-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо свійської птиці – стегенця І категорії
Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
1 040 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
Номер:
779578a760f94e20b1396b18d900b690
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 15:32 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-01-19-002707-b 19.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Щербан А.В. установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 19.01.2021 року № 1 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи – підприємця Щербан Андрій Васильович (далі – ФОП Щербан А.В.), фізичної особи – підприємця Кривки Мирослава Васильовича, фізичної особи – підприємця Рущака Василя Івановича, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 12.02.2021 № 2, протокол засідання тендерного комітету від 16.02.2021 № 3, протокол засідання тендерного комітету від 22.02.2021 № 4, протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2021 №6, вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 24 лютого 2021, повідомлення про намір укласти договір від 25.02.2021, договір від 16.03.2021 № 45, пояснення та документи Замовника, надані 30.04.2021 на запит Держаудислужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до частини 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо постачання товару, що є предметом закупівлі, з дотриманням вимог щодо безпечності, якості товару та своєчасної його поставки до кожного окремого закладу освіти (згідно Додатку 7) з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними нормами; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).
Учасник торгів ФОП Щербан А.В. у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 01.02.2021 № 44, проте, не вказав у ньому інформацію щодо екологічної чистоти товару та країни його походження, способу і терміну зберігання, чим порушив вимогу частини 7 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Щербан А.В. як таку, що не відповідає не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
21.05.2021 14:13 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 14:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір про закупівлю № 45 від 16.03.2021 розірвано на виконання висновку про результати моніторингу.
Дата публікації звіту:
28.05.2021 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
e46176a5720d427fadd2a31d8e94ec7e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.04.2021 19:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі м'яса свійської птиці – стегенця І категорії (код ДК 021:2015 - 15110000-2 - м’ясо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-19-002707-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e16af1d8a83f4e1d9e82350c21673e65
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
30.04.2021 14:19
Опис:
Відповідно до запиту Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 27.04.2021 , Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне:
1. Щодо визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
На виконання наказу МОН України від 27.08.2018 року № 936 «Про затвердження форм звітності з питань діяльності денних закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення» та наказу Державної служби статистики України від 16.07.2018 № 150 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 85-к (річна) "Звіт про діяльність закладу дошкільної освіти"» закладами ЗЗСО та ЗДО до органу управління освітою щороку подається інформація про кількість дітей в закладі, в тому числі і тих, що харчуються. Окрім того, перед початком нового бюджетного року, при розрахунку кількості предмету закупівлі (М'ясо свійської птиці – стегенця І категорії) до уваги береться інформація з табелів обліку щоденного відвідування, що були здані в грудні минулого року, враховується період на оздоровлення дітей в літній період поточного року відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», враховується кількість робочих днів в поточному році та норми харчування на 1 дитину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.2004 року «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.2004 року «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та чинних ДСТУ. Ціна за одиницю товару визначається шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro, шляхом моніторингу ринкових цін, на підставі інформації з ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ (додається) та з урахуванням індексу інфляції. Окрім того, при визначення ціни за одиницю товару враховується включення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, а також доставки товару до закладів Замовника.
2. Замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osv.org.ua/rada/33763070/main/
https://osv.org.ua/rada/33763070/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/.
Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.