-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир кисломолочний від 9% ваг. ДСТУ(15542200-1) , сир твердий ДСТУ, ТУ(15544000-3), сир плавлений фас. типу “Дружба” (15545000-0)
Завершена
841 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 206.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 206.00 UAH
Номер:
07a52393f8b64c5998bd8396684587d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-12-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2022 00:00
Період моніторингу:
12.08.2022 20:41 - 03.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2022 № 187
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.08.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 12.08.2022 № 187
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2021-01-25-001347-c 25.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства під час внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови №710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд цінових пропозицій учасників торгів та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон) (зі змінами), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства під час внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік КУ Зміївський геріатричний пансіонат (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 25.01.2021 №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Лисенко Аліна Олександрівна (далі – учасник, учасник-переможець), протокол розкриття від 11.02.2021, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2021, договір про закупівлю від 01.03.2021 №18 на загальну суму 833 660,00 грн, додаткові угоди від 30.12.2021 №1, від 31.12.2021 №2, від 19.01.2022 №3, від 31.03.2022 №4.
За результатом моніторингу установлено, що умовами п.п.5.2.1 Договору визначено, що розрахунки здійснюються згідно видаткової накладної протягом 15 банківських днів з дня отримання товару.
Відповідно до пункту 7.1 Договору, строк дії Договору до 31.12.2021. Умови договору зберігають силу до моменту виконання належним чином зобов`язань сторонами.
При цьому, додатковою угодою від 31.12.2021 №2 строк дії договору подовжено до 31.03.2022, а додатковою угодою від 31.03.2022 №4 вартість договору становить 910 632,90 гривень.
Також, відповідно до інформації, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за поставлений товар здійснений Замовником в повному обсязі 10 березня 2022 року.
Однак, на порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
На запити Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.08.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, визначення його очікуваної вартості та посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710, а також від 19.08.2022 щодо відсутності звіту про виконання договору, термін дії якого та зобов’язання за яким виконано в повному обсязі в березні 2022 року, Замовник не надав відповіді, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
06.09.2022 13:52 - 21.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2022 13:52
Запити/Пояснення
Номер:
385c7cac2fbc4f0bbdfa97673d8e39e1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2022 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сир кисломолочний від 9% ваг. ДСТУ(15542200-1) , сир твердий ДСТУ, ТУ(15544000-3), сир плавлений фас. типу «Дружба» (15545000-0)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-25-001347-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
da1b270653d6438cbee43169fca5e802
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2022 20:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сир кисломолочний від 9% ваг. ДСТУ(15542200-1) , сир твердий ДСТУ, ТУ(15544000-3), сир плавлений фас. типу «Дружба» (15545000-0)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-25-001347-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Умовами Договору в редакції додаткової угоди від 31.12.2021 визначено термін дії Договору по 31.03.2022 року, в редакції додаткової угоди від 31.03.2022 №4 визначено, що загальна вартість поставки за Договором становить 910 632,90 грн, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.
Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за поставлений товар здійснений Замовником в повному обсязі в лютому 2022 року.
При цьому, звіт про виконання договору, термін дії якого та зобов’язання за яким виконано в повному обсязі в березні 2022 року, Замовником не оприлюднено.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.