• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща - Шацьк - Любомль - Володимир-Волинський - Павлівка - Горохів - Берестечко - Козин - /М-06/ на ділянці км 155+460 - км 159+500, Волинська область

Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії замовнику надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою банку Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантії на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь яким іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, що не буде відповідати умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. Банківська гарантія повинна бути виданою одним із банків, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.

Завершена

104 631 086.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 046 310.86 UAH
Номер: 9c910a16acb84872af5341ed2add9f5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-10-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 10.06.2021 16:53 - 06.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2021 № 381 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 №381 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-19-002527-b від 19.01.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» та ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т» встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 1 частини першої, абзацу 2 підпункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Служби автомобільних доріг у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 19.01.2021 №13 (із змінами внесеними рішенням тендерного комітету від 19.02.2021 №38) (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬДОРБУД» (далі – ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі – ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т»), повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2021, договір про закупівлю від 19.05.2021 №01.2-2-21. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником засіданням тендерного комітету (протокол №91 від 23.04.2021) відхилено пропозицію учасника торгів ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» з наступних підстав: - На момент складання динамічної договірної ціни не враховано витрати, пов’язані з інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та основних прогнозних показників рівня інфляції згідно з Постановою КМУ від 11.07.2018р. № 546 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2019 - 2021 роки у розмірі 8,2 % відповідно до вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації; - Відсутній гарантійний лист щодо підтвердження учасником вжиття заходів із захисту довкілля відповідно до вимог п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Однак, проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника торгів ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» встановлено, що у тендерній пропозиції містяться наступні документи: - Договірна ціна (файл Кошторисні документи_ч1.pdf сторінка 1) в якій зазначено «Кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами» (3205,157). - Розрахунок №П145 (кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (файл Кошторисні документи_ч1.pdf сторінка 56) - Гарантійний лист №02/02-18-з від 02.02.2021 (файл Інші документи.pdf сторінка 18). Лист оформлений на бланку ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» та підписаний директором Качар В.М. В гарантійному листі вказано наступне: «Даним листом Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» підтверджує вжиття ТОВ «ПБС» заходів із захисту довкілля під час надання послуг за предметом закупівлі «Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща - Шацьк - Любомль - Володимир-Волинський - Павлівка - Горохів - Берестечко - Козин - /М-06/ на ділянці км 155+460 - км 159+500, Волинська область». Оскільки, Гарантійний лист оформлений на бланку ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» та підписаний його директором зазначену інформацію, а саме ТОВ «ПБС» Замовником необхідно було віднести до формальних помилок, які передбачені пунктом 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Враховуючи вищевказане, у Замовника були відсутні підстави, які вказані у протоколі №91 від 23.04.2021 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД». Однак, Замовником на порушення вимог абзацу 3 підпункту 1 частини першої, абзацу 2 підпункту 2 частини першої статті 31 Закону відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД». Також, проведеним моніторингом встановлено, що пропозиція ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, підпунктом 1.11 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що: «У випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, свою договірну ціну та розрахунки до неї у вигляді сканованої копії в форматі PDF і в електронному вигляді в форматі imd, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону*, завантажує в Систему протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника. *Примітка: дана вимога стосується лише випадків, коли за результатами проведеного аукціону цінова пропозиція учасника була змінена. До підписання договору переможець, завантажує в електронну систему узгоджений пакет документів щодо договірної ціни, а саме: - договірна ціна за формою програмного комплексу та в електронному вигляді в форматі imd, sts; - пояснювальна записка до договірної ціни; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни. Ненадання зазначених документів розцінюється як відмова від укладання договору про закупівлю. У разі ненадання договірної ціни учасником у строк передбачений даною документацією, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визнає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув». Згідно інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель учасником торгів ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т» завантажено в електронну систему свою договірну ціну та розрахунки до неї у вигляді сканованої копії в форматі PDF і в електронному вигляді в форматі imd, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону 06.05.2021 або на 8 робочий день. Однак, Замовником засіданням тендерного комітету (протокол №94 від 28.04.2021) в порушення вимог підпункту 1.11 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та абзацу 2 підпункту 2 частини першої статті 31 Закону визначено переможцем відкритих торгів ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та укладено договір №01.2-2-21 від 19.05.2021.
Період усунення порушень: 15.06.2021 15:18 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2021 15:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами постанови Північно-західного апеляційного господарського суду від 13.04.2022 року по справі №903/617/21 договір за №01.2/2/21 від 18.05.2021 року з ТОВ "Шляховик-Т" розірвано.
Дата публікації звіту: 24.05.2022 16:13