-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Утримання вулично-дорожньої мережі Тернопільської міської територіальної громади на 2021 – 2022 роки
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 616 днів назад
148 433 746.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 131 337.54 UAH
мін. крок: 0.1% або 131 337.54 UAH
Номер:
7c8d8d441c0249d6adb91f80818a5155
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-15-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.12.2021 00:00
Період моніторингу:
15.12.2021 14:22 - 11.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.12.2021 № 618
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.12.2021 № 618
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-01-15-002027-c 15.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.01.2021 № 8 (зі змінами) (далі – тендерна документація), роз’яснення Замовника від 02.02.2021 на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 02.02.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 17.03.2021 №№ 5340-р/пк-пз, 5341-р/пк-пз, від 31.03.2021 №№ 6553-р/пк-пз, 6554-р/пк-пз, по лоту № 1 «Утримання вулично-дорожньої мережі Тернопільської міської територіальної громади на 2021-2022 роки (мікрорайони Березовиця, Кутківці, Пронятин, Об’їзна дорога, с. Курівці, с. Малашівці, с. Іванківці, с. Кобзарівка, с. Вертелка, с. Чернихів, с. Глядки, с. Плесківці, с. Городище, с. Носівці)», протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), приватного акціонерного товариства «Хмельницьке ШБУ № 56», протокол розгляду тендерної пропозиції від 16.04.2021 № 83, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021, договір від 06.05.2021 № 302 укладений між Замовником та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», додаткові угоди № 4 від 18.10.2021, № 5 від 29.12.2021, № 6 від 30.12.2021, повідомлення про внесення змін до договору; по лоту № 2 «Утримання вулично-дорожньої мережі на 2021-2022 роки Центральна частина та мікрорайон Новий Світ м. Тернополя», протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), приватного акціонерного товариства «Хмельницьке ШБУ № 56», товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ», протокол розгляну тендерної пропозиції від 16.04.2021 № 83, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021, договір від 06.05.2021 № 303 укладений між Замовником та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», додаткові угоди № 4 від 18.10.2021, № 5 від 30.12.2021, повідомлення про внесення змін до договору;
по лоту № 3 «Утримання вулично-дорожньої мережі на 2021-2022 роки мікрорайони Дружба м. Тернополя», протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство «Міськшляхрембуд», протокол розгляну тендерної пропозиції від 16.04.2021 № 83, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021, договір від 06.05.2021 № 304 укладений між Замовником та Тернопільським міським шляховим ремонтно-будівельним підприємством «Міськшляхрембуд», додаткові угоди № 4 від 17.05.2021, № 5 від 30.11.2021, повідомлення про внесення змін до договору; по лоту № 4 «Утримання вулично-дорожньої мережі на 2021-2022 роки мікрорайони Сонячний, Східний, Промисловий район і район Старого парку м. Тернополя», протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників приватного акціонерного товариства «Хмельницьке ШБУ № 56», товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), протокол розгляну тендерної пропозиції від 16.04.2021 № 83, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021, договір від 06.05.2021 № 305 укладений між Замовником та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», додаткові угоди № 4 від 18.10.2021, № 5 від 29.12.2021, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель від 20.12.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.01.2022 15:47 - 18.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2022 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
7968e3bad16f43579de9155b987cc60d
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
17.12.2021 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Утримання вулично-дорожньої мережі Тернопільської міської територіальної громади на 2021-2022 роки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-15-002027-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2c177f0567d04a1cb4dc246b149bc8e3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.12.2021 17:07
Опис:
Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Бюджетне призначення визначено в сумі коштів які передбачені в титульному списку «На утримання та ремонт об’єктів міського благоустрою за кошти загального фонду на 2021р.» та рішенням сесії Тернопільської міської ради. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені згідно розробленого технічного завдання та зведеного кошторисного розрахунку.
Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/.