• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо

Торги не відбулися

535 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 679.00 UAH
Номер: 0f904fa455a54dbc84ef7a89bf3a25d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-11-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 11.03.2021 11:51 - 02.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 10.03.2021 № 173 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 10.03.2021 № 173 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2021-01-21-002010-a від 21.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пунктів 11,12 частини першої статті 17 Закону, а також, частини другої та шостої цієї статті, пункту 2 та 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу відповідності пропозиції ФОП Дякович С.Ю. вимогам тендерної документації, встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів, підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Цимбала М.С. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо відміни торгів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Микулинецька обласна фізіотерапевтична лікарня реабілітації» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.01.2021 №20, протокол розгляду тендерної пропозиції від 12.02.2021 №31, протокол відхилення тендерної пропозиції від 17.02.2021 №36, повідомлення про намір укласти договір (класифікація пропозиції учасника ФОП Дякович С.Ю.) від 01.03.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2021 року, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Цимбали Миколи Степановича (далі - ФОП Цимбала М.С.) та тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Дяковича Степана Юрійовича (далі – ФОП Дякович С.Ю.). Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю виявлено, що Замовником, в порушення частини першої статті 24 Закону, протягом трьох робочих днів не надано роз’яснення на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, що оприлюднене в електронній системі закупівель 15.02.2021. Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення, зокрема: - інформація щодо строку дії тендерних пропозицій не відповідає нормам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, а саме: «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій»; - на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить підстав, встановлених пунктами 11,12 частини першої статті 17 Закону та частиною другою цієї статті та інформацію про спосіб їх підтвердження учасниками процедури закупівлі; - на порушення вимог частини шостої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація містить вимогу щодо надання переможцем документів (зазначених тендерною документацією) протягом строку, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Окрім цього, встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме: - на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, Замовник у пункті 1 розділу 4 тендерної документації визначив дату 05.02.2021 - як кінцевий строк подання тендерних пропозицій, тоді як у оголошенні про проведення відкритих торгів, таку дату визначено - 06.02.2021. Слід зазначити, що моніторингом тендерної документації встановлено, також, що Замовником (в п.п. 2.2. пункту 2 розділу 5 тендерної документації) зазначено інформацію щодо порядку укладення договору про закупівлю із посиланням на частину четверту статті 36 Закону замість частини четвертої статті 41 Закону. Аналізом питання щодо строку розгляду тендерних пропозицій ФОП Цимбала М.С. та ФОП Дякович С.Ю. установлено наступне: так, згідно частини десятої статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Проте, аналізом оприлюдненої інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, виявлено, що тендерні пропозиції - ФОП Цимбала М.С. та ФОП Дякович С.Ю. розглядались більше п’яти робочих днів, при цьому, у електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення щодо продовження строків розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, Замовником, на порушення частини десятої статті 29 Закону, в електронній системі закупівель недотримано термінів, щодо розгляду тендерних пропозицій. Аналізом питання відповідності пропозиції ФОП Дякович С.Ю. вимогам тендерної документації виявлено, що Замовником, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону, не відхилено її, як таку, що у своєму складі не містить наступні документи: - реєстр наданих документів (на вимогу пункту 1 розділу 3 тендерної документації); - відсутній лист-пояснення щодо законодавчих підстав ненадання документів на вимогу п.п. 13 пункту 1 розділу 3 тендерної документації; - не надав усі копії аналогічних договорів, зазначених у відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, підготовленій відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, а також, у складі пропозиції відсутні копії документів, що підтверджують факт передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договорів, які були зазначені у вищевказаній відомості (на вимогу пункту 3.1. Додатку 2 до тендерної документації).
Період усунення порушень: 25.03.2021 08:18 - 09.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2021 08:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
  • corruptionConsideration: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 05.04.2021 16:49