• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 61bc2a1b394e48a6930bbee68a21024f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-26-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.10.2021 11:29 - 16.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.10.2021 № 371 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2021-01-18-001383-c 18.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на вимогу про усунення порушення поданою учасником установлено порушення вимог пункту 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КАРИОТА», ТОВ « ДНІПРО РІВЕР ГРУП», ТОВ «ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП», ПП «АГРОПОСТАЧ – 2008», ТОВ «Торгівельна компанія «Океан», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання рамкової угоди, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.01.2021 № 20, вимога про усунення порушення подана учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «КАРИОТА» (далі – ТОВ «КАРИОТА») від 04.02.2021, відповідь Замовника від 10.02.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 26.08.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» (далі – ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ» (далі – ТОВ «ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ»), ТОВ «КАРИОТА», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП» (далі – ТОВ «ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП»), приватного підприємства «АГРОПОСТАЧ – 2008» (далі – ПП «АГРОПОСТАЧ – 2008»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельна компанія"Океан» (далі – ТОВ «Торгівельна компанія «Океан»), протокол засідання тендерного комітету від 31.08.2021 № 1138, повідомлення про намір укласти договір від 31.09.2021, рамкова угода від 17.09.2021 № 2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 25.02.2021 №3562-р/пк-пз, від 19.04.2021 №8307-р/пк-пз, від 01.06.2021 №12215-р/пк-пз, від 06.08.2021 №18099-р/пк-пз від 06.08.2021, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 20.07.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.11.2021. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 статті 24 Закону усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. При цьому на вимогу про усунення порушення поданою учасником процедури закупівлі ТОВ «КАРИОТА» від 04.02.2021, Замовник надав відповідь 10.02.2021 з перевищенням триденного терміну, чим порушив пункт 1 статті 24 Закону. Відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник установив, що учасники повинні надати завірені відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 копії медичних книжок відносно осіб, що зазначені у довідці, згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559, та наказом МОЗ України від 21.02.2013 № 150, що завірені Учасником. Учасник ТОВ «ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ» в тендерній пропозиції надав довідку від 30.04.2021 № 3004-01 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (лист про наявність працівників відповідної кваліфікації. pdf*). Проте, учасник ТОВ «ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ» не надав копії медичних книжок на працівників: Слободянюк Т.П., Нальотенко А.М., Ткаченко А.В., Попенко І.В., Афанасьєв В.В, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ» допустив його до аукціону та уклав з ТОВ «ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ», ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП», ТОВ «КАРИОТА», ТОВ «ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП» рамкову угоду від 17.09.2021 № 2.
Період усунення порушень: 18.11.2021 18:48 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2021 18:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про надання пояснень, риба заморожена
Дата публікації звіту: 25.11.2021 16:35

Запити/Пояснення