• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ковбаса напівкопчена, ковбаса варена, сосиски, тушонка

Завершена

1 330 276.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 651.38 UAH
Номер: a27b9c551a35487a81c4b0370c0bd2f2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-19-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 22.03.2021 11:06 - 13.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 19.03.2021 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.03.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від19.03.2021 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2021-01-14-000206-b 14.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 349-14-22, natazagayko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення тендерної пропозиції, правомірність внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31.03.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, правомірність відхилення тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірність внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солоницівської селищної ради (далі - Замовник) на 20201 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.12.2020, вимога про усунення невідповідностей, тендерні пропозиції Фізичної особи – підприємця Гришко Олени Сергіївни (далі – переможець) та Фізичної особи – підприємця Хворостенко Юрія Петровича, протокол засідання тендерного комітету від № 5ТК від 10.02.2021, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2021, договір №182 від 23.02.2021, додаткова угода від 23.03.2021 № 1. За результатом моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що на порушення пункту 3 частини 2 статті 21 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі не містить інформацію про місце виконання робіт чи надання послуг. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 33 закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. При цьому, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-01-14-000206-b оприлюднене 10.02.2021 року не містить інформацію щодо місця поставки товарів або місця виконання робіт чи надання послуг, що не відповідає вимогам пункту 4 частини другої статті 33 Закону. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації усі працівники учасника, для яких згідно із законодавством встановлена обов’язковість проходження медичного огляду залежно від посади, яку вони обіймають, або характеру роботи, яку вони виконують, повинні пройти медичний огляд станом на дату подання пропозиції. Для підтвердження учасник надає медичні/санітарні книжки наявних працівників та уповноваженої особи учасника (перша сторінка розвороту санітарної книжки та розворот сторінок санітарної книжки, де зроблено останній запис про проходження санітарного огляду). Крім того на вимогу пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації встановлено що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції, яка повинна містити інформацію про працівників учасника залежно від того, до якої стадії виробництва або обігу харчових продуктів належить учасник як оператор ринку Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Гришко О.С. надана довідка від 01.02.2021 № 30, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, заподіяні до посточання харчових продуктів, що є предметом закупівля. Так у складі тендерної пропозиції були надані медичні книжки на Сову М. С. та Саєнка М. О. Відповідно до вимог пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації необхідно було надати медичну книжку на уповноважену особу. Згідно довідки від 01.02.2021 № 12 ФОП Гришко Олена Сергіївна самостійно представляє інтереси ФОП Гришко О. С. Повноваження підтверджується паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного номеру, які надані у складі тендерної пропозиції. Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Гришко О. С. відсутня медична книжка на уповноважену особу учасника. Відповідно до абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та у разі її не відповідності встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 31.03.2021 12:22 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2021 12:22

Оскарження висновку в суді

Опис: ЗАПЕРЕЧЕННЯ\ПОЯСНЕННЯ на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-14-000206-b
Дата публікації: 14.04.2021 23:07