-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (М'ясо свинини без кістки, філе курки, печінка свинна) (за рахунок місцевого бюджету)
код ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (М'ясо свинини без кістки, філе курки, печінка свинна) (за рахунок місцевого бюджету)
Завершена
662 910.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 629.10 UAH
мін. крок: 1% або 6 629.10 UAH
Номер:
29ae2177e6f846538abf341f69edca77
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-19-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2021 00:00
Період моніторингу:
19.10.2021 16:18 - 09.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
19.10.2021 № 447
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 19.10.2021 № 447
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-01-18-001538-c 18.01.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення абзацу 3 частини чотирнадцятої Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні додаткових угод до договору встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відповідності тендерної документації вимогам Закону; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, розірвання додаткової угоди від 22.09.2021 № 2 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності договору та додаткових угод законодавству; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Білицької селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 18.01.2021 № 7, зі змінами, внесеними протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 21.01.2021 № 10; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни; протокол засідання уповноваженої особи від 08.02.2021 № 64 щодо визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2021; договір на суму 662820,00 грн. (з ПДВ) із Фізичною особою-підприємцем Випущенко Людмилою Миколаївною; додаткові угоди від 01.09.2021 № 1, від 22.09.2021 № 2 до договору від 01.03.2021 № 29; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що замовник в порушення абзацу 3 частини чотирнадцятої Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок №1082), в оголошенні про проведення процедури закупівлі, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару в розрізі кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Моніторингом установлено, що за результатами процедури закупівлі між замовником та Фізичною особою-підприємцем Випущенко Людмилою Миколаївною укладено договір від 01.03.2021 № 29 на суму 662820,00 грн. (з ПДВ).
Моніторингом встановлено, шо в подальшому між замовником та та Фізичною особою-підприємцем Випущенко Людмилою Миколаївною укладено додаткові угоди від 01.09.2021 № 1 та від 22.09.2021 № 2 на збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків до договору від 01.03.2021 № 29.
З метою встановлення чи спростування ознак порушення органом державного фінансового контролю було надано запит замовнику.
З урахуванням відповіді замовника на запит моніторингом встановлено, що додаткову угоду від 01.09.2021 № 1 укладено на підставі довідки Полтавської торгово-промислової палати (далі - Полтавська ТПП) від 03.08.2021 № 24.14-05/460, направленої листом ФОП Випущенко Людмили Миколаївни від 04.08.2021 № Вих 59-С.
Встановлено, що довідка Полтавської ТПП від 03.08.2021 № 24.14-05/460 підтверджує коливання ціни даного товару на ринку в період між датою укладання договору (01.03.2021) та датою укладання додаткової угоди від 01.09.2021 № 1.
Моніторингом встановлено, що додаткову угоду від 22.09.2021 № 2 укладено на підставі довідки Головного управління статистики у Полтавській області б/н, б/д про середні споживчі ціни у серпні 2021 року, направленої листом ФОП Випущенко Людмили Миколаївни від 16.09.2021 № Вих 500.
Встановлено, що довідка Головного управління статистики у Полтавській області б/н, б/д про середні споживчі ціни не підтверджує коливання ціни даного товару на ринку в період між датою укладання договору (01.03.2021) та датою укладання додаткової угоди від 22.09.2021 № 2.
Таким чином, додаткову угоду від 22.09.2021 № 2 укладено з порушенням пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Так, нормами пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Період усунення порушень:
08.11.2021 17:32 - 23.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2021 17:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Гуманітарним відділом виконавчого комітету Білицької селищної ради виконано висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 08.11.2021 року, а саме розірвано додаткову угоду №2 від 22.09.2021 року про зміни ціни за одиницю товару на печінку свинну-37,88 грн. (5,23%).
Дата публікації звіту:
12.11.2021 15:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Відсутній механізм
- corruptionChanges: Так
Опис:
Гуманітарним відділом виконавчого комітету Білицької селищної ради виконано зобов'язання надані у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 08.11.2021 року, а саме розірвано додаткову угоду №2 від 22.09.2021 року про зміни ціни за одиницю товару на печінку свинну-37,88 грн. (5,23%). Додаткову угоду від 12.11.2021 № 3 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12.11.2021.
Дата публікації:
22.11.2021 14:11
Запити/Пояснення
Номер:
d81d48dd8ba247e6a24be0c452cf67cb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.10.2021 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 662910,00грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-18-001538-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- що слугувало підставою для укладання додаткової угоди по зміні ціни від 01.09.2021 № 1 та від 22.09.2021 № 2 до договору від 01.03.2021 № 29?
- необхідно надати документальне обґрунтування підстав укладення додаткової угоди по зміні ціни від 01.09.2021 № 1 та від 22.09.2021 № 2 до договору від 01.03.2021 № 29;
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
28c76bf3811442ff846a52ebdf19b68d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.10.2021 08:57
Опис:
Доброго дня