• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фруктові та овочеві соки ( томатний сік) (за кодом CPV за ДК 021:2015- 15320000-7- Фруктові та овочеві соки , код за номенклатурою 15321000-4-Фруктові соки, 15322100-2- томатний сік )

Сік фруктовий (фас. 200 г)- 50000 шт- без додавання цукру і підсолоджувачів Сік фруктовий(фас.0,95 л) - 10000 шт без додавання цукру і підсолоджувачів Сік фруктовий (фас.1,93 л) - 2600 шт Сік томатний (фас.1,93 л) - 500 шт

Завершена

933 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 666.50 UAH
Номер: 11c4d171804d45caafa1e84d8b2a1913
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-19-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 19.07.2021 16:43 - 10.08.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.07.2021 307 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 16.07.2021 № 307 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-01-21-008987-b 21.01.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону 922. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 038-35-08, 12_31tender@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 та пункту 3 частини другої статті 33 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону № 922 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) відділу освіти Старобільської міської ради Луганської області (далі – Відділ, Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно протоколу від 21.01.2021 № 16, тендерну пропозицію фізичної осіби підприємця Здоровець Сергій Вікторович (далі - ФОП Здоровець С.В.), рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.02.2021 № 55. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у тендерній документації пункт 5 розділ III тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону № 922 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. Моніторингом питання правильності заповнення форм документів встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 та пункту 3 частини другої статті 33 Закону № 922, оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містять місце поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг.
Період усунення порушень: 19.07.2021 17:03 - 23.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2021 17:03

Запити/Пояснення