-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир твердий (жирністю не менше 50%)
Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
1 265 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 325.00 UAH
Номер:
f6163709cafa46dbbb7cfaf701ae18c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 15:30 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-01-19-002441-b 19.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ФОП «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.01.2021 № 1, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ» (далі – ФОП «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.02.2021, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2021, договір № 35 від 04.03.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 30.04.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами здійснення моніторингу установлено, що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Проте, переможець торгів ФОП «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ» у складі тендерної пропозиції надав довідку ГУ ДПС у Закарпатській області від 01.03.2021 № 1781 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, оприлюдненої 01.03.2021 в електронній системі закупівель, у строк, що перевищує десятиденний термін з дати (18.02.2021) оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги додатку 2 тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
21.05.2021 14:21 - 27.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
ed27d855ed7f46e884a98d0c35c871db
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.04.2021 19:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сиру твердого (жирністю не менше 50%) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-19-002441-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі та яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cc1bf3d766ee4899ae94b32675e3b277
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
30.04.2021 14:07
Опис:
Відповідно до запиту Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 27.04.2021 , Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне:
1. Щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі, зазначаємо, що закупівля товару Сир твердий (жирністю не менше 50%) за за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти була проведення шляхом застосування процедури відкритих торгів відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
На виконання наказу МОН України від 27.08.2018 року № 936 «Про затвердження форм звітності з питань діяльності денних закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення» та наказу Державної служби статистики України від 16.07.2018 № 150 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 85-к (річна) "Звіт про діяльність закладу дошкільної освіти"» закладами ЗЗСО та ЗДО до органу управління освітою щороку подається інформація про кількість дітей в закладі, в тому числі і тих, що харчуються. Окрім того, перед початком нового бюджетного року, при розрахунку кількості предмету закупівлі (Сир твердий (жирністю не менше 50%)) до уваги береться інформація з табелів обліку щоденного відвідування, що були здані в грудні минулого року, враховується період на оздоровлення дітей в літній період поточного року відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», враховується кількість робочих днів в поточному році та норми харчування на 1 дитину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.2004 року «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.2004 року «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та чинних ДСТУ. Ціна за одиницю товару визначається шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro, шляхом моніторингу ринкових цін, на підставі інформації з ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ (додається) та з урахуванням індексу інфляції. Окрім того, при визначення ціни за одиницю товару враховується включення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, а також доставки товару до закладів Замовника.
3. Замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osv.org.ua/rada/33763070/main/
https://osv.org.ua/rada/33763070/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/.
Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.