-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Чверть куряча охолоджена та печінка куряча, охолоджена ціла
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки:Математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %
Завершена
626 690.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 133.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 133.45 UAH
Номер:
681ef5d283704166afed38b32a77d792
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.03.2021 00:00
Період моніторингу:
05.03.2021 11:49 - 30.03.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2021 Одеса № 140
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.03.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2021 № 140
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу (унікальний номер дата оприлюднення)
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
2 UA-2021-01-22-002497-c 22.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.01.2021, тендерну пропозицію приватного підприємства «Фенікс-Інком» (далі – ПП «Фенікс-Інком»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Фенікс-Інком», протокол засідання тендерного комітету/ розгляду тендерних пропозицій від 17.02.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.02.2021, укладений договір про закупівлю товарів за державні кошти від 01.03.2021 № 30, відповідь Замовника на запит на пояснення від 15.03.2021 року.
Так, у ході проведення моніторингу встановлено, що 16.02.2021 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ПП «Фенікс-Інком» у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, аукціон відбувся 08.02.2021 року. Таким чином, кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» 15.02.2021 року.
Враховуючи зазначене, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником
ПП «Фенікс-Інком» оприлюднено Замовником на 6-й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, чим не дотримано вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Варто зауважити, що відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Проте, в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком», чим не дотримано вимоги частини десятої статті 29 Закону.
З метою дослідження зазначених питань Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень.
Так, 18.03.2021 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення на вказаний запит та надано протокол засідання тендерного комітету /розгляду тендерних пропозицій від 15.02.2021, відповідно до якого Замовником прийнято рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком».
Так, станом на 24.03.2021 в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком».
Отже, на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону Замовником не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення, а саме 16.02.2021 року.
Період усунення порушень:
24.03.2021 16:58 - 08.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
24.03.2021 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради (далі - Замовник) надає інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення по висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом «Чверть куряча охолоджена та печінка куряча, охолоджена ціла» (UA-2021-01-22-002497-c).
1) Виявлене порушення неможливо усунути у зв’язку з завершенням процедури закупівлі UA-2021-01-22-002497-c. Несвоєчасне опублікування протоколу, зокрема засідання тендерного комітету/розгляду тендерних пропозицій від 15.02.2021, відповідно до якого Замовником прийнято рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком», через технічні проблеми не є підставою для відміни закупівлі/розірвання договору за результатами проведеної закупівлі. Відповідно до частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі, зокрема, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
31.03.2021 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
242a105a741743aca4c732b74844de1a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2021 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо (чверть куряча охолоджена, печінка куряча, охолоджена ціла) (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID UA-2021-01-22-002497-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
3. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію приватного підприємства «Фенікс-Інком» (далі – ПП «Фенікс-Інком»).
Так, 16.02.2021 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ПП «Фенікс-Інком» у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, аукціон відбувся 08.02.2021 року. Таким чином, кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» 15.02.2021 року.
Враховуючи зазначене, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником
ПП «Фенікс-Інком» оприлюднено Замовником на 6-й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, чим не дотримано вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Яким чином Замовник може обґрунтувати оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ПП «Фенікс-Інком», не у строк, визначений частиною шістнадцятою статті 29 Закону, а на 6-й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
4. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Враховуючи те, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником
ПП «Фенікс-Інком» оприлюднено Замовником на 6-й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції просимо пояснити, яким чином Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Фенікс-Інком» протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
66b6a35647f04a81b9f62995c937eafe
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.03.2021 15:08
Опис:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
08.02.2021р. у системі «Прозорро» через електронний майданчик «Держзакупівлі.онлайн» відбувся аукціон за процедурою відритих торгів по предмету закупівлі - «Чверть куряча охолоджена та печінка куряча, охолоджена ціла» (Код ДК 021-2015 (CPV): 15110000-2 - М’ясо).Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-22-002497-c.
Оголошена закупівля відповідно до затвердженого річного плану закупівель на 2021 рік у сумі 626690,00 грн.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 08.02.2021р. автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону:
В аукціоні приймали участь та надали наступні пропозиції:
1 ПП Фенікс-Інком 609`226.55 грн з ПДВ (Код ЄДРПОУ 38425940)
2 Фізична особа-підприємець Короїд Ю.П. 612`300.00 грн з ПДВ ( Код ЄДРПОУ / ІПН 2433601451)
За оголошеними результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною пропозиція Учасника ПП Фенікс-Інком 609`226.55 грн з ПДВ (Код ЄДРПОУ 38425940)
Відповідно до ст..29 Закону Замовник розглядає пропозицію яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною на відповідність вимогам тендерної документації. Участиком-переможцем ПП Фенікс-Інком 609`226.55 грн з ПДВ (Код ЄДРПОУ 38425940).Відповідно до Закону Замовник розглядає пропозицію яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною на відповідність вимогам тендерної документації. 15.02.2021 р. тендерним комітетом управління освіти було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП Фенікс-Інком 609`226.55 грн з ПДВ (Код ЄДРПОУ 38425940) згідно процедури відкритих торгів щодо закупівлі «Чверть куряча охолоджена та печінка куряча, охолоджена ціла» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «15110000-2 - М’ясо», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (протокол ТК від 15.02.2021 та повідомлення додається). Також в цей же день 15.02.2021р. під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Фенікс-Інком» замовником було прийнято рішення про розміщення протягом одного дня з дня прийняття рішення повідомлення про усунення невідповідності в інформації та/або документах наданих через електронну систему закупівель - ПП Фенікс-Інком 609`226.55 грн з ПДВ (Код ЄДРПОУ 38425940).
Згідно інформації розташованій на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель Замовником 16.02.2021 р. було виставлено вимогу щодо усунення невідповідностей, виявлених у тендерній пропозиції ПП Фенікс-Інком 609`226.55 грн з ПДВ (Код ЄДРПОУ 38425940).
Після публікації вимоги щодо усунення невідповідностей, виявлених у тендерній пропозиції ПП Фенікс-Інком 609`226.55 грн з ПДВ (Код ЄДРПОУ 38425940) через електронну систему закупівлі, у Замовника була відсутня технічна можливість оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Фенікс-Інком» .
16.02.2021р. ПП Фенікс-Інком 609`226.55 грн з ПДВ (Код ЄДРПОУ 38425940) .було усунено невідповідність у документах пропозиції (тендерній пропозиції).
17.02.2021 в результаті повторного розгляду тендерної пропозиції ПП Фенікс-Інком 609`226.55 грн з ПДВ (Код ЄДРПОУ 38425940).на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція Учасника їм відповідає , про що складено відповідний протокол засідання тендерного комітету/ розгляду тендерних пропозицій та прийнято рішення про визначення переможця процедури та намір укласти договір з ПП «Фенікс-Інком».
Водночас слід зазначити, що Замовник при здійсненні закупівлі дотримувався принципів, визначених статтею 5 Закону, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Протокол засідання тендерного комітету від 15.02.2020р. про продовження строків додається.
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій додається.
Протокол засідання тендерного комітету/ розгляду тендерних пропозицій від 15.02.2021 про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах наданих через електронну систему закупівлі учасником – ПП «Фенікс-Інком»