• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП

Магістралі,трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Труби сталеві

Завершена

19 901 992.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 199 019.93 UAH
Номер: bb9c7b20681e45cd8f7dc92aed328a37
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-20-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.04.2021 10:10 - 15.05.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.04.2021 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-01-20-001373-a 20.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Промислова Група «ЛІДЕР», ТОВ «ПОЛИМЕТСТРОЙ», ТОВ «КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ РАЙАГРОПРОМЕНЕРГО», ПП «НВФ «КАРОЛІНА», ТОВ «ТД «ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ, ТОВ «Виробничо-торгівельний центр», ТОВ «ЗСП» (окрім питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ), ТОВ «МАЯК-Україна», ТОВ «НВО «Завод сталевих труб», своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ОКП «Донецьктеплокомуненерго» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.01.2021 № 1-РУ, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 08.02.2021 та відповідь Замовника від 08.02.2021, вимоги про усунення порушення від 30.01.2021 та 01.02.2021 та рішення Замовника від 01.02.2021 та 02.02.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Промислова Група «ЛІДЕР» (далі – ТОВ «Промислова Група «ЛІДЕР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛИМЕТСТРОЙ» (далі – ТОВ «ПОЛИМЕТСТРОЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ РАЙАГРОПРОМЕНЕРГО» (далі – ТОВ «КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ РАЙАГРОПРОМЕНЕРГО»), приватного підприємства «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КАРОЛІНА» (далі – ПП «НВФ «КАРОЛІНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ТД «ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торгівельний центр» (далі – ТОВ «Виробничо-торгівельний центр»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗСП» (далі – ТОВ «ЗСП»), товариства з обмеженою відповідальністю «МАЯК-Україна» (далі – ТОВ «МАЯК-Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Завод сталевих труб» (далі – ТОВ «НВО «Завод сталевих труб»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.03.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2021, рамкову угоду від 26.04.2021 № 06/208, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 31.03.2021 № 6550-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника надані 29.04.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 18.05.2021 18:35 - 22.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2021 18:35

Запити/Пояснення