-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Завершена
22 234 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 222 344.10 UAH
мін. крок: 1% або 222 344.10 UAH
Номер:
7ed2803f5e5a4765b0ef20b7222cfaeb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2022 00:00
Період моніторингу:
26.01.2022 14:04 - 17.02.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-01-14-001045-b 14.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» та ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.01.2021 б/н (зі змінами від 12.02.2021 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» (далі – ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ») повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику до 04.03.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею електричної енергії від 10.03.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2021, договір про постачання електричної енергії від 22.03.2021 № 6, внесення змін до договору, додаткові угоди до договору від 31.08.2021 № 1, від 23.09.2021 № 2, від 13.10.2021 № 3, від 29.10.2021 № 4, від 16.11.2021 № 5, від 02.12.2021 № 6 та від 24.12.2021 № 7, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 01.02.2022.
Період усунення порушень:
18.02.2022 16:33 - 24.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
1bbd231e901c4e0c8d85e438fdac994b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2022 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-14-001045-b) засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.6 Розділу 6 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії зі строком дії до повного виконання умов договору в розмірі 5% вартості договору;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження (файл у форматі PDF тощо з відображенням особистих підписів членів тендерного комітету) щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ», ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
08e9b00b3065486bb8070c56a1f68d55
Назва:
Щодо надання інформації та документів
Дата опублікування:
01.02.2022 16:36
Опис:
Щодо першого питання:
Надаємо скановану копію банківської гарантії, що вимагалася від переможця
Щодо другого питання:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням: https://www.izmport.com.ua/2021/01/18/obgruntuvannja-tehnichnih-ta-jakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Щодо третього питання:
В якості документального підтвердження переліку осіб, що приймали рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій надаємо скановану копію протоколу розгляду тендерних пропозицій від 04.03.2021. Також повідомляємо, що відповідальними за оприлюднення інформації є Голова тендерного комітету, а в період його відсутності заступник голови тендерного комітету та секретар тендерного комітету.