-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95, Бензин марки А-92, Дизельне паливо, Нафтовий газ скраплений)
Бензин марки А-95 , Бензин марки А-92, Дизельне паливо, Нафтовий газ скраплений
Завершена
1 606 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 067.90 UAH
мін. крок: 1% або 16 067.90 UAH
Номер:
a7d5e39048d44716af932f305aea1c6e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-26-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2021 00:00
Період моніторингу:
26.02.2021 11:57 - 23.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
37 UA-2021-01-25-002125-b 25.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 5, п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.01.2021 (далі – ТД), тендерну пропозицію Учасників:ТОВ «ТАКСІ ГРУПЗ Т044», ТОВ «Люкспромгаз» та ТОВ «ТД МТК» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.02.2021 № б/н , від 16.02.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2021, договір від 04.03.21 № 0403 (далі-договір), відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 02.03.2021 та від 04.03.2021.
Під час моніторингу встановлено, що Замовник, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.02.2021 № б/н, безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ» у зв’язку з тим, що в ході перевірки по відкритих реєстрах, а саме (https://tax.gov/ua/businesspartner) ним встановлено, що ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ», який є платником податків має податковий борг станом на 15.02.2020 та відповідно до п. 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Проте, документальне підтвердження факту наявності податкової заборгованості станом на 15.02.21 на запит Північного офісу Держаудитслужби Замовником не надано.
Разом з цим, способом підтвердження вимоги п.13 ч.1 ст.17 Закону, зазначеної в Додатку №1 до ТД, вказано довідку учасника в довільній формі. Моніторингом установлено, що у складі пропозиції ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ» міститься довідка від 08.02.2021 № 08.02/6 про відсутність податкової заборгованості.
Крім того, перевіркою наявності податкової заборгованості учасника ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ» у відкритих реєстрах https://tax.gov/ua/businesspartner встановлено відсутність даної податкової заборгованості станом на 01.03.21.
Таким чином, Замовником всупереч вимог ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, відхилено пропозицію ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ», яка відповідала вимогам ТД та цінова пропозиція якої була нижче від пропозиції Переможця на суму 75685,00 грн., чим порушено норми ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII, а саме принцип максимальної економії та ефективності.
Крім цього, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, на вимогу п. 9 Технічного завдання, яке є додатком до ТД Переможцем надано гарантійний лист партнера ТОВ «ТД САН ОЙЛ» від 27.01.2021 № 27/01-20/1 з Додатком № 1, який містить перелік АЗС, на яких можливе обслуговування талонів (скетч-карток) та паливних карток (старт-карток), їх назви, адреси, режим роботи. Проте, серед переліку всіх наявних видів палива відсутній Газ скраплений, чим порушено п. 9 Технічного завдання.
Однією з головних вимог Замовника була вимога про наявність АЗС не далі 5 км. від бази підприємства, задля забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та враховуючи специфіку транспортних засобів, а саме високий рівень споживання ними пального.
При цьому, пунктами 1.3, 3.2.1 договору поставки нафтопродуктів від 27.01.2021 №ТД-4953 передбачено право Постачальника в односторонньому порядку, без додаткового підписання угоди про внесення таких змін, вносити зміни в перелік АЗС, на яких здійснюється відпуск ПММ по бланкам-дозволам.
Крім того, в порушення вимог п.3 Технічного завдання серед наданих зразків талонів відсутні зразки талонів на відпуск Бензину А-95, Бензину А-92, Дизельного пального та Газу номіналом 20л.
Отже, Переможцем не підтверджено його відповідність вимогам пунктів 3, 9 Технічного завдання.
Таким чином, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію Переможця, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД.
Крім того, фактом відхилення одного учасника з підстав невідповідності п.13 ч.1 ст. 17 Закону № 922-VIII та невідхилення іншого, Замовником порушено принципи, визначені пунктами 4, 5 ч.1 ст.5 Закону № 922-VIII, а саме:
- недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень:
18.03.2021 15:33 - 02.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2021 15:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень. Розглянувши Тендерним комітетом КП КМР «Міськрембудсервіс» зобов’язання , щодо усунення порушень зазначених у висновку, вирішив здійснити заходи щодо розірвання Договору № 0403 від 04.03.2021р. з ТОВ «ТД МТК» , направивши Лист №57 від 25.03.2021р. про розірвання Договору та Додаткову угоду №3 до Договору № 0403 від 04.03.2021р. Повна відповідь по усуненню порушення в прикріпленому Листі №58 від 25.03.2021р.
