-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
935 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 675.00 UAH
Номер:
d338b945c30e4ad3a306b2452ef26a6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-02-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.04.2021 00:00
Період моніторингу:
02.04.2021 15:00 - 24.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
02.04.2021 №148
(дата) Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 02.04.2021 року.
В.о начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 02.04.2021№148
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2021-01-18-005825-a 18.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірність внесення змін до договору,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20.04.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірність внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Куп’янської міської ради Харківської області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.01.2021 № 15, тендерна пропозиція Фізичної особи – підприємця Чичімової Юлії Миколаївни (далі – учасник-переможець), протокол засідання тендерного комітету від 12.02.2021, повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2021, договір від 23.02.2021 № 72, додаткова угода від 19.03.2021 № 1.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації відсутні відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Також, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ФОП Чичімова Ю. М. не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, пунктом 1 розділу 3 до тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
При цьому, за результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого учасником-переможцем ФОП Чичімовою Ю. М. файлу «sign.p7s» було встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, учасником-переможцем не накладено кваліфікований електронний підпис.
Під час моніторингу відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації, встановлено що на вимогу підпунктів 4.7 та 4.8 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалось надання учасниками експлуатаційного дозволу для підприємств (ФОП), які здійснюють безпосередню діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження та відомостей щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Так, у складі тендерної пропозиції надане учасником-переможцем ФОП Чичімовою Ю. М. рішення про Державну реєстрацію від 07.10.2012 №1207, згідно з яким потужність (фактичне місце здійснення господарської діяльності згідно із заявою: 61036, м. Харків, вул. Морозова,11), на якій здійснюється діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму, та можуть зберігатися при температурі вище 10°С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація; інший вид діяльності: пакування.
Однак, моніторингом встановлено, що надане вищезазначене рішення не відповідає санітарним вимогам та нормам ДСТУ 4399:2005 згідно яких масло зберігають за відносної вологості не більше 80% і таких температурних режимів : Режим 1 – температура від 0°С до -5°С; Режим 2 – температура від -6°С до -11°С, Режим 3 - температура від -12°С до -18°С включно.
Відповідно абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП Чичімової Ю. М. та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 23.02.2021 № 72.
Період усунення порушень:
20.04.2021 17:51 - 07.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2021 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу
Дата публікації звіту:
23.04.2021 15:07