-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень, будівель, ділянок
Завершена
619 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 095.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 095.00 UAH
Номер:
74d2ccf55088439e8cf9fb7713f3b727
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-18-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2021 00:00
Період моніторингу:
18.08.2021 16:32 - 11.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2021 Одеса № 473
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.08.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.08.2021 № 473
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2021-01-21-002725-c 21.01.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної організації «Благоустрій» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.01.2021 № 2 (далі – ТД), тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕПАРД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА»), товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ЦЕНТР-97» (далі – ТОВ «АБ «ЦЕНТР-97»), товариство з обмеженою відповідальністю «БРМ ОХОРОНА» (далі – ТОВ «БРМ ОХОРОНА»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.02.2021 № 9 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 16.02.2021 № 10 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника «АБ «ЦЕНТР-97», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.02.2021 № 13 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА», визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БРМ ОХОРОНА», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 19.02.2021, укладений договір про закупівлю від 03.03.2021 № 8, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 02.09.2021 та 03.09.2021, додаткову угоду від 01.09.2021 № 1 до договору про закупівлю від 03.03.2021 № 8, звіт про виконання договору про закупівлю від 02.09.2021.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Замовником відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 19.02.2021 № 13 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель 19.02.2021.
Замовником укладено договір про закупівлю від 03.03.2021 № 8 з ТОВ «БРМ ОХОРОНА», який оприлюднено в електронній системі закупівель 03.03.2021.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» на відповідність умовам тендерної документації та законодавству встановлено, що учасник ТОВ «БРМ ОХОРОНА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до ТД на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи та інформацію:
«Довідка у довільній формі з відомостями про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в кількості, достатній для надання послуг та умов договору про закупівлю, які будуть залучені до виконання замовлення, що містить інформацію про:
- фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення (надати підтверджуючі документи);
- спеціальних засобів, необхідних для здійснення суб’єктами охоронної діяльності, що дозволені законодавством (надати підтверджуючі документи);
- наявність комплекту організаційно-розпорядчої документації для поста охорони з питань виконання службових обов’язків, протипожежної безпеки, охорони праці».
При цьому, учасником ТОВ «БРМ ОХОРОНА» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 03.02.2021 № 80 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з якою учасник має у наявності спеціальний одяг зі знаками розрізнення (пункти 1-9 довідки) та спеціальні засоби, необхідні для здійснення суб’єктами охоронної діяльності, що дозволені законодавством (пункти 11-17 довідки).
Проте, у довідці учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» від 03.02.2021 № 80 відсутня інформація про наявність комплекту організаційно-розпорядчої документації для поста охорони з питань виконання службових обов’язків, протипожежної безпеки, охорони праці, а також, учасником ТОВ «БРМ ОХОРОНА» у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів про фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення та спеціальних засобів, необхідних для здійснення суб’єктами охоронної діяльності, що дозволені законодавством, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до ТД.
Також, відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 Додатку № 1 до ТД на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи та інформацію:
«Копія, чи скан - копія виконаного(-них) аналогічного (-них) договору (-ів), який (-і) зазначений(-і) в довідці, з додаванням належним чином завірених відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг за весь період виконання договору) у повному обсязі. Аналогічний договір повинен містити всі сторінки та додатки, посилання на які є в цьому договорі (зокрема специфікації, графіки, тарифи, вимоги до якості тощо), всі сторінки усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони мали місце, або довідку Учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили.»
Так, учасником ТОВ «БРМ ОХОРОНА» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію аналогічного договору від 04.02.2020 № 14 з додатками № 1 та № 2 до цього договору.
Проте, учасником ТОВ «БРМ ОХОРОНА» надано Додаток № 1 до договору від 04.02.2020 № 14 не в повному обсязі, а саме відсутня схема розміщення об’єкту на 4 аркушах, яка зазначена у розділі ІІІ Додатку № 1 та є його частиною, що не відповідає підпункту 3.2. пункту 3 Додатку № 1 до ТД.
Також, учасником ТОВ «БРМ ОХОРОНА» не надано у складі тендерної пропозиції всі сторінки усіх додаткових угод до договору від 04.02.2020 № 14, якщо вони мали місце, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії договору від 04.02.2020 № 14 зміни до нього не вносили, що не відповідає підпункту 3.2. пункту 3 Додатку № 1 до ТД.
Отже, учасник ТОВ «БРМ ОХОРОНА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до абзацу 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Таким чином, на порушення абзацу 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» у той час, коли учасник ТОВ «БРМ ОХОРОНА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі 31.08.2021 Південним офісом Держаудитслужби Замовнику надано через електронну систему закупівель запит про надання пояснень із зазначених питань, на що Замовником 02.09.2021 надано через електронну систему закупівель пояснення, які не спростовують фактів виявлених порушень, а також повідомлено про прийняття рішення щодо розірвання договору про закупівлю від 03.03.2021 № 8 з ТОВ «БРМ ОХОРОНА».
