-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Хліб пшеничний, хліб житній;15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби за ДК 021:2015
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 654 дні назад
3 580 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 38.79 UAH
мін. крок: 0% або 38.79 UAH
Номер:
44c026949f99466f990eb29613d0c958
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-28-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2021 00:00
Період моніторингу:
28.05.2021 14:53 - 19.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
28.05.2021 №274
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-01-19-001566-a
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна», ТОВ «Дом Юг Сервис», ПП «Никольтрейд» та їх оцінки встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 та абзацам другому та третьому пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень та відповідей на звернення учасників; своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договорів про закупівлю з ТОВ «Дом Юг Сервис» від 03.03.2021: №149 (лот 4), №150 (лот 6), №151 (лот 7), №152 (лот 8), №153 (лот 9), №154 (лот 10), №155 (лот 13), №156 (лот 14), №157 (лот 17), №158 (лот 19), №159 (лот 21), №160 (лот 22), №161 (лот 23), №162 (лот 26), №163 (лот 27), №164 (лот 28), №165 (лот 29), №166 (лот 30), №167 (лот 32), №168 (лот 40), №169 (лот 41), №171 (лот 44), №172 (лот 45), №173 (лот 51), №175 (лот 54), №176 (лот 55), №177 (лот 56), №178 (лот 57), №179 (лот 58), №180 (лот 59), №181 (лот 60), №182 (лот 61), №183 (лот 62); договори про закупівлю з
ПП «Никольтрейд» від 03.03.2021: №124 (лот 2), №125 (лот 3), №126 (лот 5), №127 (лот 11), №128 (лот 12), №129 (лот 15), №130 (лот 16), №131 (лот 18), №132 (лот 20), №133 (лот 24), №134 (лот 31), №135 (лот 33), №136 (лот 34), №137 (лот 35), №138 (лот 36), №139 (лот 37), №140 (лот 38), №141 (лот 39), №142 (лот 42), №143 (лот 46), №144 (лот 47), №145 (лот 48), №146 (лот 49), №147 (лот 50), №148 (лот 53) та від 22.03.2021 №488 (лот 43), №616 (лот 52) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; надання роз’яснень та відповідей тендерним комітетом Управління освіти Херсонської міської ради (далі – Замовник) на звернення учасника; своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, Замовника; пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна», ТОВ «Дом Юг Сервис» та ПП «Никольтрейд»; звернення учасника ТОВ «Супермаркет Україна» з вимогою про відміну рішення від 17.02.2021; протоколи про розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів; договори про закупівлю з ТОВ «Дом Юг Сервис» від 03.03.2021: №149 (лот 4), №150 (лот 6), №151 (лот 7), №152 (лот 8), №153 (лот 9), №154 (лот 10), №155 (лот 13), №156 (лот 14), №157 (лот 17), №158 (лот 19), №159 (лот 21), №160 (лот 22), №161 (лот 23), №162 (лот 26), №163 (лот 27), №164 (лот 28), №165 (лот 29), №166 (лот 30), №167 (лот 32), №168 (лот 40), №169 (лот 41), №171 (лот 44), №172 (лот 45), №173 (лот 51), №175 (лот 54), №176 (лот 55), №177 (лот 56), №178 (лот 57), №179 (лот 58), №180 (лот 59), №181 (лот 60), №182 (лот 61), №183 (лот 62); договори про закупівлю з ПП «Никольтрейд» від 03.03.2021: №124 (лот 2), №125 (лот 3), №126 (лот 5), №127 (лот 11), №128 (лот 12), №129 (лот 15), №130 (лот 16), №131 (лот 18), №132 (лот 20), №133 (лот 24), №134 (лот 31), №135 (лот 33), №136 (лот 34), №137 (лот 35), №138 (лот 36), №139 (лот 37), №140 (лот 38), №141 (лот 39), №142 (лот 42), №143 (лот 46), №144 (лот 47), №145 (лот 48), №146 (лот 49), №147 (лот 50), №148 (лот 53) та від 22.03.2021 №488 (лот 43), №616 (лот 52).
