-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з щоденного прибирання та підмітання вулиць ,доріг, тротуарів, узбіч ,місць загального користування ,меморіалів, пам"ятників, прибирання громадських вбиралень,прибирання урн, в м Радомишль. ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць.
Завершена
3 994 056.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 970.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 970.28 UAH
Номер:
f06aaa2861b14499bef01a205b20f429
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-11-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2022 00:00
Період моніторингу:
11.07.2022 14:20 - 02.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-01-15-006555-a 15.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Благоустрій міста Радомишльської міської ради», установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 та частини восьмої статті 26 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СМАРТ ІНЖИНІРІНГ СЕРВІС» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства, будівництва, містобудування, архітектури, земельних відносин та сільського господарства Радомишльської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 14.01.2021 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ІНЖИНІРІНГ СЕРВІС» (далі – ТОВ «СМАРТ ІНЖИНІРІНГ СЕРВІС»), комунального підприємства «Благоустрій міста Радомишльської міської ради» (далі – КП «Благоустрій міста Радомишльської міської ради»), повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2021, договір від 16.04.2021 № 2 (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 16.04.2022 до Договору, додаткова угода від 31.01.2021 до Договору, додаткова угода № 3 від 17.01.2022 до Договору, рішення Постійної діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія АМКУ) від 26.02.2021 № 3681 та від 12.04.2021 № 7604.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5.1 розділу V тендерної документації Замовник зазначив вимогу щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону, а саме: довідка в довільній формі про згоду з істотними умовами договору на закупівлю, проект якого наведений у Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до оголошення про закупівлю та пункту 1 розділу 4 тендерної документації кінцевим строком подання тендерних пропозицій за предметом закупівлі визначено 31.01.2021.
Учасник КП «Благоустрій міста Радомишльської міської ради» у складі своєї тендерної пропозиції 12.02.2021 завантажив в електронну систему закупівель документи, а саме: Довідки про згоду з істотними умовами договору на закупівлю від 28.01.2022 № 134 та від 12.02.2021 № 161 після кінцевого строку подання тендерної пропозиції (31.01.2021), що є порушенням частини восьмої статті 26 Закону.
Однак Замовник на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «Благоустрій міста Радомишльської міської ради» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, визнав його переможцем та уклав з Договір.
Крім того на запит Держаудитслужби про надання пояснень, який оприлюднено в електронній системі закупівель 15.07.2022, Замовник протягом трьох робочих днів не надав відповідні пояснення (інформацію, документи), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Зокрема, Замовник документально не підтвердив та не обґрунтував причини продовження строку дії договору про закупівлю від 16.04.2021 № 2 відповідно до укладених додаткових угод від 31.12.2021 № 2 та від 17.01.2022 № 3 до Договору, чим допустив порушення частину п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
03.08.2022 17:59 - 18.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2022 17:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок аналізу процедури закупівлі
Дата публікації звіту:
05.08.2022 12:57
Запити/Пояснення
Номер:
c5982a31a03747c2b79eddf21ebd48a2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.07.2022 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2022 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з щоденного прибирання та підмітання вулиць, доріг, тротуарів, узбіч, місць загального користування, меморіалів, пам’ятників, прибирання громадських вбиралень, прибирання урн, в м Радомишль (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-01-15-006555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно додаткової угоди № 2 від 31.12.2021 та додаткової угоди № 3 від 17.01.2022 до Договору № 2 від 16.04.2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.