• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (яловичина І категорії, куряче філе)

Завершена

395 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 977.50 UAH
Номер: 4f1da6d142ca49f69d9dba611921055b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-11-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 11.11.2021 14:11 - 03.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.11.2021 № 699 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток № 1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.11.2021 № 699 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-20-001741-c від 20.01.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції встановлено порушення частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення норм пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та не допускати в подальшому порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2021 р. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю та змін до нього, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Копачівської сільської рада (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Копачівської сільської ради від №2 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Олійника Юрія Миколайовича, (далі ФОП Олійник Ю.М.), протокольне рішення тендерного комітету Замовника від 11.02.2021 №8, договір про закупівлю товарів від 02.03.2021 №02/03-21/1, додаткова угода №1 від 02.03.2021, додаткова угода №2 від 04.11.2021, відповідь Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.11.2021 та від 22.11.2021. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 5.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону у вигляді довідки складеної у довільній формі. Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону. Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС №1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256. Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником укладено договір про закупівлю, істотні умови якого не відповідають умовам закупівлі та ціновій пропозиції переможця аукціону. Учасник, якого визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Олійник Юрій Миколайович у складі тендерної пропозиції завантажено форму «цінова Пропозиція.pdf», якою підтверджено кількість товару та встановлено ціну товару яловичина 1 категорії – 133 грн за одиницю виміру. Однак, за результатами процедури закупівлі Замовником укладено договір з ФОП Олійник Юрій Миколайович в якому пунктом 1.2 та Додатком №1 Специфікація ціна за одиницю товару яловичина 1 категорії зазначена 130 грн. Таким чином Замовником порушено вимоги частини 4 статті 41 Закону. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 Закону договір є нікчемним, у разі укладення його з порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону. Окрім того моніторингом встановлено, що Замовником внесені зміни в істотні умови договору від 02.03.2021№ 02/03-21/1 шляхом укладення додаткових угод від 29.03.2021 №1 та від 04.11.2021 №2, якими збільшено ціну за одиницю товару. У відповідь на запит Управління щодо обґрунтування підстав збільшення ціни Замовником надано довідки видані Головним управлінням статистики у Волинській області від 12.03.2021 та від 19.10.2021. Однак зазначені документи не обґрунтовують зростання ціни за певний період, а лише констатують факт сформованої ціни на певну дату. Таким чином, Замовник безпідставно вносив зміни до істотних умов Договору якими змінював ціну за одиницю товару, збільшуючи планову та фактичну ціну яловичини 1 категорії за 1 кг додатковою угодою №1 від 02.03.2021 на 10 % , а також яловичини 1 категорії і філе курячого за 1 кг додатковаю угода №2 від 04.11.2021 на 9,7 % та 9,3 % відповідно чим порушив вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 26.11.2021 14:15 - 11.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2021 14:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Замовник та Постачальник вирішили припинити дію договору № 02/03-21/1 від 02.03.2021 .
Дата публікації звіту: 01.12.2021 16:34

Запити/Пояснення