-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
М’ясо різне
Завершена
870 110.00
UAH з ПДВ
Номер:
da302df1129d4f1a8a6cd7dd860f6ab3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-06-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.04.2021 00:00
Період моніторингу:
06.04.2021 15:42 - 28.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
06.04.2021 № 189
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-01-19-000103-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правомірності укладання додаткових угод встановлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, підстав щодо застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 28.01.2021 №17 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; протокол проведення переговорів від 15.01.2021 №04/21, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 19.01.2021, договір про закупівлю від 28.01.2021 №17, додаткова угода №1 від 05.03.2021, додаткова угода №2 від 24.03.2021, пояснення на запит від 09.04.2021.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником укладено договір про закупівлю від 28.01.2021 №17 (далі – Договір) на 9-й день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Вищевказане порушує вимоги частини сьомої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частиною сьомою статті 40 Закону.
Крім того, Замовником не оприлюднено додаток №2, який згідно з пунктом 12.1 Договору є його невід’ємною частиною, що порушує вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до інформації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, Замовником внесені зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод від 05.03.2021 №1 та від 24.03.2021 №2.
Таким чином, протягом 55 днів з моменту підписання Договору (період 3 28.01.2021 по 24.03.2021) Замовником двічі проведено збільшення ціни.
При цьому, Замовник має право змінювати ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційне збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Таким чином при укладанні додаткової угоди №2 від 24.03.2021 до договору про закупівлю №17 від 28.01.2021 Замовником порушено вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
14.04.2021 13:48 - 29.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2021 13:48
Запити/Пояснення
Номер:
fdad30f561ce42649166d8662d0140d3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.04.2021 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу щодо закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо, що проводить КУ Великолепетиський районний центр по обслуговуванню закладів освіти (далі – Замовник) за № UA-2021-01-19-000103-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Чому Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за результатами переговорної процедури тільки 19.01.2021 року враховуючи те, що проведення переговорів та визначення переможцем торгів ФОП Шиканов відбулось 15.01.2021?
2) Яким чином Ви можете пояснити підписання договору про закупівлю №17 від 28.01.2021 року, що становить 9 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір?
3) Чому Замовником не оприлюднено додаток №2 до договору №17 від 28.01.2021?
4) Яким чином Ви можете пояснити укладання двох додаткових угод на збільшення ціни за одиницю товару у термін, що є меншим ніж 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
563c543771ec4afc87e0f1f28dc6c8c2
Назва:
Начальнику управління Державної Аудиторської Служби України ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Д. КРУКОВСЬКИЙ
Дата опублікування:
09.04.2021 15:27
Опис:
07.04.21 № 01-12/01-12
. Шановний Дмитро Валерійович!
На Ваш запит від 06 квітня 2021 року комунальна установа «Великолепетиський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти» Великолепетської селищної ради повідомляє наступне.
Згідно річного плану закупівель на 2021 рік комунальною установою «Великолепетиський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» 09 грудня 2020 року оголошено відкриті торги щодо закупівлі товару за кодом класифікацією ДК 021:2015(CPV)15110000-2 М’ясо (м’ясо різне в обсязі 9160 кг.) у асортименті М’ясо свинини - 3500 кг., м'ясо яловичини - 400 кг., печінка яловичини - 1000 кг., філе куряче охолоджене -2040 кг.,філе куряче заморожене – 1500 кг., чверть куряча задня - 550 кг.,печінка куряча – 170 кг на суму 870110,00 гривень для закладів загальної середньої та дошкільної освіти Великолепетиської селищної ради.
Аукціон був призначений на 25 грудня 2020 року. Закупівля не відбулася.
Вдруге оголошення відкритих торгів відбулося 28 грудня 2020 року, аукціон був призначений на 13 січня 2021 року. Закупівля не відбулася.
У зв’язку з тим, що двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозиції, згідно п.1. ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), для закупівлі на 2021 рік «М’ясо різне» в обсязі 9160 кг. за ДК 021:2015 (CPV) 15110000-2 «М'ясо», з метою забезпечення закладів освіти Великолепетиської селищної рад продуктами харчування, виникла потреба в застосуванні переговорної процедури закупівлі.
На засіданні тендерного комітету члени комітету, при обговоренні вибору учасника на переговорну процедури, визначилися щодо запрошення на переговори ФОП Шиканов Роман Олексійович, смт Велика Лепетиха, вулиця Михайлівська, будинок, 9.
ФОП Шиканов Роман Олексійович, код ЄДРПОУ 2714617391, у 2019-2020 роках був учасником та переможцем торгів на закупівлю продуктів харчування для закладів освіти Великолепетиського району, в тому числі: м’ясо різне за ДК 021:2015 (CPV) 1511000-2. У 2019-2020 роках та у поточному 2021 році з ФОП Шиканов Р. О. були заключні Договора на закупівлю продуктів харчування. За відгуками від закладів загальної середньої та дошкільної освіти ФОП Шиканов Р. О. визнають як надійного, професійного та чесного партнера під час виконання Договорів на закупівлю продуктів харчування у 2019-2020 роках. Тому ФОП Шиканов Р. О. був запрошений як Учасник переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 1511000-2 м'ясо).
Згідно ст.17 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) спосіб документального підтвердження згідно законодавства визначається Замовником.
На підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 4, 5, 6,8,10,12,13 ч.1 (крім п.1 і п.7) та ч.2 ст.17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). ФОП Шиканову Р. О. було запропоновано надати інформацію в довільної формі.
Згідно з ч.4 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі, замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю.
16-17 січня 2021 року субота та неділя вихідні, тому ФОП Шиканов Р. О. 18 січня 2021 року надав інформацію в довільній формі та довідки про відповідність учасника закупівлі вимогам, визначеним в ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», що дало підстави в електронній системі закупівель «Ргоzогго» 19.01.2021 опублікувати протокол № 04/21 від 15.01.2021 року про намір укласти договір на закупівлю м’яса (код 15110000-2 М'ясо (м'ясо різне), щодо обрання переговорної процедури торгів щодо закупівлі М'ясо (м’ясо різне в обсязі 9160 кг) за ДК 021:2015 (СРУ) 151 10000-2 м'ясо різне на суму 870 110 грн. З 19.01.2021 року по 28.01.2021 року тривав період оскарження визначення Переможця тому 28 січня 2021 року був заключний Договір № 17.
Від ФОП Шиканов Р. О. надішли листи від 25 лютого 2021 року № 124 та від 12 березня 2021 року № 256 з проханням розглянути можливість збільшення ціни за одиницю товару в зв’язку з підвищенням закупівельної ціни на філе куряче охолоджене в першому випадку та у зв’язку з різким підвищенням ціни на паливно–мастильні матеріали в другому випадку, тому і були укладені додаткова угода № 1 від 05 березня 2021 року та додаткова угода № 2 від 24 березня заключні з умовою, що така зміна не призведе до збільшення суми зазначеної в договорі за рахунок зменшення кількості товару, які оприлюднені в електронній системі закупівель «Ргоzогго».
Додаток:
1. копія додаткова угода № 1 до Договору № 17 від 28.01.2021 року (оприлюднена 05 березня 2021 року)
2. копія додаткова угода № 2 до Договору № 17 від 28.01.2021 року (оприлюднена 24 березня 2021 року).
З повагою
Директор Н. А. ПОБЕЙВОВК