• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 4

Відсів гранітний фракції 0-5 мм

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» . Джерело фінансування - місцевий бюджет та власні кошти підприємства

Завершена

4 830 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 300.00 UAH
Номер: e5910469419c48e495ec40485ab6bee6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-02-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.11.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 02.11.2021 15:30 - 24.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.11.2021 Одеса № 704 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.11.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 02.11.2021 № 704 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 6 UA-2021-01-22-002189-a 22.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону установлено порушення частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, своєчасності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, та виконання його учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену протоколом тендерного комітету від 22.01.2021 № 15, ТД зі змінами, затверджену протоколом тендерного комітету від 17.02.2021 № 38, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укртрестінвест» (далі – ТОВ «Укртрестінвест»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Край Поділля і К» (далі – ТОВ «Край Поділля і К»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Край Поділля і К», тендерну пропозицію приватного підприємства «Араме» (далі – ПП «Араме») повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Араме», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» (далі – ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Дорбуд плюс» (далі – ТОВ «Дорбуд плюс»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Експрес Техбуд» (далі – ТОВ «Експрес Техбуд»), протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 29.03.2021 № 6265-р/пк-пз, протоколи засідань тендерного комітету від 06.04.2021 № 87, від 27.04.2021 № 105, від 29.04.2021 № 109, від 29.04.2021 № 110, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 29.04.2021 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю від 12.05.2021 № 197 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 11.10.2021 № 1, пояснення отримані 04.11.2021 та від 15.11.2021 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону встановлено наступне. На порушення частини 16 статті 29 Закону Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасниками ТОВ «Край Поділля і К» та ПП «Араме» у тендерних пропозиціях, які не стосуються ані підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, ані підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: «надати листи-згоди на обробку персональних даних осіб, які будуть залучені до виконання договору». Також за результатами моніторингу установлено, що у частині 5.2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив, що факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках, учасник надає лист-згоду на обробку персональних даних осіб, які будуть залучені до виконання договору. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 11.11.2021 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасників юридичних осіб ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» та ТОВ «Дорбуд плюс» листів - згоди на обробку персональних даних осіб, які будуть залучені до виконання договору Замовник 15.11.2021 надав інформацію, якою роз’яснив, що у складі тендерної пропозиції учасників ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «ГАЙВЕЙ» та ТОВ «Дорбуд плюс» надано листи-роз’яснення відповідно до яких учасник зазначає, що роботи будуть виконуватися безпосередньо учасником самостійно та до виконання договору не будуть залучатися інші особи, тому у складі пропозиції не надаються листи-згоди на обробку персональних даних осіб які будуть залучатися до виконання договору. Слід зазначити, що відповідно до частини 3 додатку 2 до ТД для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням кількості та кваліфікації працівників з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання договору. Так, учасниками ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» та ТОВ «Дорбуд плюс» у складі тендерних пропозицій були надані довідки про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, від 22.02.2021 № 10 А та від 24.02.2021 № 16 відповідно, чим підтверджено, що учасники мають працівників, які будуть залучені до виконання договору. Проте учасниками ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» та ТОВ «Дорбуд плюс» у складі тендерних пропозицій не надано листи-згоди на обробку персональних даних осіб, які будуть залучені до виконання договору, чим не дотримано вимог частини 5.2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД. Отже, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» та ТОВ «Дорбуд плюс» у зв’язку із невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив їх до аукціону. Таким чином відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 18.11.2021 12:16 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2021 12:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Південного офісу Держаудитслужби України у Одеській області від 18.11.2021 року за результатами проведеного моніторингу UA-M-2021-11-02-000050, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Сторони дійшли згоди розірвати Договір №197 від 12.05.2021 року, предметом якого є «Відсів гранітний фракції 0-5 мм.», на стадії фактичного виконання на суму 2 842 462,32 грн. (два мільйони вісімсот сорок дві тисячі чотириста шістдесят дві грн. 32 коп.) з ПДВ.
Дата публікації звіту: 23.11.2021 09:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 25.11.2021 11:05

Запити/Пояснення