-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків Дарницького району м. Києва
Завершена
4 848 046.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 480.46 UAH
мін. крок: 1% або 48 480.46 UAH
Номер:
dd87712de44b444098876958713ab8aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-19-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2021 00:00
Період моніторингу:
19.04.2021 17:22 - 14.05.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 № 268
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-01-18-002980-b 18.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13.05.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 05.02.2021 № 24/2 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.03.2021 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.04.2021, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «Барс Україна», ТОВ «СЕА ОДС», ТОВ «КОМФОРТ ОДС" (далі – Учасники), «ОДС ПЛЮС» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2021, договір від 26.04.2021 № 04/26-ВТ/314, пояснення Замовника від 23.04.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.03.2021 № 6560-р/пк-пз, від 31.03.2021 № 6570-р/пк-пз.
Період усунення порушень:
18.05.2021 16:40 - 22.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2021 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
fe77406964cd4f8ea692bf8e0da87b54
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.04.2021 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.04.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.