Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-03 Вільне-Кролевець (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 91 календарний день з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання відповідно до Тендерної документації.
Завершена
196 643 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 966 430.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:14.11.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:14.11.2022 14:12 - 06.12.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
34 UA-2021-01-20-002775-c 20.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СП УНП «АВТОСТРАДА», ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», ТОВ «ТД «Дінастія», ТОВ «Автомагістраль-Південь», виконання рішення Колегії АМКУ, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.03.2021 (протокол № 130), протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.04.2021 № 236, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.04.2021 № 247, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» (далі – ТОВ «СП УНП «АВТОСТРАДА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (далі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Дінастія» (далі – ТОВ «ТД «Дінастія»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), повідомлення про намір укласти договір від 20.04.2021, договір про закупівлю послуг за публічні кошти від 07.05.2021 № 21164, додаткові угоди від 14.05.2021 № 1, від 18.05.2021
№ 2, від 14.07.2021 № 3, від 30.08.2021 № 4, від 11.11.2021 № 5, від 22.11.2021 № 6, від 24.11.2021 № 7, від 03.12.2021 № 8 до Договору, рішення Колегії АМКУ від 02.03.2021 № 3915-р/пк-пз, пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби від 21.11.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався
Період усунення порушень:06.12.2022 17:04 - 10.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:06.12.2022 17:04
Запити/Пояснення
57438
Номер:d51cca1843fb452fab719b3684b787c3
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:21.11.2022 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:25.11.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 onischuk.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-03 Вільне-Кролевець (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-20-002775-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Торговий дім «Дінастія» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 14.05.2021 № 1, від 18.05.2021 № 2, від 14.07.2021 № 3, від 30.08.2021 № 4, від 11.11.2021 № 5, від 22.11.2021 № 6, від 24.11.2021 № 7, . від 03.12.2021 № 8 до договору від 07.05.2021 № 21164.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
57803
Номер:b42735fc49234618bc3e7eb39e993953
Назва:Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2021-01-20-002775-c
Дата опублікування:24.11.2022 08:34
Автор:Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Київська 17
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-03 Вільне-Кролевець (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-20-002775-c) , очікуваною вартістю 196 643 000,00 грн, надає наступну інформацію:
1.Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що технічне завдання по об'єкту поточного середнього ремонту ремонту, в якому передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, складено у відповідності до проектної документації, кошторисна частина якої пройшла експертизу та розроблена і затверджена в установленому порядку.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об»єкту поточного ремонту, складеного у відповідності до СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Даний стандарт погоджено ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018 р. № 202. , діє згідно Наказу Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від «28» грудня 2018 р. № 424 з 2019-01-01 та носить обов'язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти.
2.Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
У зв’язку з масовою кібератакою, яка сталася на передодні початку військової агресії російської федерації проти України, з 24 лютого 2022 року сайт Служби автомобільних доріг у Чернігівській області https://ch.ukravtodor.gov.ua/ не працював, частина даних за період 2019-2022 року втрачені безповоротно. Обслуговування та роботу сайтів всіх служб автомобільних доріг забезпечує відповідний відділ Державного агентства автомобільних доріг України. Наповненням регіональних сайтів інформацією займаються Служби автомобільних доріг в областях, враховуючи той факт, що інформація щодо характеристик об’єкта дорожньої інфраструктури, місця та часу виконання аварійно-відновлюваних робіт є інформацією, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу громадській безпеці і порядку.
3. На виконання вимог , відповідно до частини другої статті 41 Закону , учасником - переможцем процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім «Дінастія» під час укладання договору, був завантажений файл : «29 квітня 2021 15:21 Право підпису, Ліцензія», і якому надані документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підписання договору за результатами закупівлі та копію ліцензії. Стосовно терміну дії наданої ліцензії повідомляємо, що 14.04.2017 року набула чинності постанова КМУ від 10.03.2017 р. № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність
4. Щодо інформації та документів, які підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод до Договору №21164 від 07.05.2021року з ТОВ «Торговий дім «Дінастія» повідомляємо, що вказані у запиті додаткові угоди укладалися для уточнення зобов'язань за договором, відповідно до затверджених бюджетних призначень, згідно планів використання бюджетних коштів та змін до них. Затверджені бюджетні призначення регламентовані зазначеними у додаткових угодах Постановами КМУ , інформація про які міститься у загальному доступі на веб-сайті КМУ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/122-2021-%D0%BF#Text). Розмір бюджетного призначення на 2021 рік прийнято у відповідності до Постанови КМУ від 17.02.2021 р. № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами).
Додатки:
1. Копія експертного звіту від 12.11.2020 року за №28-0116-20.