• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень, будівель, ділянок

Завершена

619 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 095.00 UAH
Номер: 74d2ccf55088439e8cf9fb7713f3b727
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-18-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.08.2021 16:32 - 11.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2021 Одеса № 473 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.08.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.08.2021 № 473 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2021-01-21-002725-c 21.01.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної організації «Благоустрій» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.01.2021 № 2 (далі – ТД), тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕПАРД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА»), товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ЦЕНТР-97» (далі – ТОВ «АБ «ЦЕНТР-97»), товариство з обмеженою відповідальністю «БРМ ОХОРОНА» (далі – ТОВ «БРМ ОХОРОНА»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.02.2021 № 9 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 16.02.2021 № 10 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника «АБ «ЦЕНТР-97», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.02.2021 № 13 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА», визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БРМ ОХОРОНА», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 19.02.2021, укладений договір про закупівлю від 03.03.2021 № 8, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 02.09.2021 та 03.09.2021, додаткову угоду від 01.09.2021 № 1 до договору про закупівлю від 03.03.2021 № 8, звіт про виконання договору про закупівлю від 02.09.2021. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Замовником відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 19.02.2021 № 13 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель 19.02.2021. Замовником укладено договір про закупівлю від 03.03.2021 № 8 з ТОВ «БРМ ОХОРОНА», який оприлюднено в електронній системі закупівель 03.03.2021. Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» на відповідність умовам тендерної документації та законодавству встановлено, що учасник ТОВ «БРМ ОХОРОНА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Так, відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до ТД на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи та інформацію: «Довідка у довільній формі з відомостями про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в кількості, достатній для надання послуг та умов договору про закупівлю, які будуть залучені до виконання замовлення, що містить інформацію про: - фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення (надати підтверджуючі документи); - спеціальних засобів, необхідних для здійснення суб’єктами охоронної діяльності, що дозволені законодавством (надати підтверджуючі документи); - наявність комплекту організаційно-розпорядчої документації для поста охорони з питань виконання службових обов’язків, протипожежної безпеки, охорони праці». При цьому, учасником ТОВ «БРМ ОХОРОНА» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 03.02.2021 № 80 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з якою учасник має у наявності спеціальний одяг зі знаками розрізнення (пункти 1-9 довідки) та спеціальні засоби, необхідні для здійснення суб’єктами охоронної діяльності, що дозволені законодавством (пункти 11-17 довідки). Проте, у довідці учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» від 03.02.2021 № 80 відсутня інформація про наявність комплекту організаційно-розпорядчої документації для поста охорони з питань виконання службових обов’язків, протипожежної безпеки, охорони праці, а також, учасником ТОВ «БРМ ОХОРОНА» у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів про фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення та спеціальних засобів, необхідних для здійснення суб’єктами охоронної діяльності, що дозволені законодавством, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до ТД. Також, відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 Додатку № 1 до ТД на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи та інформацію: «Копія, чи скан - копія виконаного(-них) аналогічного (-них) договору (-ів), який (-і) зазначений(-і) в довідці, з додаванням належним чином завірених відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг за весь період виконання договору) у повному обсязі. Аналогічний договір повинен містити всі сторінки та додатки, посилання на які є в цьому договорі (зокрема специфікації, графіки, тарифи, вимоги до якості тощо), всі сторінки усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони мали місце, або довідку Учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили.» Так, учасником ТОВ «БРМ ОХОРОНА» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію аналогічного договору від 04.02.2020 № 14 з додатками № 1 та № 2 до цього договору. Проте, учасником ТОВ «БРМ ОХОРОНА» надано Додаток № 1 до договору від 04.02.2020 № 14 не в повному обсязі, а саме відсутня схема розміщення об’єкту на 4 аркушах, яка зазначена у розділі ІІІ Додатку № 1 та є його частиною, що не відповідає підпункту 3.2. пункту 3 Додатку № 1 до ТД. Також, учасником ТОВ «БРМ ОХОРОНА» не надано у складі тендерної пропозиції всі сторінки усіх додаткових угод до договору від 04.02.2020 № 14, якщо вони мали місце, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії договору від 04.02.2020 № 14 зміни до нього не вносили, що не відповідає підпункту 3.2. пункту 3 Додатку № 1 до ТД. Отже, учасник ТОВ «БРМ ОХОРОНА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до абзацу 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Таким чином, на порушення абзацу 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» у той час, коли учасник ТОВ «БРМ ОХОРОНА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі 31.08.2021 Південним офісом Держаудитслужби Замовнику надано через електронну систему закупівель запит про надання пояснень із зазначених питань, на що Замовником 02.09.2021 надано через електронну систему закупівель пояснення, які не спростовують фактів виявлених порушень, а також повідомлено про прийняття рішення щодо розірвання договору про закупівлю від 03.03.2021 № 8 з ТОВ «БРМ ОХОРОНА». 03.09.2021 Замовником надано через електронну систему закупівель додаткові пояснення та оприлюднено додаткову угоду від 01.09.2021 № 1 до договору про закупівлю від 03.03.2021 № 8, згідно з якою договір про закупівлю від 03.03.2021 № 8 розірвано за взаємною згодою сторін. Також 02.09.2021 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю від 03.03.2021 № 8 у зв’язку з розірвання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 06.09.2021 11:59 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2021 11:59

Запити/Пояснення