-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб пшеничний з борошна вищого гатунку
Завершена
282 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
Номер:
75bbe89be3994a1ebea4c96f0ae753ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-14-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2021 00:00
Період моніторингу:
14.05.2021 14:29 - 05.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 Одеса № 252
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідні записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.05.2021 та в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 14.05.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.05.2021 № 252
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
11 UA-2021-01-22-002529-a 22.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 та пунктів 2 та 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2021року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи спільної власності територіальних громад Роздільнянського району «Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів і установ освіти» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію, яку затверджено рішенням тендерного комітету від 21.01.2021 № 28, тендерну пропозицію фізичної-особи підприємця КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ (далі – ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ), протокол засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про визначення переможцем процедури закупівлі від 10.02.2021 № 51, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.02.2021, укладений договір про закупівлю від 22.02.2021 № 14.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 10.02.2021 та укладено договір про закупівлю від 22.02.2021 № 14.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ встановлено наступне:
1. Відповідно до вимог пункту 5.2. Додатку 1 «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції сканкопії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів.
Слід зауважити, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ надано акти виконаних робіт за січень 2021 № 08 та від 29.01.2021 № 03 лише на дезінфекцію (дезінсекцію, дератизацію) приміщень.
Отже, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ не надано сканкопії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів.
2. Відповідно до вимог пункту 5.5. Додатку 1 «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції сканкопію оригіналу декларації виробника або якісного посвідчення.
Слід зауважити, що протокол досліджень проб харчових продуктів від 25.01.2021 № 47, який наданий у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ не є за своєю суттю декларацією виробника або якісним посвідченням.
Отже, у складі тендерної пропозиції учасника не надано сканкопію оригіналу декларації виробника або якісного посвідчення.
3. Відповідно до вимог підпункту 5.2.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження наявності потужностей у користуванні учасника, учасник надає сканкопії оригіналів правовстановлюючих документів: про право власності на приміщення, яке учасник планує використовувати для виконання договору про закупівлю. Щодо орендованого нерухомого майна, учаснику потрібно надати також копію договору оренди зі строком дії не менш ніж до 31.12.2021 року.
Слід зазначити, що на підставі договору суборенди нежитлового приміщення від 20.01.2021 № 1, що укладений між фізичною-особою підприємцем ВОДНИК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ та ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ та наданий у складі тендерної пропозиції, учаснику ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ надано у користування частину нежитлового приміщення – холодильної камери, площею 20 м2 , що розташоване за адресою: м. Одеса, вул. Новомосковська дорога, 21/1.
Разом з тим, згідно Довідки про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 30.01.2021 № 30/13, що надана у складі тендерної пропозиції ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, учасник планує використовувати для виконання договору про закупівлю потужність, яку надано у користування на підставі вищевказаного договору суборенди (частину нежитлового приміщення – холодильної камери, площею 20 м2 , що розташоване за адресою: м. Одеса,
вул. Новомосковська дорога, 21/1).
Однак, у складі тендерної пропозиції не надано на підтвердження наявності потужностей у користуванні учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, сканкопії оригіналів правовстановлюючих документів про право власності на приміщення, яке учасник використовує на підставі договору суборенди нежитлового приміщення від 20.01.2021 № 1.
Тому, у межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 19.05.2021 з питань невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ.
Однак, на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовником не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Разом з тим, відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ з підстав її невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а також умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім того, за результатами аналізу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Крім того, Замовник у підпункті 5.5 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки складеної у довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини першої статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС.
Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі статтей 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми).
Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256.
Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації для переможця процедури закупівлі не вірно визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
28.05.2021 14:26 - 12.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2021 14:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З висновком Південного офісу Держаудитслужби Замовник погоджується. З метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, комунальною установою було направлено листа від 02.06.2021 р. № 267/03/01-16 на ім’я ФОП Коваленко С.В. з вимогою про розірвання Договору від 22.02.2021 р. № 14 та проектом додаткової угоди на розірвання. Про результати цих дій нами буде додатково надана інформація до Південного офісу Держаудитслужби в найкоротший термін.
Дата публікації звіту:
04.06.2021 11:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
14.06.2021 08:53
Запити/Пояснення
Номер:
88dfe41070f94aeab433ea45fabf2b3e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.05.2021 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2021 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 252 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, яка проводилась комунальною установою спільної власності територіальних громад Роздільнянського району «Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів і установ освіти» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-01-22-002529-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника фізичної-особи підприємця КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ (далі – ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ) вимогам пункту 5.2. Додатку 1 «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника не надано сканкопії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів?
Слід зауважити, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ надано акти виконаних робіт за січень 2021 № 08 та від 29.01.2021 № 03 лише на дезінфекцію (дезінсекцію, дератизацію) приміщень.
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ вимогам пункту 5.5. Додатку 1 «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника не надано сканкопію оригіналу декларації виробника або якісного посвідчення?
Слід зауважити, що протокол досліджень проб харчових продуктів від 25.01.2021 № 47, який наданий у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ не є за своєю суттю декларацією виробника або якісним посвідченням.
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ вимогам підпункту 5.2.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції не надано на підтвердження наявності потужностей у користуванні останнього, сканкопії оригіналів правовстановлюючих документів про право власності на приміщення, яке учасник використовує на підставі договору суборенди нежитлового приміщення від 20.01.2021 № 1, що укладений між фізичною-особою підприємцем ВОДНИК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ та ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.