-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації та супроводу висвітлення питань з соціально-економічного розвитку м. Кривого Рогу та іншої діяльності органів місцевого самоврядування через засоби масової інформації на радіо та телеканалах
2240 "Оплата послуг (крім комунальних)"
Завершена
9 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 000.00 UAH
Номер:
2c625064c1f54e2eb2b0518d0860a061
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-29-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.07.2021 00:00
Період моніторингу:
29.07.2021 15:18 - 20.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.07.2021 № 443
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 29.07.2021 № 443
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-01-16-000999-c 16.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує усунути порушення виявлене під час моніторингу та повідомити орган державного фінансового контролю про здійснені заходи щодо усунення вищевказаного порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 16.01.2021 року
№ 5 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.03.2021 № 38, тендерні пропозиції ТОВ «Веста Медіа Корпорейшн», ТОВ «Телерадіокомпанія «МЕДІА-СИСТЕМА» ТОВ «Телерадіокомпанія «НОВА» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021, договір від 18.03.2021 № 16, додаткова угода від 18.03.2021.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником не надано відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснення, який опубліковано 02.08.2021, чим порушено частину 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
В зв'язку з вищевикладеним, Замовником не підтверджено визначення очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, що може свідчити про порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
06.08.2021 14:15 - 21.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2021 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
be34a311a07c45d693811ca3d71cf359
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2021 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації та супроводу висвітлення питань з соціально-економічного розвитку м. Кривого Рогу та іншої діяльності органів місцевого самоврядування через засоби масової інформації на радіо та телеканалах (ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-16-000999-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» Криворізької міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
11b2337223c64dd5bb61f004a0a5d395
Назва:
Лист пояснення
Дата опублікування:
01.09.2021 18:30
Опис:
Комунальне підприємство «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» Криворізької міської ради на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-16-000999-с, щодо виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, надає наступні пояснення.
26.08.2021 року Комунальне підприємство «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» Криворізької міської ради нарочно отримало довідку Державної аудиторської служби України Східний офіс Держаудитслужби від 26.08.2021 р. № 040406-20/27-з.
Звертаємо вашу увагу щодо негативного висновку нам стало відомо тільки аналізуючи довідку підприємства де висвітлено інформацію, що не було надано відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби від 02.08.2021 р., а також ми доводимо до відома що будуть вчинятися дії що до оскарження в суді.
Доводимо до відому Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби, що вищезазначений запит Комунальне підприємство «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» Криворізької міської ради, у спосіб встановлений чинним законодавством України не отримувало.
З огляду на вищезазначене, у Комунального підприємства «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» немає достатніх правових підстав для надання інформації за Вашим запитом, при цьому КП «Інститут розвитку міста» наголошує на своїй готовності надати необхідну інформацію та копії документів, коли Ваш запит буде приведено у відповідність з вимогами чинного законодавства України.
Слід зазначити, що КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» не має на меті перешкоджати контролюючим органам в здійсненні ними своїх повноважень та ніяким чином не ухиляється від надання необхідної інформації чи документів, а діє виключно відповідно до чинного в Україні законодавства.