-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
21П-001_79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів УБМР "Укргазспецбудмонтаж")
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Завершена
32 793 909.92
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 196 763.46 UAH
мін. крок: 0.6% або 196 763.46 UAH
Номер:
6b7db5d34aed4091a14cd9ce6511184f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-06-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 14:48 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8
UА-2021-01-21-008988-b
21.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» та ТОВ «Регіональне охоронне агентство «СТАФ» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «ХАРЛАНД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронна компанія «ХАРЛАНД» (далі – ТОВ «Охоронна компанія «ХАРЛАНД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» (далі – ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Регіональне охоронне агентство «СТАФ» (далі – ТОВ «Регіональне охоронне агентство «СТАФ»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 7332-р/пк-пз від 08.04.2021 та № 7342-р/пк-пз від 08.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 08.06.2021, договір про надання послуг від 24.06.2021 № 81/21.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації документи, які вимагаються акціонерним товариством «Укргазвидобування» (далі – Замовник) у цій тендерній документації та дані створюються та подаються шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Учасниками ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» та ТОВ «Регіональне охоронне агентство «СТАФ» подано тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» та ТОВ «Регіональне охоронне агентство «СТАФ» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник мав відхилити тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» та ТОВ «Регіональне охоронне агентство «СТАФ», як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень:
20.08.2021 14:34 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2021 14:34
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
03.09.2021 15:04
Дата відкриття провадження:
13.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
640/24852/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку по процедурі закупівлі 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів УБМР "Укргазспецбудмонтаж"), №21П-001, ідентифікатор закупівлі №UA-2021-01-21-008988-b, в редакції, що додається
Дата публікації звіту:
26.08.2021 13:27
Номер:
91f85768dc7242d48dd6fda6c8cdd6b9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-11-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.05.2021 00:00
Період моніторингу:
11.05.2021 18:22 - 02.06.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.05.2021 № 127
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 11.05.2021 № ДЗ-003100-39-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-01-21-008988-b 21.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень щодо тендерної документації та своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.01.2021 № 21П-001 зі змінами від 02.02.2021 № 137, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Період усунення порушень:
26.05.2021 18:38 - 01.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2021 18:38
Запити/Пояснення
Номер:
718e2be1dbce486dabf3e02501fa8810
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2021 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «21П-001_79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів УБМР «Укргазспецбудмонтаж»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-21-008988-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.