• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 : 65210000-8 Розподіл газу.

Завершена

721 140.00 UAH з ПДВ
Номер: bfcb626b166e47ef87314d1258f69e3f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-15-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 16.11.2022 08:47 - 08.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.11.2022 № 256 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.11.2022 № 256 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 52 UA-2021-01-15-001200-b 15.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 706-52-34, merkulenkoo@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів десятого та дванадцятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про намір укласти договір та строків його оприлюднення, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам переговорної процедури, дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), а також, оприлюднити звіт при виконання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення процедури закупівлі відповідно вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про намір укласти договір та своєчасності його оприлюднення, своєчасності укладання договору про закупівлю, додаткових угод до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам переговорної процедури, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-01-15-001463-c на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства «Бердичівська міська лікарні» Бердичівської міської ради (далі – Замовник), протокол від 15.01.2021 № 21 засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про намір укласти договір з публічним акціонерним товариством по газопостачанню та газифікації «Житомиргаз» на закупівлю ДК 021:2015: 65210000-8 Розподіл газу, повідомлення про намір укласти договір від 15.01.2021, укладений договір від 27.01.2021 № 094201RKOFBB016 та додаткові угоди до нього від 28.01.2021 № 1, від 12.04.2021 № 2, від 12.05.2021 № 3, від 10.06.2021 № 4, від 02.07.2021 № 5, від 05.08.2021 № 6, від 04.10.2021 № 7 та від 09.12.2021 № 8. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Замовник 28.01.2021 оприлюднив типовий договір розподілу природного газу від 27.01.2021 № 094201RKOFBB016 (далі – Договір), укладений з Публічним акціонерним товариством по газопостачанню та газифікації «Житомиргаз» (оператор розподільчої системи Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз») за результатом проведеної переговорної процедури. В пункті 1.3 Договору зазначено, що фактом приєднання Споживача до умов цього Договору (акцептування договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання за формою, наведеною у Додатку 2 (для споживачів, що не є побутовими) до цього Договору. Згідно з пунктом 1.4 Договору заява-приєднання - письмова заява-приєднання Споживача до умов цього Договору, складена відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем, що містить персоніфіковані дані щодо Споживача та його об’єкта та є невід’ємною частиною цього Договору. Крім цього, відповідно до пункту 1.3 Договору Додаток 2 (заяву-приєднання для споживачів, що не є побутовими) в установленому порядку Оператор ГРМ направляє Споживачу інформаційним листом за формою, наведеною у Додатку 3 до цього Договору. Крім того, згідно з пунктом 3.2. Договору «За умови включення Споживача до Реєстру споживачів будь-якого постачальника у розрахунковому періоді та відсутності простроченої заборгованості за цим Договором Оператор ГРМ забезпечує розподіл природного газу, що належить Споживачу, до межі балансової належності його об'єкта з дотриманням належного рівня надійності, безпеки, якості та величини тиску природного газу. Приймання-передача обсягу газу, належного Споживачу, а також перехід експлуатаційної відповідальності за стан газових мереж від Оператора ГРМ до Споживача відбуваються на межі балансової належності об’єкта Споживача. Споживач забезпечує належну експлуатацію власних газових мереж після межі балансової належності згідно з чинним законодавством, зокрема відповідно до вимог Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15 травня 2015 року № 285, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 червня 2015 року за № 674/27119, або укладає відповідний договір з будь-якою організацією, яка має право на виконання таких робіт, з урахуванням вимог Кодексу газорозподільних систем. За домовленістю Сторін експлуатаційна відповідальність Оператора ГРМ може бути поширена і на газові мережі (їх частину) Споживача, якщо це визначено в акті розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, що є невід’ємною частиною цього Договору. Порядок укладання акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності Сторін визначений Кодексом газорозподільних систем». Крім цього, відповідно до пункту 12.7. Договору «Складений Сторонами акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін є невід’ємною частиною цього Договору». Проте, Замовник разом із Договором Додаток 2 (Заяву приєднання для споживачів, що не є побутовими) та Додаток 3 (Інформаційний лист), ), а також акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін не оприлюднив. Згідно з пунктом десятим частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення. На запит Держаудитслужби від 17.11.2022 щодо не оприлюднення Замовником Додатків 2 та 3 до Договору пояснення не надане, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Таким чином, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону в частині порушення строків оприлюднення інформації (додатків до договору) про закупівлю. Проведеним аналізом укладеного договору розподілу природного газу від 27.01.2021 № 094201RKOFBB016 встановлено, що в п. 12.1 зазначено, що термін дії договору з 01.01.2021 до 31.12.2021 року. Згідно із інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, та даних з єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/), Замовник з лютого по листопад 2021 року здійснив перерахування коштів АТ «Оператор газорозподільчої системи «Житомиргаз» у сумі 504 412,41 грн за надані послуги, передбачені договором, що відповідає сумі, зазначеній в укладеній до Договору додатковій угоді від 09.12.2021 № 8. Отже, зобов’язання за договором розподілу природного газу від 27.01.2021 № 094201RKOFBB016 обома сторонами станом на 31 грудня 2021 року виконані в повному обсязі. Таким чином, проведеним моніторингом питання своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору встановлено порушення пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. На запит Держаудитслужби від 17.11.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, визначення його очікуваної вартості та посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, щодо не оприлюднення Замовником Додатків 2 та 3 до Договору, а також щодо надання інформації та документального підтвердження стану виконання сторонами даного договору Замовник пояснення та будь-які документи не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 06.12.2022 19:30 - 21.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2022 19:30

Запити/Пояснення