• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Завершена

11 529 452.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 14 431.09 UAH
Номер: 1e8b2e3cca0c4251a78bfb70cc62014e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-10-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.08.2022 13:02 - 01.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.08.2022 № 167 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2021-01-18-000748-b 18.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Атлант-М-Лепсе» за лотом 1 установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» за лотом 2 установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» за лотом 2 установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ» за лотом 1, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення за лотами 1, 2, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця за лотами 1, 2, внесення змін до договору та їх оприлюднення за лотами 1, 2, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договорами за лотом 1, 2, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 10.02.2021 № 32), протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотами 1, 2, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами 1, 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ» (далі – ТОВ «АВТОСОЮЗ») за лотом 1, товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант-М-Лепсе» (далі – ТОВ «Атлант-М-Лепсе») за лотом 1, товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «УКРЛАДА» (далі – ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА») за лотом 2, товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОЛЬ-МОТОРС» (далі – ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС») за лотом 2, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 03.03.2021 № 66, 67 за лотами 1, 2 відповідно, договір від 16.03.2021 № 195/29/8/-ГСП/2021 за лотом 1 (далі – Договір 1), договір від 16.03.2021 № 193/29/8/-ГСП/2021 за лотом 2 (далі – Договір 2), додаткові угоди від 31.12.2021 № 1 до Договору 1, від 31.12.2021 № 1 до Договору 2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 23.08.2022, 29.08.2022. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Атлант-М-Лепсе» за лотом 1 встановлено. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 5 Додатку 4 за лотом 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, обладнання СТО повинно відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям атестації в державній метрологічній системі (надати копії свідоцтва про державну метрологічну атестацію з додатками, або рівнозначний еквівалент). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Атлант-М-Лепсе» відсутні копії свідоцтва про державну метрологічну атестацію з додатками, або рівнозначний еквівалент, чим не дотримано вимог пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 5 Додатку 4 за лотом 1 до тендерної документації. Учасник ТОВ «Атлант-М-Лепсе» у складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 03.12.2018 № ПТ-450/18, який чинний до 03.12.2020, тобто на момент подання тендерної пропозиції учасника ТОВ «Атлант-М-Лепсе» (16.02.2021) даний сертифікат не є дійсним. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Атлант-М-Лепсе» за лотом 1 як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив його до оцінки. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» за лотом 2 встановлено. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 5 Додатку 4 за лотом 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, учасник повинен організувати безпечне зберігання автомобіля замовника на території СТО, мати стоянку для зберігання не менше ніж 10-ти автотранспортних засобів замовника та цілодобову фізичну охорону, відео спостереження (надати копію договору про надання таких послуг та/або інший підтверджуючий документ). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» відсутні копія договору про надання послуг відео спостереження, цілодобової фізичної охорони та/або інший підтверджуючий документ, чим не дотримано вимог пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 5 Додатку 4 за лотом 2. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу, до учасників торгів, зокрема правомочність на укладення договору про закупівлю, що підтверджується наступними документами: а) довідка у довільній формі, із зазначенням прізвища і посади осіб, уповноважених діяти від імені учасника та які мають право укласти договір про закупівлю за результатами тендеру, а також інформація про обмеження суми для особи уповноваженої на підписання договору про закупівлю; б) копія протоколу або виписки (витягу) з протоколу засновників (учасників), копія наказу про призначення, та/або довіреність, доручення, інший документ, що підтверджує повноваження на підписання договору про закупівлю (для юридичних осіб). Учасник ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 16.02.2021 № 49 в якій зазначив, зокрема право на укладання договорів про закупівлю по результатам торгів залишається за директором Бєлозьоровою Т.О. та обмеження суми для особи уповноваженої на підписання договору про закупівлю відповідно до пункту 12.8.24 Статуту підприємства складає 1 000 000,0 грн. Водночас, відповідно до пункту 12.8.24 Статуту ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» до виключної компетенції загальних зборів учасників належить право приймати рішення з наступних питань, зокрема прийняття рішення щодо вчинення правочинів або ряду пов’язаних правочинів, загальна вартість яких перевищує суму еквівалентну 1 000 000,00 грн. При цьому, очікувана вартість закупівлі складає 2 886 219,84 грн. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» відсутній документ, що підтверджує повноваження на підписання договору про закупівлю (для юридичних осіб) сума якого перевищує вартісні обмеження встановлені 12.8.24 Статуту підприємства, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації. Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив його до оцінки. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до переможця торгів, зокрема, довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини першої статті 17 Закону. Переможець торгів ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» за лотом 2, оприлюднив в електронній системі закупівель довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України 21057464098323882220 (далі – Довідка), яка містить інформацію станом на 28.02.2021. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднено 03.03.2021. Тобто, Довідка містить інформацію станом на дату, раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 5.6 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. В електронній системі закупівель 03.03.2021 сформовано запит щодо надання iнформацiї про вiдсутнiсть або наявнiсть заборгованостi (податкового боргу) iз сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фiскальної служби, в учасника процедури закупiвлi. Однак, в електронній системі закупівель відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» автоматично не сформовано. Отже Замовник не дослідив відповідність тендерної пропозиції щодо відсутності/наявності заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» за допомогою електронної системи закупівель, чим не дотримано вимоги підпункту 5.6 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім «УКРЛАДА» за лотом 2, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» за лотом 2 встановлено. