-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV)- 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко коров’яче питне жирністю 3.2% (пастеризоване), молоко коров’яче питне жирністю 2.6% (пастеризоване), молоко згущене)
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Номер:
ba6565ca597c48d78dc942a8d523284d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-10-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.03.2021 00:00
Період моніторингу:
10.03.2021 12:25 - 01.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.03.2021 № 114
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2021 № 114
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-01-20-002057-b 20.01.2021 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 29.03.2021, відповідно до додаткової угоди від 29.03.2021 № 1, Замовником розірвано договір від 23.02.2021 № 18, укладений з ФОП Постернак В.М.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця Постернака Володимира Миколайовича (далі – ФОП Постернак В.М.), протокол засідання тендерного комітету від 10.02.2021 № 12, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 23.02.2021 № 18 (далі - Договір), додаткова угода від 29.03.2021 № 1, звіт про виконання договору від 29.03.2021, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, а саме, Замовником не відхилено переможця ФОП Постернак В.М. як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та укладено з ним Договір.
Так, згідно з пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимоги, зокрема, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою
статті 17 Закону.
Однак, відповідно до вищевказаних вимог тендерної документації, учасником ФОП Постернак В.М. не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, як це передбачено статтею 17 Закону та вимогами тендерної документації Замовника.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 29.03.2021, відповідно до додаткової угоди від 29.03.2021 № 1, Замовником розірвано договір від 23.02.2021 № 19, укладений з ФОП Постернак В.М.
Період усунення порушень:
01.04.2021 17:06 - 16.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2021 17:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
15.04.2021 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
944f7ead48024ebe8d5bbc73841895ab
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.03.2021 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2021 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) - 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко коров’яче питне жирністю 3.2% (пастеризоване), молоко коров’яче питне жирністю 2.6% (пастеризоване), молоко згущене)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-20-002057-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Постернак Володимир Миколайович як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та укладено з ним Договір, чим не дотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d233a9bc9f354ded8977de831bee8346
Назва:
Порушення усунено шляхом розірвання договору
Дата опублікування:
30.03.2021 08:56
Опис:
Інформація про усунення порушень
Виявлені ваші порушення усунено. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» договір розірвано на закупівлю товару Код за ДК 021:2015 (CPV) - 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко коров’яче питне жирністю 3.2% (пастеризоване), молоко коров’яче питне жирністю 2.6% (пастеризоване), молоко згущене).