Дата публікації звіту:
25.03.2021 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
15f619aecaf140b28ab5775cf64d1cd3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.03.2021 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилянтів (бензину марки А-95, бензину марки А-92, дизельного палива, нафтового газу скрапленого), замовником якої є Комунальне підприємство Кагарлицької міської ради «Міськрембудсервіс» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-002125-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. У зв’язку з неможливістю перегляду документів учасника ТОВ «ТАКСІ ГРУПЗ 044» через їх пошкодження, просимо забезпечити надання відповідної інформації та документів для здійснення моніторингу.
2. Просимо зазначити конкретні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТАКСІ ГРУПЗ 044».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f8615459d7e44abab89a7cd1576a9125
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.03.2021 15:42
Опис:
Комунальне підприємство Кагарлицької міської ради «Міськрембудсервіс» надає відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України Північого офісу держаудитслужби від 02.03.2021 року щодо процедури закупівлі за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95, Бензин марки А-92, Дизельне паливо, Нафтовий газ скраплений)
Питання:
1. У зв’язку з неможливістю перегляду документів учасника ТОВ «ТАКСІ ГРУПЗ 044» через їх пошкодження, просимо забезпечити надання відповідної інформації та документів для здійснення моніторингу.
Відповідь:
Учасник ТОВ «ТАКСІ ГРУПЗ 044» завантажив документи тендерної документації декількома архівами, які пошкоджені, тому в КП КМР «Міськрембудсервіс» була відсутня технічна можливість переглянути наявні файли та їх зміст.
Також було встановлено що тендерна пропозиція (а саме файли: Кваліфікаційна частина.zip, Пропозиція та довідки.zip, Технічна частина.zip, Установчі.zip) не містять накладений електронний підпис або електронну печатку (або кваліфікований електронний підпис) учасника та файли, які були завантажені не відкриваються для перегляду та подальшої оцінки.
2. Просимо зазначити конкретні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТАКСІ ГРУПЗ 044».
Відповідь:
Відповідно до статті 31 Закону Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо учасник процедури закупівель:
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства ; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а саме:
Вище зазначений учасник завантажив документи тендерної документації декількома архівами, які пошкоджені, тому відсутня технічна можливість переглянути наявні файли та їх зміст.
Як наслідок, та з урахуванням вище зазначеного, відповідно до ст. 31 Закону Учасник закупівлі та його тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
У відповідності до вимог Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації замовником встановлено вимоги до учасника стосовно того, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
З огляду на зазначене вище, та керуючись положеннями абзацу 1, абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» члени тендерного комітету вирішили відхилити пропозицію учасника ТОВ «ТАКСІ ГРУПЗ 044».
Номер:
fb061858ad164682857bffa23a4f48ea
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2021 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилянтів (бензину марки А-95, бензину марки А-92, дизельного палива, нафтового газу скрапленого) Комунальним підприємством Кагарлицької міської ради «Міськрембудсервіс» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-002125-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Якими документами підтверджується наявність податкової заборгованості станом на 15.02.21 в учасника ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ»?
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b6ab5f4aa37c47b494065d58b99fe812
Назва:
Відповідь на запитання 2
Дата опублікування:
10.03.2021 09:12
Опис:
Комунальне підприємство Кагарлицької міської ради «Міськрембудсервіс» надає відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України Північого офісу держаудитслужби від 02.03.2021 року щодо процедури закупівлі за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95, Бензин марки А-92, Дизельне паливо, Нафтовий газ скраплений)
Питання:
1. Якими документами підтверджується наявність податкової заборгованості станом на 15.02.21 в учасника ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ»? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь:
Відповідно до статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація — це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Отже, інформація про наявність / відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) є публічною в розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Якщо ж замовник отримає достовірну інформацію, що переможець процедури закупівлі не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною 1 статті 17 Закону про публічні закупівлі, або у ТП зазначена будь-яка недостовірна інформація, що є суттєвою під час визначення результатів процедури закупівлі, він відхиляє ТП такого учасника.
