• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо Деталізований CPV код 15112130-6 - Курятина (стегно куряче)

ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо Деталізований CPV код 15112130-6 - Курятина (стегно куряче) 3500 кг

Завершена

274 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 373.50 UAH
Номер: a9c1319f269b4891b194e572d55a072b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 14.04.2021 15:29 - 08.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2021 №251 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14 квітня 2021 року № 251 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-01-21-002851-b від 21.01.2021 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8 і 9 частини першої статті 10, частини другої статті 31, абзацу другого частини першої статті 33 Закону. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини п’ятої статті 8, пунктів 8 і 9 частини першої статті 10, частини другої статті 31, абзацу другого частини першої статті 33 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства «Сторожинецька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.01.2021 №7 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 24.01.2021, відповідь Замовника від 25.01.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Приватного підприємства «Гермес-1», Фізичної особи підприємця Кривко І.М. (далі – ФОП Кривко І.М.), Фізичної особи підприємця Фолошня А.В. (далі – ФОП Фолошня А.В.); протоколи засідань тендерного комітету від 12.02.2021 №33, від 19.02.2021 №41№42, від 25.02.2021 №52, від 03.03.2021 №62; повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2021; договір від 22.03.2021 №153; пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель, від 21.04.2021. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення пункту 9 частини першої статті 10, частини другої статті 31 Закону Замовник оприлюднив інформацію про відхилення пропозиції учасника ФОП Кривко І.М. 27.02.2021, тобто на другий день з дня прийняття рішення про відхилення (протокол від 25.02.2021 №52), в той час як така інформація повинна бути оприлюднена протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Також, Замовник 10.03.2021, тобто на сьомий день з дня прийняття рішення про визначення ФОП Фолошня А.В. переможцем процедури закупівлі (протокол від 03.03.2021 №62), оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір, чим порушив строки, визначені пунктом 8 частини першої статті 10, абзацом другим частини першої статті 33 Закону, відповідно до яких повідомлення про намір укласти договір оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, на запит Держаудитслужби Замовник надав пояснення через електронну систему закупівель на четвертий робочий день (21.04.2021) з дня оприлюднення запиту (15.04.2021), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 06.05.2021 08:33 - 22.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.05.2021 08:33

Запити/Пояснення