• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

БЕНЗИН А-92, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО

Завершена

811 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 057.00 UAH
Номер: 9e69de04e1284a6990fe72aef8351446
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-10-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.02.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 10.02.2022 14:57 - 04.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.02.2022 49 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.02.2022 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2021-01-15-001354-c 15.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Світлана БУЛАНОВА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2, 11, 14 частини другої статті 22, частини третьої статті 17 та суперечність нормам встановленим статтею 24 Закону № 922. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10, частини п'ятої статті 8 Закону № 922. За результатами аналізу питань: повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель (договору, додаткової угоди, звіту про виконання договору про закупівлю, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2022 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Старобільське лісомисливське господарство» (далі – ДП «Старобільське ЛМГ», Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.01.2021 № 2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Крейн Енерджі» (далі – ТОВ «Крейн Енерджі»), протокол від 03.02.2021 № 4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.02.2021 № 24, додаткові угоди від 11.03.2021 № 1, від 22.03.2021 № 2, від 08.07.2021 № 3. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам закону установлено, що у пункті 1 розділу ІІ «Порядок внесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, що суперечить нормам встановленим статтею 24 Закону. Крім того на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 91 дня з дати розкриття тендерної пропозиції. Також на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить зазначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником визначена вимога щодо надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 7 Закону згідно Додатку № 3 пункту 3.2. Водночас відповідно до пункту 3.2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником не визначено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, що є порушенням вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник в електронній системі закупівель оприлюднює звіт про виконання договору протягом двадцяти робочих днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Станом на 17.02.2022 в електронній системі закупівель звіт про виконання договору, розірвання договору або закінчення строку дії договору Замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону. На запит Управління про надання пояснень від 10.02.2022 Замовником не надана відповідь чим порушено вимоги частини п'ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 17.02.2022 15:40 - 04.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.02.2022 15:40

Запити/Пояснення