-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з розподілу природного газу
Торги відмінено
495 768.00
UAH з ПДВ
Номер:
3dfc8e9ffc16483284a69528ca5b63dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-03-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2021 00:00
Період моніторингу:
03.09.2021 14:37 - 25.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.09.2021
№ 509
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.09.2021 № 509.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
24. UA-2021-01-22-007647-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання щодо: наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Комунального некомерційного підприємства «Госпіталь ветеранів війни» Житомирської обласної ради (далі – Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.01.2021 року № 21012021, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 22.01.2021 року та пояснення Замовника від 10.09.2021 року.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі послуг з розподілу газу відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) з переможцем процедури закупівлі АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЖИТОМИРГАЗ» Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 22.01.2021 року.
Проте, договір про закупівлю послуг з розподілу газу у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовником не укладено, чим не дотримано вимоги пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 09.09.2021 року відмінено процедуру закупівель.
Період усунення порушень:
13.09.2021 18:03 - 28.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2021 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
1ff8a45b511e47ffbc9457000ffd40c6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2021 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з розподілу природного газу» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2021-01-22-007647-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до частини 7 статті 40 Закону, замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо - та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо - та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-01-22-007647-b оприлюднено Комунальним некомерційним підприємством «Госпіталь ветеранів війни» Житомирської обласної ради 22.01.2021 року, при цьому, інформація про укладений договір в електронній системі закупівлі відсутня.
Враховуючи викладене, просимо надати відповідь на наступні питання:
- чи укладався замовником договір по даній процедурі закупівлі? (якщо укладався то просимо завантажити його скан-копію до відповіді);
- якщо договір не укладений (станом на 08.09.2021 року), то чому замовником не відмінено процедуру закупівлі у відповідності до вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, у зв’язку з не підписанням договору про закупівлю в строк 20 днів, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2e90e25588ba499db2de08fb7b6d0aa0
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
10.09.2021 09:58
Опис:
На запит про надання пояснень, що розміщений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, стосовно процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-01-22-007647-b, повідомляю наступне. По даній процедурі закупівлі станом на 13.01.2021 р. договір не було укладено в зв’язку з не підписанням договору зі сторони АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ". У зв’язку з цим процедуру закупівлі було відмінено 06.09.2021 р. згідно Протоколу № 06092021 від 06.09.2021р. у відповідності до вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, у зв’язку з не підписанням договору про закупівлю в строк 20 днів, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.