15:00, а дата коригування IT-робот S 12.05.2021 року 08:35), що і спричинило розбіжність та порушення строків оприлюднення інформації про укладення додаткової угоди. Зобовязуємось в подальшому здіснювати заходи щодо недопущення порушень під час оприлюднення інфіормації про закупівлі та укладенні додаткових угод.
Дата публікації звіту: 14.06.2021 10:42