-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло (жирністю не менше 72,5%)
Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
2 599 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 997.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 997.00 UAH
Номер:
76c214884e264a28886c4a1c1107b700
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 15:29 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2021-01-14-001037-b 14.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ФОП «Корольков М.В.» установлено порушення вимог абзацу другому пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ», ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА», ФОП «Рущак Василь Іванович», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.01.2021 № 1, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ» (далі – ФОП «КРИВКА РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ»), фізичної особи-підприємця «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА» (далі – ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА»), фізичної особи-підприємця «Рущак Василь Іванович» (далі – ФОП «Рущак Василь Іванович») та фізичної особи-підприємця «Корольков М.В.» (далі – ФОП «Корольков М.В.»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.02.2021, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2021, договір № 45 від 15.03.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 30.04.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами здійснення моніторингу установлено, що згідно з вимогами пункту 8 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним вимогам учасник повинен у складі своєї пропозиції надати копії сертифікату (посвідчення) якості та відповідності, та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або ветеринарного свідоцтва, та/або висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, або іншого документа, що підтверджує відповідність товару-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий (не пізніше місячної давності) виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру.
На дану вимогу учасник процедури закупівлі ФОП Корольков М.В. надав декларацію виробника/Посвідчення про якість від 27.01.2021 № МКГ00049715/1, видану лабораторією контролю якості товариства з обмеженою відповідальністю «Молочна компанія «Галичина», без протоколів вимірювань харчової продукції та експертних висновків, зазначених в цій декларації.
Водночас, інших документів, виданих виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру, які підтверджують відповідність товару-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ) учасником процедури закупівлі ФОП Корольков М.В. у складі своєї тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги пункту 8 додатку 3 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другому пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Корольков М.В як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав із ним Договори.
Період усунення порушень:
21.05.2021 14:20 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
685e901a58804d7093ef68af1e0a30ea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.04.2021 19:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вершкового масла (жирністю не менше 72,5%) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-14-001037-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d26ddec9b12e4b1ea72dda22cb7bd872
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
30.04.2021 14:11
Опис:
Відповідно до запиту Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 27.04.2021 , Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне:
1. Щодо визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
На виконання наказу МОН України від 27.08.2018 року № 936 «Про затвердження форм звітності з питань діяльності денних закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення» та наказу Державної служби статистики України від 16.07.2018 № 150 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 85-к (річна) "Звіт про діяльність закладу дошкільної освіти"» закладами ЗЗСО та ЗДО до органу управління освітою щороку подається інформація про кількість дітей в закладі, в тому числі і тих, що харчуються. Окрім того, перед початком нового бюджетного року, при розрахунку кількості предмету закупівлі (вершкового масла (жирністю не менше 72,5%)) до уваги береться інформація з табелів обліку щоденного відвідування, що були здані в грудні минулого року, враховується період на оздоровлення дітей в літній період поточного року відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», враховується кількість робочих днів в поточному році та норми харчування на 1 дитину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.2004 року «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.2004 року «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та чинних ДСТУ. Ціна за одиницю товару визначається шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro, шляхом моніторингу ринкових цін, на підставі інформації з ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ (додається) та з урахуванням індексу інфляції. Окрім того, при визначення ціни за одиницю товару враховується включення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, а також доставки товару до закладів Замовника.
2. Замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osv.org.ua/rada/33763070/main/
https://osv.org.ua/rada/33763070/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/.
Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Номер:
de754f47e6304c2e8ee6ff40f43edbc9
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
27.05.2021 14:58
Опис:
Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі - Замовник) надає свої ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Державної аудиторської служби України (далі — Держаудитслужба) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-14-001037-b (далі - висновок). 21 квітня 2021 року в електронній системі закупівель було розміщено висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-14-001037-b на закупівлю вершкового масло (жирністю не менше 72,5%), ДК 021:2015: 15530000-2 –Вершкове масло, проведеною Замовником.
Згідно з висновком: «За результатами здійснення моніторингу установлено, що згідно з вимогами пункту 8 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним вимогам учасник повинен у складі своєї пропозиції надати копії сертифікату (посвідчення) якості та відповідності, та/або висновку державної санітарноепідеміологічної експертизи, та/або ветеринарного свідоцтва, та/або висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, або іншого документа, що підтверджує відповідність товару-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий (не пізніше місячної давності) виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру. На дану вимогу учасник процедури закупівлі ФОП Корольков М.В. надав декларацію виробника/Посвідчення про якість від 27.01.2021 № МКГ00049715/1, видану лабораторією контролю якості товариства з обмеженою відповідальністю «Молочна компанія «Галичина», без протоколів вимірювань харчової продукції та експертних висновків, зазначених в цій декларації. Водночас, інших документів, виданих виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру, які підтверджують відповідність товару-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ) учасником процедури закупівлі ФОП Корольков М.В. у складі своєї тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги пункту 8 додатку 3 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другому пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Корольков М.В як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав із ним Договори».
Замовник категорично не погоджується із зауваженнями, викладеними у висновку, та звертає увагу Держаудитслужби на те, що учасником ФОП Корольков М.В. на виконання вимоги пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації надано інший документ, що підтверджує відповідність товару-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), а саме: декларацію виробника/посвідчення про якість від 27.01.2021 № МКГ00049715/1 (далі – декларація), видану лабораторією контролю якості товариства з обмеженою відповідальністю «Молочна компанія «Галичина» (виробника продукції, що пропонується до постачання).
Зауваження про те, що учасником ФОП Корольков М.В. не надано протоколів вимірювань харчової продукції та експертних висновків, зазначених в цій декларації, чим не дотримано вимоги пункту 8 додатку 3 до тендерної документації – не витримує ніякої критики та не відповідає дійсності, оскільки жодним пунктом тендерної документації не вимагалось надання підтверджуючих документів (протоколів, експертних висновків тощо), на які є посилання в наданих документах на вимогу пункту 8 Додатка 3 до тендерної документації.
Додатково інформуємо, що тендерна документація не містила вимог щодо форми, згідно з якою мають бути оформлені документи, що надаються на вимогу пункту 8 Додатка 3 до тендерної документації.
Крім того, звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 5 частини 3 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що: формальною помилкою вважається, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Корольков М.В. відповідала умовам тендерної документації зазначеної закупівлі, у зв’язку з чим у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Корольков М.В. Відповідно договір від 15.03.2021 № 43 про закупівлю за державні кошти між Замовником та учасником ФОП Корольков М.В. укладено правомірно, і правові підстави для його розірвання відсутні, а отже виявлені порушення не можуть бути усунуті у зв’язку з їх відсутністю.
В зв’язку з вищезазначеним Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради звертається до Державної аудиторської служби України з проханням врахувати та прийняти надані зауваження до висновку та, відповідно, переглянути висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-14-001037-b.