• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства "ФОРТЕЦЯ"

більш детально викладено у тендерній документації

Завершена

770 466.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 704.66 UAH
Номер: 8b0e0bec943b466bb7708577c54606eb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-01-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 01.03.2021 13:16 - 24.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2021 Одеса № 133 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 26.02.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 26.02.2021 № 133 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2 UA-2021-01-18-000419-c 18.01.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vvml1994@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, обґрунтування учасником аномально низької ціни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 9 березня 2021року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції переможця, обґрунтування учасником аномально низької ціни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ФОРТЕЦЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 18.01.2021 № 1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» (далі – ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ»), обґрунтування учасником ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» аномально низької ціни, протокол розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» від 15.02.2021 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.02.2021, укладений договір про закупівлю від 26.02.2021 № 1. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» від 15.02.2021 № 4 тендерну пропозицію ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» визначено переможцем процедури закупівлі відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 15.02.2021 та укладено договір про закупівлю від 26.02.2021 № 1. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» встановлено наступне: - відповідно до вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» не надано на підтвердження наявності грошового покриття довідку з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта. - відповідно до вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Однак, під час перевірки накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Банка-гаранта на забезпечення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» (Банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № ОГ2021-0027) на офіційному вебсайті Центрального засвідчувального органу (за посиланням – http://czo.gov.ua/verify) встановлено, що надана банківська гарантія не містить відповідного підпису. Разом з тим, згідно електронної системи закупівель учасник ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону, а саме такі документи як: довідку щодо укладення аналогічних за предметом договорів та довідку про наявність працівників, тобто документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Тому, у межах проведення моніторингу з питань невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» з підстав надання останнім забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та визначення учасником конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 02.03.2021. Однак, на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовником не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» у зв’язку із наданням учасником забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає умовам, які визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та визначенням конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Період усунення порушень: 09.03.2021 17:03 - 24.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.03.2021 17:03

Оскарження висновку в суді

Опис: На момент розміщення інформації про оскарження номер впровадження та дата відкриття впровадження в суді невідома.
Дата публікації: 17.03.2021 09:48

Запити/Пояснення