• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Торги відмінено

1 343 693.60 UAH з ПДВ
Номер: cb2a71f7dc564d34a398b59e5c27229c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-31-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.04.2021 10:47 - 01.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 08.04.2021 № 161 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2021 № 161 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2021-01-18-004766-а 18.01.2021 КП "Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад 1-11 ступенів-академічний ліцей №15 Камянської міської ради (код ЄДРПОУ 23370366) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення норми пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-01-18-006855-a КП Комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів-академічний ліцей №15» Кам’янської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 18.01.2021, протокол уповноваженої особи Замовника про скасування закупівлі та відміни процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-01-18-004766-a від 14.04.2021 №2, інформацію про відміну процедури закупівлі оприлюднену в електронній системі закупівель 14.04.2021. Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 20 днів у разі закупівлі послуг з централізованого постачання теплової енергії з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. В ході моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 18.01.2021 оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з Комунальним підприємством Кам’янської міської ради "ТЕПЛОМЕРЕЖІ" для закупівлі теплової енергії. При цьому, на початок моніторингу процедури закупівлі 09.04.2021 в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору, та Замовником не відмінено зазначену переговорну процедуру закупівлі. Під час проведення моніторингу 14.04.2021 оприлюднено протокол уповноваженої особи Замовника про скасування закупівлі та відміни процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-01-18-004766-a від 14.04.2021 №2 та інформацію про відміну переговорної процедури закупівлі з причини непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій).
Період усунення порушень: 15.04.2021 15:40 - 30.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2021 15:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунутo шляхом відміни торгів
Дата публікації: 12.05.2021 15:59

Запити/Пояснення