• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1026,9 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 41 820172 0 355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 827 847,00 (вісімсот двадцять сім тисяч вісімсот сорок сім) гривень 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. 3.Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Торги не відбулися

165 569 592.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 827 847.96 UAH
Номер: 7ff0b39f2ee54f9498cc8eabbcc5c0ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-27-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 27.04.2021 14:47 - 22.05.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.04.2021 № 288 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.04.2021 № 288. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-22-001771-c, 22.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «БК «ВІАКОМ» (крім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ) встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень у встановленому законом порядку, зокрема, відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам частини другої статті 16 Закону. Крім цього, не допускати виявлених порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 29 квітня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-22-002737-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї, затверджені рішенням тендерного комітету, протокол від 18.02.2021 №44; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі – ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т») та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ВІАКОМ» (далі – ТзОВ «БК «ВІАКОМ»); опубліковані Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 13.03.2021 та до 24.03.2021; опубліковані учасниками ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та ТзОВ «БК «ВІАКОМ» документи на виконання повідомлень Замовника з вимогами про усунення невідповідностей; опубліковану в електронній системі інформацію щодо оскарження учасником ТзОВ «БК «ВІАКОМ» рішення Замовника та прийняття постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) рішення від 15.04.2021 №8026-р/пк-пз за результатами розгляду скарги. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТзОВ «БК «ВІАКОМ» до 13.03.2021 невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, у якому наведено перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Так, у розділі 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовник визначив кваліфікаційний критерій до учасників – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, та передбачив, що учасник повинен надати Довідку за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 3. При цьому, відповідно до вимоги п.2.1 розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації, учасник повинен включити у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: головного інженера, інженера з якості, інженерно-технічних працівників, виконавця робіт, майстра, водіїв механізмів (механізаторів), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації), дорожніх робітників та інших працівників, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Крім того, для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення, а також, додатково, на інженерно-технічних працівників (усіх, що зазначені у Довідці) оригінали дипломів про закінчення учбових закладів (обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, тощо). У вищевказаному повідомленні з вимогою про усунення учасником ТзОВ «БК «ВІАКОМ» невідповідностей вказано, що учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі вих.№08-21/10ТД від 08.02.2021, в якій посада працівника Прийми М.В. не відповідає підтверджуючим документам, в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету відсутня інформація стосовно спеціальності працівників, а також відсутні дипломи про закінчення учбових закладів працівників Прийми Ю.М. та Прийми М.В. Відповідно до розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен документально підтвердити наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема, надати довідку, згідно форми, що встановлена Замовником у Таблиці 4 даного додатку, документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці, оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), а також оригіналом (ами) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(- и) договором(-ами). У складі тендерної пропозиції учасником ТзОВ «БК«ВІАКОМ» надано довідку (вих. №08-21/99ТД від 08.02.2021, (файл «Довідка досвід 1026.pdf»), яка містить, зокрема, інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі. Водночас, у повідомленні з вимогою про усунення учасником ТзОВ «БК «ВІАКОМ» невідповідностей зазначено, що учасником в складі тендерної пропозиції подано аналогічні договори не в повному обсязі, зокрема відсутні невід’ємні додатки до договорів № 124/02-20 від 16.04.2020, 125/02-20 від 16.04.2020, 126/02-20 від 15.04.2020, 127/02-20 від 21.08.2020, 119/02-2- від 07.09.2020, 120/02-20 від 07.09.2020, та документально не підтверджено досвіду виконання ним аналогічного договору у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання, а саме: холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою (відповідно до Технічної специфікації) – 194 м2; укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю (відповідно до Технічної специфікації) – 6 200 м2; влаштування вирівнюючого шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем (відповідно до Технічної специфікації) – 10 079 т; розпушування асфальтобетонного покриття фрезою (відповідно до Технічної специфікації) – 71 000 м2; улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером (відповідно до Технічної специфікації) – 4 000 м3; улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші асфальтоукладчиком (відповідно до Технічної специфікації) – 3 500 м3; виправлення профілю щебеневих основ із додаванням нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) – 15 000 м2; виправлення профілю щебеневих основ без додавання нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) – 69 198 м2. У повідомленні з вимогою про усунення учасником ТзОВ «БК «ВІАКОМ» невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону наведено перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, в якому, зокрема, зазначено, що учасник повинен надати скориговану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі; усунути невідповідність між інформацією зазначеною в довідці та підтверджуючими документами, надати дипломи на працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, а саме Прийму Ю.М. та Прийму М.В відповідно до вимог тендерної документації; надати документальне підтвердження наявності в учасника досвіду виконання ним аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до норм частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що Замовник установив учаснику ТзОВ «БК «ВІАКОМ» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання документів, які були відсутні у складі його тендерної пропозиції (надання дипломів на працівників відповідної кваліфікації та аналогічного(их) договору(ів) відповідно до вимог тендерної документації), чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Крім того моніторингом встановлено, що на виконання вимоги про усунення невідповідності ТзОВ «БК «ВІАКОМ» 13.03.2021 завантажено нову довідку від 12.03.2021 №12-21/10ТД щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, у якій виключено посаду майстра, яка відповідно до розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації є необхідною для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3). Враховуючи вищенаведене, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТзОВ «БК «ВІАКОМ», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації відповідно до частини другої статті 16 Закону. Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 29.04.2021 10:37 - 19.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2021 10:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ВІАКОМ» на відповідність вимогам, визначеним у Тендерній документації за Процедурою закупівлі встановлено наступне: У складі пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ВІАКОМ» подано Договір субпідряду №153/15-09Д від 15 вересня 2020 р., укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «Захід Автошлях» (Генпідрядник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ВІАКОМ» (Субпідрядник) щодо предмету закупівлі «Поточний дрібний ремонт (заміна конструкцій дорожнього одягу із зміною повздовжнього профілю земляного полотна для забезпечення водовідведення) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області» (Т-14-25 Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка окремими ділянками км80+000-км95+800 Львівської області)». Відповідно до ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На запит про надання інформації Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації № 1-1/86-6 від 08.04.2021 р. Служба автомобільних доріг у Львівській області повідомила наступне: «…ремонтно-будівельні роботи на об’єкті «Поточний дрібний ремонт (заміна конструкцій дорожнього одягу із зміною повздовжнього профілю земляного полотна для забезпечення водовідведення) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (Т-14-25 Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка окремими ділянками км80+000-км95+800 Львівської області)» за замовленням Служби на підставі Договору №115-08/20 від 14.08.2020 р. виконувались підрядником ТОВ «ЕКСПОДОР». Ремонтно-будівельні роботи на вказаному об’єкті ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" не виконувалися.». Згідно з ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Окрім того, відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-22-001771-c від 29 квітня 2021 року, розпочатого 27 квітня 2021 року Наказом Державної аудиторської служби України № 288 Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТзОВ «БК «ВІАКОМ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації відповідно до частини другої статті 16 Закону, оскільки в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні дипломи на працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, а саме Прийму Ю.М. та Прийму М.В., а також документальне підтвердження наявності в учасника досвіду виконання ним аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до норм частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що Замовник установив учаснику ТзОВ «БК «ВІАКОМ» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання документів, які були відсутні у складі його тендерної пропозиції (надання дипломів на працівників відповідної кваліфікації та аналогічного(их) договору(ів) відповідно до вимог тендерної документації). Таким чином, відсутні у складі тендерної пропозиції документи виправленню не підлягають, а тому учасник ТзОВ «БК «ВІАКОМ» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Отже, необхідно відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ВІАКОМ» за Процедурою закупівлі згідно з п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Дата публікації звіту: 14.05.2021 08:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Тендерну пропозицію учасника ТзОВ «БК «ВІАКОМ» відхилено. Торги не відбулися.
Дата публікації: 11.11.2021 17:54