-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 – 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання пари та гарячої води)
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c50083f4c75d40dea1b842f5a017d184
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-14-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2021 00:00
Період моніторингу:
15.04.2021 09:19 - 12.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.04.2021 № 250
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.04.2021 №250
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2021-01-25-002252-b від 25.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 15.02.2021 №№10035/11 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кременецького медичного фахового коледжу імені Арсена Річинського (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 25.01.2021, договір від 15.02.2021 №10035/11, пояснення Замовника від 24.04.2021 отримане через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що Замовник недотримався термінів та в електронній системі закупівель не оприлюднив договір від 15.02.2021 №10035/11 в цілому, а саме:
- договір №10035 про надання послуги з постачання теплової енергії від 15.02.2021;
- додаток №1 до договору №10035 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 15.02.2021 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №10035 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси , що перебуває на балансі споживача;
- додаток №3 до договору №10035 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922.
Період усунення порушень:
26.04.2021 14:18 - 14.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2021 14:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунено шляхом розірвання договору №10035/11 від 15.02.2021
Дата публікації звіту:
05.05.2021 13:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
06.05.2021 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
b93567855bb24ac3a1ff62acd3088f57
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.04.2021 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2021 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання пари та гарячої води)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-002252-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від (далі- Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом укладеного договору від 15.02.2021 №10035/11 встановлено, що у пункті 1.1. даного договору вказано, що замовник зобов’язаний прийняти і оплатити дану послугу у терміни передбаченні даним договором та договором про надання послуги з постачання теплової енергії з додатками, а саме:
- договір №10035 про надання послуги з постачання теплової енергії від 15.02.2021;
- додаток №1 до договору №10035 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 15.02.2021 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №10035 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси , що перебуває на балансі споживача;
- додаток №3 до договору №10035 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії.
У зв’язку з вище викладеним надайте інформацію (скан – копію) договору №10035 від 15.02.2021 (із додатками) та поясніть причину їх не оприлюднення в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f77e7ad075df489792a443ae6a19b223
Назва:
Копія договору №10035/11 від 15.02.21р. з додатками
Дата опублікування:
24.04.2021 10:55
Опис:
Додатки до даного договору були не оприлюдненні у звязку з тим, що працівником, який проводив сканування даного договору, було відскановано не всі сторінки, а саме невідскановані додатки до договору.
Номер:
f27787c54655467fb032969000218f90
Назва:
Копія договору №10035/11 від 15.02.21р. з додатками
Дата опублікування:
24.04.2021 10:50
Опис:
Додатки до даного договору були не оприлюдненні у звязку з тим, що працівником, який проводив сканування даного договору, було відскановано не всі сторінки, а саме невідскановані додатки до договору.