03.09.2021 Замовником надано через електронну систему закупівель додаткові пояснення та оприлюднено додаткову угоду від 01.09.2021 № 1 до договору про закупівлю від 03.03.2021 № 8, згідно з якою договір про закупівлю від 03.03.2021 № 8 розірвано за взаємною згодою сторін.
Також 02.09.2021 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю від 03.03.2021 № 8 у зв’язку з розірвання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
06.09.2021 11:59 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2021 11:59
Запити/Пояснення
Номер:
a68c51c990bf46f7a4e738a0ab5bf120
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.08.2021 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень, інформації та документів:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, у той час, коли учасником у складі тендерної пропозиції не надано:
2.1. підтверджуючи документи про фактичну наявність у учасника спеціального одягу зі знаками розрізнення та спеціальних засобів, необхідних для здійснення суб’єктами охоронної діяльності, що дозволені законодавством, зазначених учасником у довідці від 03.02.2021 № 80;
2.2. інформацію про наявність комплекту організаційно-розпорядчої документації для поста охорони з питань виконання службових обов`язків, протипожежної безпеки, охорони праці;
2.3. схему розміщення об’єкту на 4 листах, що є додатком до аналогічного договору від 04.02.2020 № 14;
2.4. всі сторінки усіх додаткових угод до аналогічного договору від 04.02.2020 № 14, якщо вони мали місце, або довідку Учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили?
3. Як Замовник може пояснити той факт, що відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи, керівником та підписантом ТОВ «БРМ ОХОРОНА» є Мельник Богдан Петрович та керівником Замовника є Мельник Петро Єфимович? Чи перевірялись Замовником на виконання пункту 7 частини першої статті 17 Закону можлива наявність між зазначеними особами родинних зв’язків та можливого факту пов’язаності? Надати відповідну інформацію та документи.
4. Чи надано переможцем процедури закупівлі ТОВ «БРМ ОХОРОНА» під час укладення договору про закупівлю відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю? Надати відповідну інформацію та документи.
5. Як Замовник може пояснити укладання з ТОВ «БРМ ОХОРОНА» договору про закупівлю від 03.03.2021 № 8, підписантом якого з боку ТОВ «БРМ ОХОРОНА» є Т.в.о. директора Сухарєв Леонід Борисович, який діє на підставі наказу, Статуту та ліцензії МВС України від 07.06.2019 № 466, у той час коли відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи, керівником та підписантом ТОВ «БРМ ОХОРОНА» є лише Мельник Богдан Петрович та відповідно до підпункту 4 пункту 3.5 статті 3 Статуту ТОВ «БРМ ОХОРОНА» виконавчий орган (директор) товариства є одноосібним, який обирається загальними зборами учасників (підпункт 7 пункту 3.2. статті 3 Статуту)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
22a8d35b7d9c42f4ab9f06272a592b41
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.09.2021 16:38
Опис:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне:
Процедура відкритих торгів по закупівлі Послуг з охорони приміщень, будівель, ділянок (оголошення за номером ID: UA-2021-01-21-002725-с) була оголошена КО «Благоустрій» на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Процедура відкритих торгів здійснена Замовником відповідно до річного плану та на підставі тендерної документації (ст. 22 Закону).
Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тому в Додатку №2 Тендерної документації, в технічних вимогах вказано чіткий перелік робіт, з урахуванням вимог замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель, а саме добросовісної конкуренції учасників, недискримінація учасників та максимальна економія та ефективність (ст. 5 Закону).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі закупівельних цін попередніх закупівель та цін При визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.
Розмір бюджетного призначення відповідно до : паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік, затверджений наказом ДЖКГАЗВ ПМР Подільського р-ну Од.обл. від 10.02.2021 року № 10, лімітна довідка про бюджетні асигнування на 2021 рік, кошторис на 2021рік.
Офіційний веб-сайт –відсутній. Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не проводилось.
2. Щодо рішення про відповідність учасника ТОВ «БРМ ОХОРОНА» кваліфікаційним критеріям, установленими ст.. 16 Закону повідомляємо що під час надання документів як переможцем учасник надав оригінали та завірені копії організаційно розпорядчих документів та накладних на майно, які зберігаються в справі.
3. Під час розгляду пропозиції учасників за вказаною закупівлею особою яка надала пропозицію був в.о. директора ТОВ «БРМ ОХОРОНА» Сухарєв Л.Б. інших спеціальних перевірок за даною закупівлею не проводилось.
4. Повноваження на укладання договору В.о. Директора Сухарєв Л.Б. від імені ТОВ «БРМ ОХОРОНА» визначались наказом №36 о/с від 29.01.21р. скан копія якого долучена то Тендерної пропозиції, наказ про призначення підписувався засновником Товариства.
Зважаючи на неможливість виправлення помилок КО «Благоустрій» прийнято рішення про розірвання договору з ТОВ «БРМ ОХОРОНА».
Номер:
73e637343c96468baee2dd2eb4d06ed7
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
03.09.2021 09:13
Опис:
Через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення розірвати договір