-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт.Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
46 140 684.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 230 704.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 230 704.00 UAH
Номер:
4ec404d5130b404fbc7d606b7fbf420a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-12-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2021 00:00
Період моніторингу:
12.08.2021 16:08 - 07.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.08.2021 № 352
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17.12.2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби
в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.08.2021 № 352
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-01-22-003757-b 22.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК«Комфорт-Буд» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 22.01.2021 № 9), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» (далі – ТОВ «УК«Комфорт-Буд»), протокол щодо визначення переможця рішенням тендерного комітету від 04.03.2021 № 64, повідомлення про намір укласти договір, договір будівельного підряду від 15.03.2021 № 8-21, додаткова угода від 28.04.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору.
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «УК«Комфорт-Буд» (протокол розгляду тендерної пропозиції від 04.03.2021 № 64) з остаточною ціновою пропозицією в сумі 41 706 656,40 гривень.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації пунктом 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
Моніторингом відповідності тендерної пропозиції учасника встановлено, що пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам (Додаток № 6 Примітка), установленим даною тендерною документацією, а саме: розрахунок вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки, та завірені копії технічних паспортів та копії договорів оренди з додатками із зазначенням вартості оренди машино-години кожного механізму.
Для документального підтвердження технічних характеристик ТОВ «УК«Комфорт-Буд» було надано розрахунок вартості маш/год. (орендованих механізмів), скановані технічні паспорти на ГАЗ-66 спеціалізований вантажний буровий реєстраційний номер АМ3726СА та ГАЗ-3307 спеціалізований вантажний реєстраційний номер АМ9942ВТ (гідравлічний телескопічний підйомник) та Договір оренди транспортних засобів № 04.01 від 04.01.2021 з ТОВ «Електромонтажна компанія Титан» (далі - Договір № 04.01).
Проте, відповідно до пункту 3.1 Договору № 04.01 орендна плата (вартість однієї маш/год.) становить на спеціальний вантажний буровий автомобіль ГАЗ-66, державний номер АМ3726СА – 450грн., спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307, державний номер АМ9942ВТ – 400грн., яка не відповідає наданому розрахунку вартості маш/год. (орендованих механізмів). Крім того учасником не підтверджено вартість маш/год. на спеціальний вантажний буровий автомобіль ГАЗ-33, державний номер АМ3726СА, що не відповідає п.6 розділу ІІІ (Додаток № 6) тендерної документації Замовника.
За результатом моніторингу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УК«Комфорт-Буд» вимогам тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації при внесені учасником забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку.
Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано скановану з оригіналу кольорову копію Довідки про надання банківської гарантії вих. № KIEG291535173 від 19.02.2021 АТ «ПУМБ», в той же час довідку з банку про залишок коштів на рахунку не надано, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК«Комфорт-Буд», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір будівельного підряду № 8-21 від 15.03.2021 на загальну суму 41 706 656,40 гривень.
Період усунення порушень:
19.08.2021 16:34 - 07.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2021 16:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись із висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби України за результатом моніторингу закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт.Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) за ідентифікатором UA-2021-01-22-003757-b, яким при здійсненні аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УК "Комфорт-Буд" (далі – Учасник/Переможець) встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону, у відповідності до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону, надаємо аргументовані заперечення щодо виявлених невідповідностей.
1. Орган моніторингу зазначає, що Замовник у тендерній документації пунктом 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
У пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, зазначається: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електоронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електоронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, для відмови від участі в процедурі закупівлі (відповідно до вимог статті 17 Закону).
Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що переможець процедури закупівлі для підтвердження його відповідності ст. 17 Закону надає довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Водночас, частиною 3 статті 17 Закону (про порушення якої повідомляє Держаудитслужба) передбачається наступне: Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Також, частиною 6 статті 17 Закону передбачається, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже, вимога Замовника щодо надання учасником-переможцем довідки у довільній формі на підтвердження відсутності підстав зазначених у п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону не суперечить вищевказаним нормам Закону, тому зауваження органу моніторингу є безпідставними.
2. Також, Держаудитслужба стверджує, що наданий у складі договірної ціни розрахунок вартості маш/год. орендованих механізмів, а саме ГАЗ-66 спеціалізований вантажний буровий реєстраційний номер АМ3726СА та ГАЗ-3307 спеціалізований вантажний реєстраційний номер АМ9942ВТ (гідравлічний телескопічний підйомник), не відповідає вартості 1 маш/год. (орендної плати) зазначеній у пункті 3.1 Договору № 04.01 від 04.01.2021, який надається учасником на підтвердження права користування даними механізмами. Крім того, учасником не підтверджено вартість маш/год. на спеціальний вантажний буровий автомобіль ГАЗ-33 (певно, мається на увазі ГАЗ-66), державний номер АМ3726СА, що не відповідає п.6 розділу ІІІ (Додаток № 6) тендерної документації Замовника.
Слід зауважити, що у складі пропозиції Учасником надано, зокрема, Підсумкову відомість ресурсів та Розрахункову вартість експлуатації 1 машино-години машин за Формою Т2. Дана Форма містить вартість усіх залучених для виконання робіт машин і механізмів, що формують Договірну ціну. Вказана у цих документах вартість маш/год відповідає ціні, за якою Учасник орендує їх у контрагента за вищезгаданим Договором № 04.01 від 04.01.2021 року.
Окремо Учасником було надано лист із зазначенням вартості маш/год (орендованих механізмів). Серед переліку вказаних у ньому орендованих машин дублюється зазначення найменування «Спеціальний вантажний автомобіль із автопідйомником телескопічним вантажопідйомністю 300кг». В свою чергу калькуляції під даними найменуваннями відрізняються. Зіставивши вказані у них ціни з цінами, що містяться у договорах оренди обладнання, механізмів та машин, зокрема Договору № 04.01 від 04.01.2021, стає очевидно, що під згаданим найменуванням розміщено ГАЗ-3307 спеціалізований вантажний (гідравлічний телескопічний підйомник) з вартістю оренди за 1 маш/год у 400 грн та ГАЗ-66 спеціалізований вантажний буровий з ціною у 450 грн за 1 маш/год. Відповідно, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "УК "Комфорт-Буд" дану невідповідність найменування було розцінено як технічну описку та віднесено до формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції.
Таким чином, вказані органом моніторингу невідповідності пропозиції Учасника у цій частині не могли слугувати підставою для його дискваліфікації.
3. Орган моніторингу зауважує, що Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано скановану з оригіналу кольорову копію Довідки про надання банківської гарантії вих. № KIEG291535173 від 19.02.2021 АТ «ПУМБ», в той же час довідку з банку про залишок коштів на рахунку не надано, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Відповідно до умов п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження наявності грошового покриття Учасником надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку.
На виконання даного пункту, Учасником було надано вищезгадану довідку за вих. № KIEG291535173 від 19.02.2021 вбачається, що банківська гарантія повністю забезпечена грошовим покриттям та кошти для забезпечення грошового покриття розміщені Учасником на відповідному рахунку покриття в АТ «ПУМБ».
Отже, даним документом Учасник виконав вимоги пункту, про порушення якого зазначається у висновку, тому твердження Держаудитслужби у даній частині також позбавлені усілякого сенсу.
Підсумовуючи викладене, повідомляємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», а також просимо Північно-східной офіс Держаудитслужби України прийняти дані аргументовані заперечення та у найкоротший можливий термін переглянути висновок за результатом моніторингу закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт.Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) за ідентифікатором UA-2021-01-22-003757-b і визнати відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні даної процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
28.08.2021 15:02