• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Amino acids, Metamizole sodium, Hydroxyethylstarch, Glucose, Glucose, Decamethoxine, Erythropoietin, Paracetamol, Bupivacaine, Meldonium, Metronidazole, Ornidazole, Nalbuphine, Sodium chloride, Sodium chloride, Dextran, Electrolytes in combination with other drugs, Arginine hydrochloride, Ondansetron

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

5 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Номер: 93ace2e6ea6243a7bd96f7bad6acc234
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-02-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.11.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 02.11.2021 11:40 - 24.11.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.11.2021 №678 Чернівці Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 01.11.2021 №003100-18/13832-2021 почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02 листопада 2021 року № 678 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-01-25-001977-с від 25.01.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації, документів у випадках передбачених законом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації, документів у випадках передбачених законом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.01.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» і ТОВ «КОРМЕД»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.03.2021 №4; повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2021; договір від 23.03.2021 № 90 (далі – Договір); додаткові угоди від 23.03.2021 № 1, від 06.04.2021 № 2, від 22.04.2021 № 3, від 11.05.2021 № 4, від 01.06.2021 № 5, від 15.06.2021 № 6, від 14.07.2021 № 7, від 10.08.2021 № 8, від 12.08.2021 № 9, від 01.09.2021 № 10, від 15.09.2021 № 11, від 04.10.2021 № 12, від 15.10.2021 № 13, від 20.10.2021 № 14, від 22.10.2021 № 15, від 02.11.2021 № 16 до Договору; повідомлення про внесення змін до Договору від 26.03.2021, від 06.04.2021, від 22.04.2021, від 11.05.2021, від 01.06.2021, від 15.06.2021, від 14.07.2021, від 10.08.2021, від 12.08.2021, від 01.09.2021, від 15.09.2021, від 04.10.2021, від 15.10.2021, від 20.10.2021, від 22.10.2021 та від 02.11.2021; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель від 05.11.2021.
Період усунення порушень: 12.11.2021 14:58 - 18.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2021 14:58

Запити/Пояснення