-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, Бензин марки А-92, Бензин марки А-95 в талонах
Завершена
1 877 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 387.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 387.50 UAH
Номер:
0e8998310b49441bb8ea93d2c5321997
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-17-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2021 00:00
Період моніторингу:
17.03.2021 15:06 - 08.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2021 Одеса № 159
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 17.03.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.03.2021 № 159
Витяг з процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
15 UA-2021-01-21-008907-b 21.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення роз’яснення до вимог про усунення порушень установлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порядку внесення змін до договору, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2021року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснення до вимог про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порядку внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Водопостач» Овідіопольської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію, яку затверджено рішення уповноваженої особи від 02.02.2021 № 4, вимоги про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ»)
від 25.01.2021, тендерну пропозицію приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ», протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ПП «ОККО КОНТРАКТ» від 12.02.2021 № 5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
від 12.02.2021, укладений договір про закупівлю від 25.02.2021 № 40, додаткова угода № 1 до договору про закупівлю від 25.02.2021 № 40 від 12.03.2021.
За результатами моніторингу установлено, що під час проведення процедури закупівлі Замовником порушено строки надання роз’яснення на звернення щодо усунення порушення (вимоги щодо усунення порушення), визначені частиною 1 статті 24 Закону, а саме: 25.01.2021 о 16:59 в електронній системі закупівель ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ» було оприлюднено вимогу щодо усунення порушення UA-2021-01-21-008907-b.b1. Проте, Замовник надав роз’яснення 01.02.2021 о 11:03, тобто на 5 робочий день (з урахуванням вимог пункту 3 частини 1 статті 10 Закону) з дати опублікування вимоги.
Крім того, за результатами аналізу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Період усунення порушень:
29.03.2021 15:52 - 13.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2021 15:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керівництво КНП "Водопостач" засвідчує вам свою подяку за перевірку даної закупівлі. Щодо виявлених порушень повідомляємо, що нами вжиті заходи щодо уникнення таких порушень в подальшому при здійснені закупівель, а саме: проведено роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою, проведено повторне вивчення закону про здійснення закупівель та в найближчий час направимо уповноважену особу на навчання з публічних закупівель.
Дякуємо за Вашу працю!
Дата публікації звіту:
30.03.2021 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
7789580bd390448c9b34883582b944b2
Назва:
Висновок
Дата опублікування:
30.03.2021 14:39
Опис:
Просимо Вас надати висновок у паперовому вигляді на нашу адресу 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул.Є.Колісніченка, 72 та копію на електронну пошту 19ok@ukr.net