- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
«Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)» ДК 021:2015 - 55520000-1
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                1 339 724.00
                UAH без ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 6 698.62 UAH
        мін. крок: 0.5% або 6 698.62 UAH
                    Номер:
                    78f03e34a26941a9986222820bfd5a16
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2021-05-25-000012
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    25.05.2021 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    25.05.2021 12:57 - 16.06.2021 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
НАКАЗ
25.05.2021 № 340
Львів
Про початок моніторингу 
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. 
НАКАЗУЮ: 
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник                                                                                            Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.05.2021 № 340. 
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-21-006314-b, 21.01.2021.  Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 
Заступник начальника 
відділу контролю у сфері закупівель                                                  Надія ЯРЕМА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
 - Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
 - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Паськевич І.Є. встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця  – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог частини сьомої статті 33 Закону, у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Паськевич І. Є. щодо розірвання договору, а також дотримуватись норм пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.  Крім цього, не допускати аналогічних порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2021 року
Предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель середньої загальноосвітньої школи № 98 м. Львова (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-21-003074-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та зміни до неї; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Паськевич Ірини Євгенівни (далі – ФОП Паськевич І.Є.), повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, договір від 01.03.2021 №1.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (пункт 2.5 частини 2 Розділу I) не зазначено посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, укладення договору тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника Карпій Оксани Дмитрівни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем торгів ФОП Паськевич І.Є у визначений Законом термін не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Таким чином, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Паськевич І.Є., якою не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а укладено з вказаним переможцем договір від 01.03.2021 №1 на суму 1 333 00,10 грн без ПДВ.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    27.05.2021 15:27 - 11.06.2021 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    27.05.2021 15:27
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    781a2f923d694cdda5f55f683cfd44d2
                
                                                                        
                    Назва:
                    Заперечення до висновку
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    01.06.2021 15:44
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі 
«Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)»
ДК 021:2015 – 55520000-1
(оголошення про проведення закупівлі UA-2021-01-21-006314-b)
Відповідно до наказу 25.05.2021 № 340 «Про початок моніторингу процедур закупівель», у зв’язку із виявленням органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,  оприлюдненій в електронній системі закупівель, Західним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2021-01-21-006314-b «Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)» ДК 021:2015 -55520000-1.
За  результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-21-006314-b  27 травня 2021 року Західним офісом Держаудитслужби складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати  моніторингу цієї процедури закупівлі.
Тендерний комітет Середньої загальноосвітньої школи  № 98 м. Львова ознайомився з даним висновком та категорично не погоджується з порушеннями зазначеними у висновку.
1.	Стосовно відсутності порушень вимог пункту 17 части другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно частиною 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється Замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. 
Замовником в повному обсязі виконано вимогу Закону щодо зазначення прізвища, ім'я, по батькові, електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. Однак, звертаємо Вашу увагу, що відсутність зазначення посади посадової особи Замовника є технічною (механічною) помилкою та не є підставою для розірвання укладеного договору, так як абсолютно не впливає на формування тендерних пропозицій учасниками та визначення переможця Замовником. 
2.	Стосовно відсутності порушень вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082.
Даним повідомляємо, що під час формування висновку за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі  UA-2021-01-21-006314-b Західним офісом  Держаудитслужби було допущено помилку. Оскільки проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, укладення договору тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника Карпій Оксани Дмитрівни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Звертаємо Вашу увагу на те, що такої посадової особи як Карпій Оксана Дмитрівна у Замовника - Середньої загальноосвітньої школи № 98 м. Львова не має, відповідно і не могло бути накладено удосконаленого електронного підпису цією посадовою особою Замовника. 
Зазначаємо, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, укладення договору тощо), на них накладено підпис Земби Людмили Ігорівни, яка є директором Середньої загальноосвітньої школи № 98 м. Львова та діє на підставі Статуту та Положення про тендерний комітет Середньої загальноосвітньої школи № 98 м. Львова. Згідно з п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. 
