-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Допускається подача Учасником окремих документів, що мають відношення в т.ч. до інших суб’єктів або технічних характеристик товару іншою загальновживаною міжнародною мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Завершена
285 790.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 428.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 428.95 UAH
Номер:
4ef0126c91014998a9ee0e121b43c9ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-19-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2021 00:00
Період моніторингу:
19.02.2021 17:20 - 16.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2021 № 151
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 19.02.2021 № 151
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-01-22-012228-b, 22.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Іванова К. В. встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; внесення змін до тендерної документації; розгляду вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру відповідно до статті 24 Закону; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів відповідно до Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, не допускати виявлені порушення в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру відповідно до статті 24 Закону; розгляду тендерних пропозицій; укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Навчально-виховного комплексу «Ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Лідер» Смілянської міської ради Черкаської області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету від 22.01.2021, зі змінами, внесеними 29.01.2021 (далі – тендерна документація); вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру UA-2021-01-22-012228-b. b1 від 25.01.2021 та відповідь на неї від 28.01.2021; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Іванова Костянтина Вячеславовича (далі – ФОП Іванов К. В.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів ФОП Івановим К. В.; протоколи тендерного комітету від 12.02.2021 № 3 та від 15.02.2021 № 5; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем торгів ФОП Івановим К. В. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення, отримані 24.02.2021 від Замовника в електронній системі закупівель; договір від 02.03.2021 № 15; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що 12.02.2021 Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів ФОП Іванов К. В., яке містило інформацію та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників (або працівника), їх чисельність, досвід роботи та КВАЛІФІКАЦІЮ працівників. На порушення частини дев’ятої статті 26 Закону учасник відкритих торгів ФОП Іванов К. В. не виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ФОП Іванова К. В. з ціною за результатами аукціону 285 705,67 грн, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Період усунення порушень:
05.03.2021 14:03 - 23.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2021 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
f972e87d75ff4516bfdb7a886d88348b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2021 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації шкільного харчування, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-22-012228-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому тендерна пропозиція учасника торгів ФОП Іванов Костянтин Вячеславович не відхилена, якщо він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
- чому повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Іванов Костянтин Вячеславович у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщене в електронній системі закупівель у строк, менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій (повідомлення розміщене 12.02.2021 (п’ятниця) о 16 год 42 хв. Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції – 15.02.2021 (понеділок))?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ff879b694a2946699f10ba442d778e62
Назва:
На запит щодо надання пояснень за моніторингом UA-M-2021-02-19-000019 ● 4ef0126c91014998a9ee0e121b43c9ad, повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
24.02.2021 10:31
Опис:
На запит щодо надання пояснень за моніторингом UA-M-2021-02-19-000019 ● 4ef0126c91014998a9ee0e121b43c9ad, повідомляємо наступне.
Щодо тендерної пропозиції ФОП Іванов Костянтин Вячеславович (в частині вимоги щодо надання довідки з інформацією про кваліфікацію зазначених у довідці працівників), повідомляємо наступне. Замовником, 15.02.2021 року, при повторному розгляді тендерної пропозиції, було прийнято рішення визнати пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації, оскільки:
- Документацією не було передбачено, щодо якої кількості працівників повинна надаватись інформація у довідці;
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, містить інформацію про кваліфікацію : Підприємець Іванов Костянтин Вячеславович, технік-технолог, загальний стаж роботи – 24 роки, досвід супроводу та виконання аналогічних договорів – більше 8 років; Кухар – Діденко Н.О. має освіту, спеціальність – кухар, 13 років загального стажу; Кухонний працівник Барбанова А. В., має загальний стаж роботи – 10 років.
- Надано також Трудова книжка Діденко Н. О.; Свідоцтво Діденко Н.О. про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «КУХАР»; особова медична книжка Діденко Н.О.; Трудова книжка Барбанова А.В.
Зазначену інформацію було визнано достатньою щодо виконання Учасником вимоги тендерної документації – щодо надання Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а також документи передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин між учасником закупівлі та працівниками.
Щодо строків розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Іванов Костянтин В’ячеславович у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах було розміщено відповідно до чинного законодавства. Зокрема, з метою дотримання принципу про розміщення в електронній системі закупівель у строк, менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, в електронній системі закупівель було розміщено 12.02.2021 протокол від 12.02.2021 року № 3 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції (на підставі частини 10 статті 29 Закону - Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.)
Отже, з 12.02.2021 року, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, був продовжений замовником до 20 робочих днів.
Відповідно, розміщення повідомлення 12.02.2021 (п’ятниця) о 16 год 42 хв. здійснено в порядку і на підставах Закону - у строк, менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Номер:
ef0f319e642347b6a0e8e70ed2494013
Назва:
аргументовані заперечення до висновку
Дата опублікування:
12.03.2021 14:19
Опис:
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі, надаємо аргументовані заперечення до висновку.
Щодо тендерної пропозиції ФОП Іванов Костянтин Вячеславович (в частині вимоги щодо надання довідки з інформацією про кваліфікацію зазначених у довідці працівників), повідомляємо наступне. Замовником, 15.02.2021 року, при повторному розгляді тендерної пропозиції, було прийнято рішення визнати пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації, оскільки:
- Документацією не було передбачено, щодо якої кількості працівників повинна надаватись інформація у довідці;
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, містить інформацію про кваліфікацію : Підприємець Іванов Костянтин Вячеславович, технік-технолог, загальний стаж роботи – 24 роки, досвід супроводу та виконання аналогічних договорів – більше 8 років; Кухар – Діденко Н.О. має освіту, спеціальність – кухар, 13 років загального стажу; Кухонний працівник Барбанова А. В., має загальний стаж роботи – 10 років.
- Надано також Трудова книжка Діденко Н. О.; Свідоцтво Діденко Н.О. про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «КУХАР»; особова медична книжка Діденко Н.О.; Трудова книжка Барбанова А.В.
Зазначену інформацію було визнано достатньою щодо виконання Учасником вимоги тендерної документації – щодо надання Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а також документи передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин між учасником закупівлі та працівниками.
Окрім того, висновок про результати моніторингу закупівлі не містить інформації щодо того, яким саме чином Замовник повинен «усунути порушення». Вжиття заходів «відповідно до Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України», не конкретизовано, які саме заходи орган аудиту вважає прийнятними для вчинення, крім того, Замовник пояснював, що документи тендерної пропозиції Переможця містять усю необхідну інформацію і відповідають вимогам тендерної документації, підстави для відхилення відсутні.