• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сік фруктовий або ягідний фасований т/п 1/0,9л- 1/1,05л, Сік томатний фасований т/п 1/0,9л - 1/1,05л

Завершена

1 027 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 135.00 UAH
Номер: 0c92237a041c4676b38ed743e50f849e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-19-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.07.2021 13:01 - 10.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.07.2021 № 366 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.07.2021 №366 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА/АБО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2021-01-15-005641-a 15.01.2021 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (ЄДРПОУ 02142282) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 14, 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради, (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2021, договір від 19.02.2021 №26-ПХ/вт, додаткову угоду від 03.06.2021 №1 до договору від 19.02.2021 №26-ПХ/вт, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 23.07.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на виконання вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту. Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Окрім того, абзацом 12 частини 1 статті 9 Закону передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі Перелік формальних помилок) було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним. Моніторингом установлено, що у частині 2 розділу V тендерної документації Замовником установлено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які визначені Переліком формальних помилок, а також включено інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, які не входять до Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 28.07.2021 09:03 - 12.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2021 09:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок моніторингу із зобов'язанням "З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів." звітуємо про усунення порушень шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону.
Дата публікації звіту: 02.09.2021 08:50

Запити/Пояснення