3.	Стосовно відсутності порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
В межах проведення закупівлі UA-2021-01-21-006314-b, з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі», затверджено та оприлюднено в електронній системі тендерну документацію, де в Додатку 1 до тендерної документації подано вимоги для учасника–переможця в частині підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, а саме: 
№ з/п	Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:	Спосіб надання переможцем (у разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників – підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими статтею 17 Закону подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо) інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі:
1	Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; (підстава згідно п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону)	
Перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, документи від переможця не вимагаються 
2	Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; (підстава згідно п. 2  ч. 1 ст. 17 Закону)	
Перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможця не вимагаються 
3	Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; (підстава згідно п. 3  ч. 1 ст. 17 Закону)	
Перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможця не вимагаються 
4	Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; (підстава згідно п. 4  ч. 1 ст. 17 Закону)	Перевіряється безпосередньо замовником у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, документи від переможця не вимагаються 
5	Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; (підстава згідно п. 5  ч. 1 ст. 17 Закону)	Довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа
6	Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; (підстава згідно п. 6  ч. 1 ст. 17 Закону)	Довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа
7	Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; (підстава згідно п. 7  ч. 1 ст. 17 Закону)	Перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, документи від переможця не вимагаються 
Переможець-неризидент надає документальне підтвердження відсутності підстав на підставі   п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону у формі згідно із законодавством країни резиденції з додаванням відповідної  пояснювальної записки/довідки
8	Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (підстава згідно п. 8  ч. 1 ст. 17 Закону)	Перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, документи від переможця не вимагаються 
9	У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); (підстава згідно п. 9  ч. 1 ст. 17 Закону)	Перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, документи від переможця не вимагаються 
10	Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); (підстава згідно п. 10  ч. 1 ст. 17 Закону)	Документи від переможця не вимагаються
11	Учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; (підстава згідно п. 11  ч. 1 ст. 17 Закону)	Перевіряється безпосередньо замовником, під час проведення процедур закупівель, документи від переможця не вимагаються 
12.	Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; (підстава згідно п. 12  ч. 1 ст. 17 Закону)	Довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа
13.	Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника 
Заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (підстава згідно п. 13  ч. 1 ст. 17 Закону).	Довідка, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 
Автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (правонаступник Державна податкова служба України)
Переможець стосовно якого в електронній системі закупівель буде сформована довідка  (квитанція) про наявність заборгованості перед бюджетом, у вказаний строк має надати або рішення податкового органу та договір з ним про розстрочення (відстрочення) податкових боргів, або нову, сформовану більш пізньою датою, довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості 
Прийняття відповідного рішення органу доходів і зборів та укладення договору про розстрочення (відстрочення) відповідно до Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574
Переможець-нерезидент надає документальне підтвердження відсутності підстав на підставі п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону у формі згідно із законодавством країни резиденції з додаванням відповідної пояснювальної записки/довідки
14.	Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. (підстава згідно ч. 2 ст. 17 Закону).
	Переможці, що перебувають в обставинах, зазначених у частині другій  статті 17 Закону, у складі тендерної пропозиції подають  підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме сплати в повному обсязі накладених замовником штрафних санкцій та відшкодування завданих збитків
Дані вимоги сформовані з врахуванням ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та листа Мінекономіки України за № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування ст. 17 Закону».
Відповідно до листа Мінекономіки України за № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування ст. 17 Закону», в розділі «Щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону» зазначено наступне: «Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального  підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 “Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель».
Учасником – переможцем ФОП Паськевич Іриною Євгенівною  виконано вимоги тендерної документації, в результаті чого, вона визнана переможцем закупівлі та з нею укладено договір. 
Враховуючи вище наведене, вважаємо, що ні вказаним учасником, а ні безпосередньо Замовником – Середньою загальноосвітньою школою № 98 м. Львова не порушено вимог ч.7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на наведене, Замовник вважає висновок органу державного фінансового контролю необґрунтованим, без повного і всебічного дослідження наявних в електронній системі закупівель технічних можливостей та документів, а викладені у ньому доводи помилковими, про що зазначено вище. 
Також, звертаємо Вашу увагу, що статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником під час проведення відкритих торгів було дотримано всіх принципів, які зазначені в Законі.  
Враховуючи, що за результатами проведення моніторингу стосовно дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. 
Таким чином, в діях Замовника -  Середньої загальноосвітньої школи № 98 м. Львова відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі UA-2021-01-21-006314-b.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що даний висновок Західного офісу Держаудитслужби є безпідставним та таким, що не відповідає дійсності.