-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби для прання і миття (Крем – мило з гліцерином ; Мило господарче; Пральний порошок «Персіл»*, або еквівалент; Миючий засіб для миття посуду «Гала» бальзам; Засіб для миття скляних поверхонь ; Засіб порошкоподібний для чистки поверхонь «Сарма» сода ефект» ; Засіб гелеподібний для миття туалету «Сантрі-гель»)
мова якою викладаються тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
409 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 045.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 045.00 UAH
Номер:
7fd50a2d329f4143835fac4568c30964
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-28-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2021 00:00
Період моніторингу:
28.05.2021 11:13 - 19.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2021 № 344
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 27.05.2021 №344
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-15-005054-a від 15.01.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. №1082, п.4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. №749.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правомірності скасування процедури закупівлі встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом скасування прийнятого рішення про відміну процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального некомерційного підприємства «Старовижівська центральна районна лікарня» Старовижівської районної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.01.2021 №9, із змінами від 18.01.2021р №12, від 19.01.2021р №16, від 22.01.2021 №24 (далі – тендерна документація).
Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Проведеним моніторингом оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що посадовою особою Замовника Кучером Віктором Івановичем оголошення та тендерну документацію опубліковано з накладанням кваліфікованого електронного підпису фізичної особи, чим не дотримано вимог абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. №1082, п.4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. №749.
Проведеним аналізом оприлюдненої інформації в електронній системі закупівель установлено, що уповноваженою особою Замовника протокольним рішенням від 24.05.2021 №220 прийнято рішення про скасування процедури відкритих торгів відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону, а саме: «В подальшому було з’ясовано, що при відображенні інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – Закон) встановлено порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, чим не дотримано вимог п.14 Наказу Мінекономрозвитку України № 1082 від 11.06.2020р. щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.».
Однак, відповідно до оприлюдненої інформації в оголошені відкритих торгів за ID: UA-2021-01-15-005054-а Замовником визначено код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення та вказано код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття, із зазначенням назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, зокрема: «Засоби для прання і миття (Крем – мило з гліцерином; Мило господарче; Пральний порошок «Персіл»*, або еквівалент; Миючий засіб для миття посуду «Гала» бальзам; Засіб для миття скляних поверхонь; Засіб порошкоподібний для чистки поверхонь «Сарма» сода ефект»; Засіб гелеподібний для миття туалету «Сантрігель»)».
Таким чином, Замовником дотримано вимоги пункту 14 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 01.07.2020 №610/34893, та відсутні підстави для відміни процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-2-19-1) не підтверджено.
Період усунення порушень:
03.06.2021 14:38 - 18.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2021 14:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП «Старовижівська багатопрофільна лікарня» Старовижівської селищної ради прийнято рішення про виконання зазначених вимог. Однак повідомляємо, що в день оприлюднення висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо моніторингу закупівлі UA-2021-01-15-005054-a, одним із учасників вказаної закупівлі було подано скаргу в Постійно діючу адміністративну Колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і дана закупівля системою була заблокована. Тим самим нами неможливо виконати рішення Держаудитслужби, щодо усунення виявлених порушень протягом 5-ти робочих днів, як зазначено у висновку через технічні причини, оскільки будь-які дії шодо даної закупівлі заблоковано системою до прийняття рішення Антимонопольним комітетом.
Дата публікації звіту:
10.06.2021 08:24
Запити/Пояснення
Номер:
44e3cb0ada2647679743a48d411bb3db
Назва:
інформація про неможливість внесення в систему рішення про виконання виявлених порушень черех технічні причини
Дата опублікування:
09.06.2021 12:49
Опис:
3 червня 2021 року КНП «Старовижівська багатопрофільна лікарня» Старовижівської селищної ради отримано висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо моніторингу закупівлі UA-2021-01-15-005054-a.
При цьому КНП «Старовижівська багатопрофільна лікарня» Старовижівської селищної ради було зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом скасування прийнятого рішення про відміну процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
КНП «Старовижівська багатопрофільна лікарня» Старовижівської селищної ради прийнято рішення про виконання зазначених вимог. Однак повідомляємо, що в день оприлюднення висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо моніторингу закупівлі UA-2021-01-15-005054-a, одним із учасників вказаної закупівлі було подано скаргу в Постійно діючу адміністративну Колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і дана закупівля системою була заблокована. Тим самим нами неможливо виконати рішення Держаудитслужби, щодо усунення виявлених порушень протягом 5-ти робочих днів, як зазначено у висновку через технічні причини, оскільки будь-які дії шодо даної закупівлі заблоковано системою до прийняття рішення Антимонопольним комітетом.