• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)

Завершена

268 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 344.38 UAH
Номер: 4a663c8439a24caeae4197d331a618df
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 14.04.2021 15:29 - 08.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2021 №251 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14 квітня 2021 року № 251 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-01-18-002029-а від 18.01.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону; усунення порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору від 09.03.2021 №36 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік КУ «Чернівецький геріатричний пансіонат» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.01.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Фізичної особи підприємця Поклітар Г.В. (далі – ФОП Поклітар Г.В.) та Фізичної особи підприємця Собенко Н.Б. (далі – ФОП Собенко Н.Б.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ФОП Собенко Н.Б. від 05.02.2021; рішення уповноваженої особи від 08.02.2021 (протокол №3); повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2021; договір від 09.03.2021 №36; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.03.2021 №3921-р/пк-пз; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 20.04.2021. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що учасник повинен надати інформаційну довідку у випадку залучення/незалучення субпідрядних організацій із наданням копій документів субпідрядника, чим порушив норми пункту 18 частини другої статті 22 Закону, оскільки предметом закупівлі є товар. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено, що Замовник визнав переможцем торгів учасника ФОП Поклітар Г.В., пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації. Так, ФОП Поклітар Г.В. у складі своєї пропозиції не надав листа про те, що учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції, Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися), чим недотримав вимог підпункту 2.3 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Крім того, ФОП Поклітар Г.В, як переможець торгів, не дотримав вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не розміщення (завантаження) ним в електронній системі закупівель (після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір) документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, викладених в розділі ІІ Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: - довідки у вигляді електронного документу із ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопії паперової довідки або сканкопії нотаріально завіреної довідки про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має; - довідки в довільній формі, яка містить інформацію, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було, або довідки з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію ФОП Поклітар Г.В., як таку, що не відповідає встановленим тендерною документацією вимогам до учасника, та який не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень: 22.04.2021 12:08 - 12.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2021 12:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушеня усунуто. договір розірвано
Дата публікації звіту: 26.04.2021 11:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 29.04.2021 08:55

Запити/Пояснення