За результатом моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що по лотам 1, 2, 3, 5, 11, 12, 15, 16, 18, 24, 31, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 53 Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Супермаркет Україна» у зв’язку з не підтвердженням її відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору з порушенням вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, а саме, без розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до учасника про усунення встановленої невідповідності.
За результатом проведеного дослідження пропозиції переможця торгів, ТОВ «Дом Юг Сервис», по лотам 4, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 17, 19, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 40, 41, 44, 45, 51, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації.
Так, Замовник відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації установив вимогу, що учасники процедури у складі пропозиції повинні надати документи у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Проте, «Дом Юг Сервис» у складі тендерної пропозиції надано файл «sign.p7s» який є електронною печаткою товариства та не відображає інформацію про прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа), чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, оскільки тендерною документацією не передбачено права учасника щодо вибору способу електронної ідентифікації електронних документів.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «Дом Юг Сервис» Замовник порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Також, за результатом проведеного дослідження пропозиції переможця торгів, ПП «Никольтрейд», по лотам 2, 3, 5, 11, 12, 15, 16, 18, 20, 24, 31, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 42, № 43, 46, 47, 48, 49, 50, 53, 52 встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації.
Так, Замовник відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації установив вимогу, що учасники процедури у складі пропозиції повинні надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Проте, ПП «Никольтрейд» у складі тендерної пропозиції надано договір від 13.01.2020 №14, який передбачає поставку товару «Печиво та сухарі панірувальні (код ДК 021:2015:15820000-2)», чим не дотримано вимоги пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, оскільки предметом закупівлі процедури є «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (код ДК 021:2015:15810000-9)».
Так, коди товару який закуповується Замовником та наданого аналогічного договору за показником четвертої цифри не відповідають один одному, у розумінні пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 предмет закупівлі «Печиво та сухарі панірувальні» не є аналогічним предмету закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби».
Не відхиливши пропозицію ПП «Никольтрейд» у зв’язку з її невідповідністю кваліфікаційному критерію Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
01.06.2021 13:53 - 16.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2021 13:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відкриті торги щодо закупівлі «Хліб пшеничний, хліб житній» здійснювалися за 62 лотами, по кожному дошкільному навчальному закладу окремо.
ТОВ «Дом Юг Сервис» в електронній системі PROZORRO розмістили файл «sign.p7s», що є електронною печаткою товариства, але не відображає інформацію про прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа).
Проте, ТОВ «Дом Юг Сервис» в тендерній пропозиції подано «Загальні відомості про учасника» та рішення загальних зборів товариства, де визначено інформацію, що відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції.
Заперечуємо щодо порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», так як відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на закупівлю за аналогічним предметом закупівлі: поставка продуктів харчування до загальноосвітніх навчальних закладів та/або до дошкільних навчальних закладів. ПП «Никольтрейд» у складі тендерної пропозиції надано договір від 13.01.2020 №14, який передбачає постачання продуктів харчування для дошкільних навчальних закладів.
У зв’язку з тим що фактично зазначені у висновку порушення мають формальні ознаки, які не впливають на права та обов’язки постачальників продуктів харчування, які сумлінно виконуються. Не зачіпає бюджетні інтереси, не змінює предмет закупівлі та не може спричинити жодних збитків матеріального чи іншого характеру, але може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів – сторін договорів про закупівлю. При цьому внаслідок розірвання договорів на закупівлю хліба в дошкільних навчальних закладах міста, укладених за результатами тендеру, виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, і протягом вказаного періоду діти які відвідують дошкільні навчальні заклади не будуть забезпечені належним харчуванням.
Таким чином, тендерний комітет та керівник управління освіти, яким були підписані договори, вважає усунення порушення шляхом розірвання договорів є недоцільним що призведе до негативних наслідків щодо харчування дітей в дошкільних навчальних закладах.
Управлінням освіти висновок про результати моніторингу процедури закупівлі опрацьовано та взято до уваги для подальшого проведення тендерних процедур.
Дата публікації звіту:
04.06.2021 14:06