• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95, Бензин марки А-92, Дизельне паливо, Нафтовий газ скраплений)

Бензин марки А-95 , Бензин марки А-92, Дизельне паливо, Нафтовий газ скраплений

Завершена

1 606 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 067.90 UAH
Номер: a7d5e39048d44716af932f305aea1c6e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-26-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.02.2021 11:57 - 23.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2021 № 170 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 26.02.2021 № 170 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 37 UA-2021-01-25-002125-b 25.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 246-40-60, Savluchinskaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 5, п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.01.2021 (далі – ТД), тендерну пропозицію Учасників:ТОВ «ТАКСІ ГРУПЗ Т044», ТОВ «Люкспромгаз» та ТОВ «ТД МТК» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.02.2021 № б/н , від 16.02.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2021, договір від 04.03.21 № 0403 (далі-договір), відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 02.03.2021 та від 04.03.2021. Під час моніторингу встановлено, що Замовник, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.02.2021 № б/н, безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ» у зв’язку з тим, що в ході перевірки по відкритих реєстрах, а саме (https://tax.gov/ua/businesspartner) ним встановлено, що ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ», який є платником податків має податковий борг станом на 15.02.2020 та відповідно до п. 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Проте, документальне підтвердження факту наявності податкової заборгованості станом на 15.02.21 на запит Північного офісу Держаудитслужби Замовником не надано. Разом з цим, способом підтвердження вимоги п.13 ч.1 ст.17 Закону, зазначеної в Додатку №1 до ТД, вказано довідку учасника в довільній формі. Моніторингом установлено, що у складі пропозиції ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ» міститься довідка від 08.02.2021 № 08.02/6 про відсутність податкової заборгованості. Крім того, перевіркою наявності податкової заборгованості учасника ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ» у відкритих реєстрах https://tax.gov/ua/businesspartner встановлено відсутність даної податкової заборгованості станом на 01.03.21. Таким чином, Замовником всупереч вимог ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, відхилено пропозицію ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ», яка відповідала вимогам ТД та цінова пропозиція якої була нижче від пропозиції Переможця на суму 75685,00 грн., чим порушено норми ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII, а саме принцип максимальної економії та ефективності. Крім цього, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, на вимогу п. 9 Технічного завдання, яке є додатком до ТД Переможцем надано гарантійний лист партнера ТОВ «ТД САН ОЙЛ» від 27.01.2021 № 27/01-20/1 з Додатком № 1, який містить перелік АЗС, на яких можливе обслуговування талонів (скетч-карток) та паливних карток (старт-карток), їх назви, адреси, режим роботи. Проте, серед переліку всіх наявних видів палива відсутній Газ скраплений, чим порушено п. 9 Технічного завдання. Однією з головних вимог Замовника була вимога про наявність АЗС не далі 5 км. від бази підприємства, задля забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та враховуючи специфіку транспортних засобів, а саме високий рівень споживання ними пального. При цьому, пунктами 1.3, 3.2.1 договору поставки нафтопродуктів від 27.01.2021 №ТД-4953 передбачено право Постачальника в односторонньому порядку, без додаткового підписання угоди про внесення таких змін, вносити зміни в перелік АЗС, на яких здійснюється відпуск ПММ по бланкам-дозволам. Крім того, в порушення вимог п.3 Технічного завдання серед наданих зразків талонів відсутні зразки талонів на відпуск Бензину А-95, Бензину А-92, Дизельного пального та Газу номіналом 20л. Отже, Переможцем не підтверджено його відповідність вимогам пунктів 3, 9 Технічного завдання. Таким чином, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію Переможця, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. Крім того, фактом відхилення одного учасника з підстав невідповідності п.13 ч.1 ст. 17 Закону № 922-VIII та невідхилення іншого, Замовником порушено принципи, визначені пунктами 4, 5 ч.1 ст.5 Закону № 922-VIII, а саме: - недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень: 18.03.2021 15:33 - 02.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2021 15:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень. Розглянувши Тендерним комітетом КП КМР «Міськрембудсервіс» зобов’язання , щодо усунення порушень зазначених у висновку, вирішив здійснити заходи щодо розірвання Договору № 0403 від 04.03.2021р. з ТОВ «ТД МТК» , направивши Лист №57 від 25.03.2021р. про розірвання Договору та Додаткову угоду №3 до Договору № 0403 від 04.03.2021р. Повна відповідь по усуненню порушення в прикріпленому Листі №58 від 25.03.2021р.
Дата публікації звіту: 25.03.2021 16:12

Запити/Пояснення