• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Чверть куряча охолоджена та печінка куряча, охолоджена ціла

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки:Математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %

Завершена

626 690.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 133.45 UAH
Номер: 681ef5d283704166afed38b32a77d792
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.03.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 05.03.2021 11:49 - 30.03.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.03.2021 Одеса № 140 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.03.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 05.03.2021 № 140 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу (унікальний номер дата оприлюднення) Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 2 3 4 2 UA-2021-01-22-002497-c 22.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.01.2021, тендерну пропозицію приватного підприємства «Фенікс-Інком» (далі – ПП «Фенікс-Інком»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Фенікс-Інком», протокол засідання тендерного комітету/ розгляду тендерних пропозицій від 17.02.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.02.2021, укладений договір про закупівлю товарів за державні кошти від 01.03.2021 № 30, відповідь Замовника на запит на пояснення від 15.03.2021 року. Так, у ході проведення моніторингу встановлено, що 16.02.2021 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ПП «Фенікс-Інком» у складі тендерної пропозиції. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, аукціон відбувся 08.02.2021 року. Таким чином, кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» 15.02.2021 року. Враховуючи зазначене, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ПП «Фенікс-Інком» оприлюднено Замовником на 6-й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, чим не дотримано вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. Варто зауважити, що відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Проте, в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком», чим не дотримано вимоги частини десятої статті 29 Закону. З метою дослідження зазначених питань Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Так, 18.03.2021 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення на вказаний запит та надано протокол засідання тендерного комітету /розгляду тендерних пропозицій від 15.02.2021, відповідно до якого Замовником прийнято рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком». Так, станом на 24.03.2021 в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком». Отже, на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону Замовником не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення, а саме 16.02.2021 року.
Період усунення порушень: 24.03.2021 16:58 - 08.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2021 16:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради (далі - Замовник) надає інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення по висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом «Чверть куряча охолоджена та печінка куряча, охолоджена ціла» (UA-2021-01-22-002497-c). 1) Виявлене порушення неможливо усунути у зв’язку з завершенням процедури закупівлі UA-2021-01-22-002497-c. Несвоєчасне опублікування протоколу, зокрема засідання тендерного комітету/розгляду тендерних пропозицій від 15.02.2021, відповідно до якого Замовником прийнято рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком», через технічні проблеми не є підставою для відміни закупівлі/розірвання договору за результатами проведеної закупівлі. Відповідно до частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі, зокрема, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 31.03.2021 15:44

Запити/Пояснення