• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги-послуги з організації гарячого харчування учнів.

Завершена

374 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 874.00 UAH
Номер: a06e52a859934bf69732d1a5b79d36e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.03.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 01.03.2021 13:54 - 24.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.03.2021 №147 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.03.2021 № 147 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-01-15-007691-a 15.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 19 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Сакайлюк Марії Василівни, вимога про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 10.02.2021 №3, укладений договір про закупівлю від 24.02.2021 року №5 (далі - Договір). За результатами моніторингу встановлено, що учасником ФОП Сакайлюк Марією Василівною не надано копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі, як вимагалось Замовником у пункті 1.2 Додатку 1 до ТД Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Сакайлюк Марією Василівну у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Сакайлюк Марії Василівни встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 18.03.2021 15:27 - 02.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2021 15:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Івано-Франківській області від 24 лютого 2021 року про результати моніторингу UA-M-2021-03-01-000007 по закупівлі, оголошення № UA-2021-01-15-007691-a повідомляємо: відповідно до пп. 4 пункту 24 ПКМ України№ 1236 від 09.12.2020р. «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом COVID 19»: залучення до роботи без проходження попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі,..., працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення, визначених у переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 (Офіційний вісник України, 2001 p., № 21, ст. 950)"; можливе без проходження обов’язкового медичного огляду. Наявність у складі пропозиції недіючих медичних книжок рівноцінна їх відсутності. Окрім того, учасником-переможцем, відповідно до пп.2 п.3.1 розділу 5 ТД, у складі тендерної пропозиції надано розʹяснення стосовно проходження медичного огляду працівниками, які будуть залучені до виконання договору за предметом закупівлі. Таким чином, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника дотримано усі вимоги закупівельного законодавства. Окремо зазначаємо, що відповідно до умов договору укладеного за результатами закупівлі, замовник веде контроль за організацією гарячого харчування учнів. Отже, після зняття карантинних обмежень, замовник проконтролює проходження медичного огляду працівниками виконавця. Виходячи із вищевикладеного, беручи до уваги обставини, які на даний момент склалася у державі, розірвання даного договору приведе до припинення харчування дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із багатодітних сімей, дітей з інвалідністю та інших учнів пільгових категорій, які соціально малозабезпечені.
Дата публікації звіту: 25.03.2021 15:35