В ході перевірки по відкритих реєстрах, а саме (https://tax.gov.ua/businesspartner) встановлено, що ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ» який є платником податків станом на 15.02.2020 має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Отже, згідно ч1. п.13 ст.17 замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо, учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Також, слід зазначити, що у тендерній пропозиції учасник не надав документи, що підтверджують вжиті заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості., та під час перевірки у відкритому доступі «Реєстр заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу», який щодня опубліковує на своєму офіційному вебсайті, дані, дані по ТОВ «Люкспромгаз» відсутні. Відповідно «заява платника податків» не надходила, та рішення органу доходів і зборів не прийнято, і відповідно договір про розстрочення (відстрочення) не заключався.
У складі пропозиції ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ», що розміщена на офіційному сайті https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/23136079 у файлі 6. Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf.p7s, в якій зазначається, що ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ» не має заборгованості перед бюджетом. Відповідно до інформації, розміщеної на 15.02.21р. розміщеної на веб порталі Державної фіскальної служби станом на 15.02.2021року щодо платника податків ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ» наявна інформація що, ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ» який є платником податків станом на 15.02.2020 має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника
Відповідно до вищевикладеного КП КМР «Міськрембудсервіс» відхилив тендерну
пропозицію учасника ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ», згідно ч1. п.13 ст.17
Голова тендерного комітету
Номер:
8fedfa3504dc4c0ea934950ea86d2743
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2021 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилянтів (бензину марки А-95, бензину марки А-92, дизельного палива, нафтового газу скрапленого) Комунальним підприємством Кагарлицької міської ради «Міськрембудсервіс» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-002125-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством Кагарлицької міської ради «Міськрембудсервіс» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
da5d90b945e949bcb45d858fa23ae9c0
Назва:
Відповідь на запитання 3
Дата опублікування:
10.03.2021 14:25
Опис:
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2021-01-25-002125-b
Підстава для публікації: постанова Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710»
Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб установ Кагарлицького комунального підприємства «Міськрембудсервіс» в постачанні паливно-мастильних матеріалів для безперебійної роботи. Необхідність у здійсненні закупівлі дизельного палива та бензину визначено виробничими потребами комунального підприємства, виходячи із кількості транспортних засобів, які експлуатуються
Предмет закупівлі: Бензин марки А-95, Бензин марки А-92, Дизельне паливо, Нафтовий газ скраплений (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
№ п/п Найменування Одиниця виміру Кількість Технічні характеристики
1 Бензин автомобільний
марки А-95 л 5 500 Має відповідати державним стандартам, технічним умовам, вимогам до якості, що діють на території України і пред’являються для даного виду товару.
2 Бензин автомобільний
марки А-92 л 5 000 Має відповідати державним стандартам, технічним умовам, вимогам до якості, що діють на території України і пред’являються для даного виду товару.
3 Дизельне паливо л 58 000 Має відповідати державним стандартам, технічним умовам, вимогам до якості, що діють на території України і пред’являються для даного виду товару.
4 Нафтовий газ скраплений л 5 200 Має відповідати державним стандартам, технічним умовам, вимогам до якості, що діють на території України і пред’являються для даного виду товару.
Розмір бюджетного призначення: 1 606 790,00 грн. з урахуванням ПДВ (Один мільйон шістсот шість тисяч сімсот дев’яносто гривень 00 коп.)
Очікувана вартість предмета закупівлі:
1 606 790,00 грн. з урахуванням ПДВ (Один мільйон шістсот шість тисяч сімсот дев’яносто гривень 00 коп.)
Розрахунок очікуваної вартості товарів розрахований методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; на АЗС в м.Кагарлик, з урахуванням цінових даних сайту https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/reg/kievskaya/ (Інформація про середньозважені ціни на паливно-мастильні матеріали станом на 25.01.2021 р.)