• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки (молоко)

Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33

Завершена

2 916 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 580.00 UAH
Номер: 1866eb2e34354b1990b28e795332d0d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.05.2021 14:30 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 21.05.2021 № 255 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.05.2021 № 255 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 3. UA-2021-01-19-001048-b, Пастеризоване молоко (ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки), яка проводиться Відділом освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення порядку оприлюднення інформації передбаченого частиною 2 статті 24 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЧІЗ МІЛК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «26» травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник) 19.01.2021 (протокол № 9); протоколи засідання тендерного комітету Замовника; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЧІЗ МІЛК» (далі – ТОВ «ЧІЗ МІЛК»); повідомлення про намір укласти договір; укладений договір з переможцем торгів ТОВ «ЧІЗ МІЛК» від 01.03.2021 № 80. Дослідженням оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником 19.01.2021 опубліковано першу редакцію тендерної документації з додатками, 02.02.2021 – другу редакцію ТД та 03.02.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено третю редакцію ТД. Проте, в електронній системі закупівель перелік змін, що вносяться до тендерної документації, Замовником не було оприлюднено, чим порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, визначений частиною 2 статті 24 Закону, якою передбачено оприлюднення Замовником разом зі змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться. 17.02.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником-переможцем ТОВ «ЧІЗ МІЛК» та 01.03.2021 з ним укладено договір на закупівлю послуг від 01.03.2021 № 80.
Період усунення порушень: 26.05.2021 16:25 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2021 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області (далі по тексту – Замовник) надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень у Висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-19-001048-b, Пастеризоване молоко (ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки) Згідно із частинною шостою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений на 60 днів. Замовником 01 березня 2021 року було укладено договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «ЧІЗ МІЛК». Пунктом 10.1 договору зазначено, що він набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31 грудня поточного року. На час оприлюднення в електронній системі закупівель Висновку про результати моніторингу даної процедури закупівлі, фактично договір виконується сторонами. Враховуючи, що предметом закупівлі даного договору є продукти харчування для дитячих навчальних закладів, його розірвання може призвести до надзвичайних наслідків, тому Замовник не має можливості вчини ти дії щодо його розірвання. Проте зазначаємо, що Замовником буде ретельно розглянуто Висновок про моніторинг даної процедури закупівлі на виробничій нараді та винні особи у допущених порушеннях будуть притягнуті до відповідальності.
Дата публікації звіту: 31.05.2021 15:54