-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
7 820 175.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 671.63 UAH
мін. крок: 0% або 2 671.63 UAH
Номер:
e3863ccadcd341dcb08fd1c3de326996
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 17:04 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2021-01-18-005862-a 18.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані(додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ» та ТОВ «ХАЙАТ ЕСТЕЙТ» (за лотами 1-2), ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» (за лотом 2), своєчасності надання відповіді на звернення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за договорами укладеними за лотами 1 та 2 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Басейнового управління водних ресурсів середнього Дніпра (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ») за лотами 1-2, товариства з обмеженою відповідальністю «ХАЙАТ ЕСТЕЙТ» (далі – ТОВ «ХАЙАТ ЕСТЕЙТ») за лотами 1-2, товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» (далі – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС») за лотом 2, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір за 1 лотом
від 01.03.2021 № 10-02, договір за 2 лотом від 05.03.2021 № 65/03/20, повідомлення про внесення змін до договору та додаткові угоди до цього договору від 05.03.2021 № 1, від 22.04.2021 № 2, від 23.04.2021 № 3 (далі – Договори), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 30.04.2021.
На запит Держаудитслужби від 27.04.2021, Замовник у визначений строк не надав посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Згідно із частиною третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 000,00 євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
За результатами проведення моніторингу установлено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 7 820 175,00 грн. не оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини третьої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 18.01.2021 офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 34,0121 грн., відповідно очікувана вартість закупівлі перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро, що становила 4 523 609,30 грн. на зазначену дату.
Як наслідок, Замовник встановив строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 10 та абзацу другого частини третьої статті 20 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником 21.01.2021 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено нові редакції Додатку № 3 та Додатку № 4 до тендерної документації.
При цьому, Замовник разом із новими редакціями Додатку № 3 та Додатку № 4 не оприлюднив в окремому файлі перелік змін, що вносились, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
14.05.2021 16:06 - 29.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2021 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
2a92dac503974b8eab2b229a41761893
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.04.2021 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-18-005862-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd6079cf45794a339090a3e0a631a7d1
Назва:
Пояснення до висновку від 14 трав 16:06
Дата опублікування:
20.05.2021 14:20
Опис:
Просимо звернути Вашу увагу на наді пояснення, а саме
Басейнове управління водних ресурсів доводить до відома
Держаудитслужби України, що при визначені розміру бюджетного
призначення закупівлі електроенергії по лоту 2 за номером ID: UA-2021-01-18-
005862-a було використано дані Постанови НКРЕКП від 9.12.2020 р. №2387, де
вартість електроенергії по 1 класу постачання становить 2,76328 грн. вся
інформація викладена у додатку №3 документації , яка оприлюднена у системі
zakupki.prom.ua
У цьому ж додатку визначені технічні та якісні характеристики предмету
закупівлі.