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів, зокрема, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» не містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів, зокрема правомочність на укладення договору про закупівлю, що підтверджується наступними документами: а) довідка у довільній формі, із зазначенням прізвища і посади осіб, уповноважених діяти від імені учасника та які мають право укласти договір про закупівлю за результатами тендеру, а також інформація про обмеження суми для особи уповноваженої на підписання договору про закупівлю; б) копія протоколу або виписки (витягу) з протоколу засновників (учасників), копія наказу про призначення, та/або довіреність, доручення, інший документ, що підтверджує повноваження на підписання договору про закупівлю (для юридичних осіб). Учасник ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 17.02.2021 № 574 в якій зазначив, про право підпису юридичних документів щодо виконання зобов’язань за результатами торгів та укладення договорів про закупівлю по результатам торгів залишається за заступником директора ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» Поповим І.Б. При цьому у довідці відсутня інформація про обмеження суми для особи уповноваженої на підписання договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» надав протокол загальних зборів учасників ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» від 09.11.2017 № 1 щодо призначення на посаду директора Логінова А.В. та довіреність № 1, згідно якої директор Логінов А.В. уповноважує заступника директора Попова І.Б. на укладання договорів купівлі-продажу транспортних засобів, додаткового обладнання та інших супутних товарів. При цьому предметом даної закупівлі є «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання». Отже, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» відсутній документ, що підтверджує повноваження на підписання договору про закупівлю за предметом закупівлі «Послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» заступнику директора ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» Попова І.Б., чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 9 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання листа – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується безпосередньо особою (особами), персональні дані якої(-их) містить тендерна пропозиція учасника. У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» надав протокол загальних зборів учасників ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» від 09.11.2017 № 1 щодо призначення на посаду директора Логінова А.В., який містить персональні дані директора Логінова А.В. При цьому, лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Логінова А.В. у тендерній пропозиції учасника ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» відсутній, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 9 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 4 за лотом 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, станція технічного обслуговування учасника повинна відповідати вимогам Замовника, зазначене в тендерній документації та мати власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам) (надати письмове підтвердження відповідності). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» відсутнє письмове підтвердження відповідності станції технічного обслуговування вимогам Замовника та щодо власного обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства учасника за однією адресою, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 4 за лотом 2 до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 5 Додатку 4 за лотом 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, учасник повинен організувати безпечне зберігання автомобіля Замовника на території СТО, мати стоянку для зберігання не менше ніж 10-ти автотранспортних засобів Замовника та цілодобову фізичну охорону, відео спостереження (надати копію договору про надання таких послуг та/або інший підтверджуючий документ). На підтвердження місцезнаходження приміщень СТО, учасник ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» у складі своєї тендерної пропозиції надав витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 17.07.2015 № 40809648 на право приватної власності на об’єкт нерухомого майна: автосалон та станція технічного обслуговування, яка знаходиться за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, буд. 2-Б. Крім того у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» надав договір від 01.09.2015 № 1491-Доб/2015/Св, предмет договору якого є здійснення спостереження то обслуговування сигналізації на об’єкті Замовника. Відповідно до розділу 1 договору від 01.09.2015 № 1491-Доб/2015/Св «Об’єкт - належне Замовнику на праві власності або володіння та користування, відокремлене приміщення, обладнане сигналізацією термінового виклику наряду охорони, вказане у Дислокації (додаток 1 до Договору)». При цьому, Дислокація (додаток 1 до Договору) у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» відсутня. Отже, учасник ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» документально не підтвердив надання послуг цілодобової фізичної охорони, відео спостереження на території СТО та стоянці для зберігання не менше ніж 10-ти автотранспортних засобів за адресою місцезнаходження станції технічного обслуговування, яка знаходиться за адресою; Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, буд. 2-Б, чим не дотримано вимог пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 5 Додатку 4 за лотом 2 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив його до оцінки. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 02.09.2022 14:57 - 17.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2022 14:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформуємо, що відповідно до укладених договорів Управлінням поліції охорони в м. Києві згідно наряд-замовлень отримано послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту від ТОВ «Укрлада» на загальну суму 2 771 276 грн 85 коп. (договір від 16.03.2021 №193/29/8/ГСП-2021 на суму 2 842 592,92 грн, додаткова угода №1 на суму 568 518,58 грн), від ТОВ «Автосоюз» на загальну суму 6 918 750 грн 21 коп. (договір від 16.03.2021 №195/29/8/ГСП-2021 на суму 8 251 754,23 грн, додаткова угода №1 на суму 1 650 350,85 грн), остання дата проведення розрахунків 03.05.2022, але незважаючи на те, що на надані послуги за додатковими угодами ще діють гарантійні зобов’язання, дія вказаних договорів ще незакінчена та договори не розірвані. Зауваження взято до уваги, у зв’язку з чим будуть прийняті заходи щодо припинення УПО в м. Києві зобов’язань за договорами. В подальшому викладені зауваження буде прийнято до відома та врахування в роботі з метою уникнення подібних помилок.
Дата публікації звіту: 05.09.2022 14:28

Запити/Пояснення