• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло (жирністю не менше 72,5%)

Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

2 599 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 997.00 UAH
Номер: 76c214884e264a28886c4a1c1107b700
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-23-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.04.2021 15:29 - 20.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.04.2021 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2021-01-14-001037-b 14.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Корольков М.В.» установлено порушення вимог абзацу другому пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ», ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА», ФОП «Рущак Василь Іванович», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.01.2021 № 1, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ» (далі – ФОП «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ»), фізичної особи-підприємця «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА» (далі – ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА»), фізичної особи-підприємця «Рущак Василь Іванович» (далі – ФОП «Рущак Василь Іванович») та фізичної особи-підприємця «Корольков М.В.» (далі – ФОП «Корольков М.В.»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.02.2021, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2021, договір № 45 від 15.03.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 30.04.2021 через електронну систему закупівель. За результатами здійснення моніторингу установлено, що згідно з вимогами пункту 8 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним вимогам учасник повинен у складі своєї пропозиції надати копії сертифікату (посвідчення) якості та відповідності, та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або ветеринарного свідоцтва, та/або висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, або іншого документа, що підтверджує відповідність товару-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий (не пізніше місячної давності) виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру. На дану вимогу учасник процедури закупівлі ФОП Корольков М.В. надав декларацію виробника/Посвідчення про якість від 27.01.2021 № МКГ00049715/1, видану лабораторією контролю якості товариства з обмеженою відповідальністю «Молочна компанія «Галичина», без протоколів вимірювань харчової продукції та експертних висновків, зазначених в цій декларації. Водночас, інших документів, виданих виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру, які підтверджують відповідність товару-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ) учасником процедури закупівлі ФОП Корольков М.В. у складі своєї тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги пункту 8 додатку 3 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другому пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Корольков М.В як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав із ним Договори.
Період усунення порушень: 21.05.2021 14:20 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2021 14:20

Запити/Пояснення